|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
De CD bezitten (zoals ik) is iets totaal anders dan een CD op MP3-tjes hebben (zoals jij, fucking anus-vlo). Als jij nog enig gevoel voor humor had, had ik je serieus genomen, maar zelfs dat stuk van je hersenen is aangetast door het AIDS-virus. Sterf langzaam af, poot. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Wat ben jij stoer zeg. "Ik luister naar barbaars gebrul met verkrachte guitaren als begeleiding, dus moet ik wel veel stoerder en mannelijker zijn als iemand die naar muziek met echte zang en technische guitaar luistert." Geniet jij maar van al dat achterlijk gebrul, meneer de stoere testosteron-idioot. Maar laat de mensen die naar muziek luisteren omdat ze het graag horen ipv naar zeik-muziek te luisteren voor hun gebrek aan persoonlijkheid te compenseren (gelijk jij dus ) met rust. |
|
Manowar is ook testeron metal. Maar ga vooral verder |
|
quote: Is ook de eerste keer op dit forum dat Manowar niet Gay is. Dus aangezien Manowar nu plots stoer is mag ik iedereen uitschijten die naar niet stoere muziek luistert omdat ik nu een echte man ben ? Zielige mentallitieit hoor, echt waar. |
|
Je moet lekker doen wat je wil. Het kan me geen ruk schelen. |
|
Het enige dat nog nichteriger is dan rondhuppelen in een roze tutu tijdens een gay parade voor AIDS-buddies is toegeven dat je naar Manowar luistert. Back on topic: lees de Vital Remains recensie in http://www.voicesfromthedarkside.de Een van de beste webzines in metal qua recensies samen met de (wijlen?) metalprovider.com/larm en vampire-magazine. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Jij bent echt zielig. Je bent gewoon een gefrustreerd prutsertje bent met een persoonlijkheids-crisis. Luister jij maar flink naar al die stoere brul-apen ! Dan vergeet je misschien zelf wat een losertje je echt wel bent. |
|
nu maar weer even on topic... Vital Remains verdient beter dan wat geleuter over power metal None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik heb er al verschillende dingen van gehoord. Sommige dingen vond ik echt goed, maar d'er zat toch ook wel bucht tussen. |
|
je bent gek None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Dat kan dan wel waar zijn, maar het is helemaal off-topic. |
|
daar heb jij weer gelijk in Dechristianize wordt volgens mij gewoon de beste death metal cd van dit jaar, ik zou niet weten wie een betere cd moet gaan maken... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: lol als i kzeg dat ik een cd heb heb ik de cd ook he alhoewel ik hem ook in mp3 vorm heb daarnaast maar als ik hem aleen als mp3 had had ik dat wel gezegt Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: jeej je gebruikt de zelfde scheld woordjes als wij hier als kleine kinderen gebruikte Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: LEUGENAAR!!! Je hebt die CD van Vital Remains helemaal niet, scrotum-verwarmer. Daar ben jij eenvoudigweg te dom voor; accepteer dat. Trek terug uit deze discussie, homo. Je komt er beslist beter van af. On topic: Kijken of de nieuwe Morbid Angel deze geweldverheerlijking kan overtreffen. Of de nieuwe Rebaelliun, Abhorrence, Krisiun, Ravager of misschien wel de nieuwe Godless Truth. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Niks van aantrekken, dat ventje heeft zware mentale problemen. |
|
mja merk ik hij weet zelfs beter wat ik heb en niet heb dan ik denk te hebben blijkbaar :S *kijkt naar zn cds en vraagt zich nog steeds af of deze echt een illusie zijn* Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Wat wil je van iemand die denkt dat z'n CD collectie succesvol zijn gebrek aan persoonlijkheid en intellect kan vervangen ? |
|
uit 3 pagina's gelul over Power Metal homo's heb ik toch wel 1 ding besloten: ik MOET de nieuwe VITAL REMAINS hebben! |
|
Na 3x luisteren weet ik het dan helemaal zeker: De nieuwe Vital Remains is naast Deeds of Flesh' Reduced to Ashes DE death metalplaat van 2003 tot nu toe. Jezus Christus wat een bruutheid, strakheid, genialiteit en ook nog originaliteit schotelen deze 3 antichrists ons voor zeg! Bruutheid en snelheid wordt heerlijk afgewisseld met melodieuze leadguitar partijen. GENIAAL! Die Dave Suzuki is naast een fenomenale drummer ook nog eens een geweldige gitarist; Tony Lazaro een geniale songwriter; en Glenn Benton brult je de oren van je hoofd! 1 minpunt: de gitaren hadden iets harder in de mix gemogen, dat was de vetheid nog meer ten goede gekomen. HEERSCH! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Rebaelliun bestaat niet meer... helaasch None of us are saints - Albert Fish |
|
Verdomd wat is deze plaat toch fucking gewelddadig! Binnenkort komen ze naar Europa met Tim Yeung van Agiel op drums. |
|
quote: Is Abhorrence ergens bijna mee klaar dan? Ik ben erg te spreken over de nieuwe Skinless, maar "Dechristianize" en de nieuwe Deeds of Flesh heb ik nog steeds niet gehoord . Tja, is minder interessant/verstandig om teveel bij de Sounds rond te hangen als je broke bent... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |