IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vital Remains Vorige pagina | Volgende pagina
Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 24-07-2003 22:06 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

en dan heb ik Vital Remains - Dechristianize ook wat ik trouwens erg lekkere cd vind en dat is dus ook zeer nichterige powermetal
en zie mijn user icon : Thor's Hammer
ook heel erg power

feel my power gayness come all over you

[Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 25-07-2003 1:36]

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-07-2003 8:33 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

De CD bezitten (zoals ik) is iets totaal anders dan een CD op MP3-tjes hebben (zoals jij, fucking anus-vlo).

Als jij nog enig gevoel voor humor had, had ik je serieus genomen, maar zelfs dat stuk van je hersenen is aangetast door het AIDS-virus.

Sterf langzaam af, poot.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 8:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 20:52 schreef bonobo het volgende:
Maar serieus, vraag eens aan agaymidion, hij is vast een expert in power metal, of aan campsie666 die de hele oeuvre heeft van Manowar and the Village people.

Wat ben jij stoer zeg.

"Ik luister naar barbaars gebrul met verkrachte guitaren als begeleiding, dus moet ik wel veel stoerder en mannelijker zijn als iemand die naar muziek met echte zang en technische guitaar luistert."

Geniet jij maar van al dat achterlijk gebrul, meneer de stoere testosteron-idioot. Maar laat de mensen die naar muziek luisteren omdat ze het graag horen ipv naar zeik-muziek te luisteren voor hun gebrek aan persoonlijkheid te compenseren (gelijk jij dus ) met rust.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 8:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Manowar is ook testeron metal. Maar ga vooral verder

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 8:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 8:42 schreef wladimir het volgende:
Manowar is ook testeron metal. Maar ga vooral verder

Is ook de eerste keer op dit forum dat Manowar niet Gay is.
Dus aangezien Manowar nu plots stoer is mag ik iedereen uitschijten die naar niet stoere muziek luistert omdat ik nu een echte man ben ? Zielige mentallitieit hoor, echt waar.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 8:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Je moet lekker doen wat je wil.
Het kan me geen ruk schelen.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-07-2003 9:40 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Het enige dat nog nichteriger is dan rondhuppelen in een roze tutu tijdens een gay parade voor AIDS-buddies is toegeven dat je naar Manowar luistert.

Back on topic: lees de Vital Remains recensie in http://www.voicesfromthedarkside.de

Een van de beste webzines in metal qua recensies samen met de (wijlen?) metalprovider.com/larm en vampire-magazine.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 10:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:40 schreef bonobo het volgende:
Het enige dat nog nichteriger is dan rondhuppelen in een roze tutu tijdens een gay parade voor AIDS-buddies is toegeven dat je naar Manowar luistert.

Jij bent echt zielig. Je bent gewoon een gefrustreerd prutsertje bent met een persoonlijkheids-crisis. Luister jij maar flink naar al die stoere brul-apen ! Dan vergeet je misschien zelf wat een losertje je echt wel bent.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 25-07-2003 11:00 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

nu maar weer even on topic... Vital Remains verdient beter dan wat geleuter over power metal

None of us are saints - Albert Fish

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 11:20 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik heb er al verschillende dingen van gehoord. Sommige dingen vond ik echt goed, maar d'er zat toch ook wel bucht tussen.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 25-07-2003 13:10 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

je bent gek

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 13:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 13:10 schreef Arson het volgende:
je bent gek

Dat kan dan wel waar zijn, maar het is helemaal off-topic.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 25-07-2003 13:38 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

daar heb jij weer gelijk in

Dechristianize wordt volgens mij gewoon de beste death metal cd van dit jaar, ik zou niet weten wie een betere cd moet gaan maken...

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 25-07-2003 13:40 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 8:33 schreef bonobo het volgende:
De CD bezitten (zoals ik) is iets totaal anders dan een CD op MP3-tjes hebben (zoals jij, fucking anus-vlo).

lol als i kzeg dat ik een cd heb heb ik de cd ook he alhoewel ik hem ook in mp3 vorm heb daarnaast maar als ik hem aleen als mp3 had had ik dat wel gezegt

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 25-07-2003 13:41 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 8:33 schreef bonobo het volgende:

Sterf langzaam af, poot.

jeej je gebruikt de zelfde scheld woordjes als wij hier als kleine kinderen gebruikte

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-07-2003 14:29 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

quote:
Op 25 juli 2003 13:40 schreef Agaymidion tussen zijn gebruikelijke spelfouten en grammaticale blunders door het volgende:
lol als i kzeg dat ik een cd heb heb ik de cd ook he

LEUGENAAR!!! Je hebt die CD van Vital Remains helemaal niet, scrotum-verwarmer. Daar ben jij eenvoudigweg te dom voor; accepteer dat. Trek terug uit deze discussie, homo. Je komt er beslist beter van af.

On topic: Kijken of de nieuwe Morbid Angel deze geweldverheerlijking kan overtreffen. Of de nieuwe Rebaelliun, Abhorrence, Krisiun, Ravager of misschien wel de nieuwe Godless Truth.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 25-07-2003 14:33 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 14:29 schreef bonobo het volgende:
LEUGENAAR!!! Je hebt die CD van Vital Remains helemaal niet, scrotum-verwarmer. Daar ben jij eenvoudigweg te dom voor; accepteer dat. Trek terug uit deze discussie, homo. Je komt er beslist beter van af.

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 14:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 14:33 schreef Agamidion het volgende:

Niks van aantrekken, dat ventje heeft zware mentale problemen.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 25-07-2003 14:36 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

mja merk ik hij weet zelfs beter wat ik heb en niet heb dan ik denk te hebben blijkbaar :S *kijkt naar zn cds en vraagt zich nog steeds af of deze echt een illusie zijn*

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 14:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 14:36 schreef Agamidion het volgende:
mja merk ik hij weet zelfs beter wat ik heb en niet heb dan ik denk te hebben blijkbaar :S *kijkt naar zn cds en vraagt zich nog steeds af of deze echt een illusie zijn*

Wat wil je van iemand die denkt dat z'n CD collectie succesvol zijn gebrek aan persoonlijkheid en intellect kan vervangen ?

Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 27-07-2003 11:40 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

uit 3 pagina's gelul over Power Metal homo's heb ik toch wel 1 ding besloten:
ik MOET de nieuwe VITAL REMAINS hebben!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 15:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Na 3x luisteren weet ik het dan helemaal zeker: De nieuwe Vital Remains is naast Deeds of Flesh' Reduced to Ashes DE death metalplaat van 2003 tot nu toe.
Jezus Christus wat een bruutheid, strakheid, genialiteit en ook nog originaliteit schotelen deze 3 antichrists ons voor zeg!
Bruutheid en snelheid wordt heerlijk afgewisseld met melodieuze leadguitar partijen. GENIAAL!

Die Dave Suzuki is naast een fenomenale drummer ook nog eens een geweldige gitarist; Tony Lazaro een geniale songwriter; en Glenn Benton brult je de oren van je hoofd!

1 minpunt: de gitaren hadden iets harder in de mix gemogen, dat was de vetheid nog meer ten goede gekomen.

HEERSCH!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 04-08-2003 15:29 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
...
On topic: Kijken of de nieuwe Morbid Angel deze geweldverheerlijking kan overtreffen. Of de nieuwe Rebaelliun, Abhorrence, Krisiun, Ravager of misschien wel de nieuwe Godless Truth.

Rebaelliun bestaat niet meer... helaasch

veldsla
Usericon van veldsla
Posted 15-08-2003 16:23 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

Verdomd wat is deze plaat toch fucking gewelddadig! Binnenkort komen ze naar Europa met Tim Yeung van Agiel op drums.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 18:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:

Is Abhorrence ergens bijna mee klaar dan?

Ik ben erg te spreken over de nieuwe Skinless, maar "Dechristianize" en de nieuwe Deeds of Flesh heb ik nog steeds niet gehoord . Tja, is minder interessant/verstandig om teveel bij de Sounds rond te hangen als je broke bent...

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com