IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vital Remains Vorige pagina | Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 19-02-2007 18:46 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

VITAL REMAINS Announces Album Title And Track Listing

Extreme metal titans VITAL REMAINS have returned with a vicious new slab of blasphemy that promises to strike fear in the heart of the masses. The much-anticipated new album, "Icons of Evil", was produced by the renowned Erik Rutan (CANNIBAL CORPSE, GOATWHORE) and is set for an April 3 release. This offering marks the group's second recording with Glen Benton (DEICIDE) on vocals. Founder Tony Lazaro (guitars) wrote the entire album and handled bass duties for its recording, while Dave Suzuki once again tracked all the drums and lead guitar parts.

"Icons of Evil" track listing

01. Where Is Your God Now
02. Icons of Evil
03. Scorned
04. Born To Rape The World
05. Reborn…The Upheaval of Nihility
06. Hammer Down The Nails
07. Shrapnel Embedded Flesh
08. 'Til Death
09. In Infamy
10. Disciples of Hell

Lazaro further describes the new effort: "A big thanks to Erik Rutan, who really worked us to near death in order to get us to deliver our best performances, which we think we did, without a doubt! We thought 'Dechristianize' was a tough album to record, but this effort proved us wrong. This album, hands down, sets the bar for death metal. We think our fans will soon agree without question that this is our 'Reign In Blood'."

Drawing from classic '80s metal bands such as VENOM, BATHORY, MERCYFUL FATE, MORBID ANGEL, DEICIDE and SLAYER, VITAL REMAINS based their survival through a DIY underground approach that earned them a rabid legion of fans. However, after four full-length releases the group's biggest break would come in 2003 as they signed to Century Media and released the genre-defying epic "Dechristianize". It was hailed by critics and fans alike as one of extreme metal's most accomplished and ambitious works yet that ever garnered mainstream acclaim. The album quickly elevated the band into the death metal elite and was supported by four full U.S. tours, further solidifying their status as one of the genre's hardest-working acts.

VITAL REMAINS continues to bring to the table nothing less than barbaric war metal the way it was meant to be: fast, brutal and tasteful. The world of extreme metal is not ready for the savageness that is about to be unleashed upon it.

Album Will Be Released on April 3rd

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-02-2007 20:13 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Vet dat Rutan hem geproduceerd heeft; ik verwacht een lekker geluid
Direct kopen

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 19-02-2007 20:39 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ben erg benieuwd naar die schijf...

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-02-2007 21:07 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Jezus, Vital Remains met een I, Monarch productie
Ik hoop d'r op

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-03-2007 19:39 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

"Icons Of Evil" out April 3rd on Century Media records

Cover door Kris Verwimp

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-03-2007 19:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Tering! Wat een ontzettend mooie hoes!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 04-03-2007 19:52 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

Überhoes!

Esther
Usericon van Esther
Posted 04-03-2007 19:54 by Esther Wijzig reactieProfiel van EstherQuote dit bericht

oeh, vet!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-03-2007 20:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

pfff. kinderachtige hoes...

Fuck the world and fuck you

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-03-2007 20:49 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Jezus liggend aan het kruis.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-03-2007 20:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-03-2007 20:53]

Fuck the world and fuck you

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 04-03-2007 20:54 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2007 20:49 schreef Wansmaak het volgende:
Jezus liggend aan het kruis.

Ik neem aan dat ze zo vastgespijkerd werden, de kruizen eerst rechtop zetten, en dan vastspijkeren is minder efficient.
Ik ben wel benieuwd naar het album, maar Dechristianize zal het toch niet overtreffen, eigenlijk ook het enige album van Vital Remains wat ik echt geweldig vind.

Nog zo stoere internet warrior.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-03-2007 20:55 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ok, zit wat in. Alleen wat doet die ketting daar?

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-03-2007 20:56 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

En die hamer?

zakkenvuller
Posted 04-03-2007 20:59 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Degenen die veroordeeld werden tot de kruisdood (in elk geval in het geval van Jezus Christus) moesten hun eigen kruis naar Golgotha dragen. Wellicht waren ze geketend aan het kruis om te voorkomen dat iemand een sprintje zou trekken.
En sowieso is het makkelijker om iemand een spijker door zijn pols te jagen als hij vastgeketend is, ik neem aan dat niemand vrijwillig zichzelf laat vastspijkeren.

zakkenvuller
Posted 04-03-2007 21:00 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Ja, en die zee op de achtergrond (die is/was daar niet), de ring om de middelvinger en het missende INRI bordje bovenaan het kruis.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-03-2007 15:53 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Hij is gelekt. Klinkt wel erg bruut en lomp. Het intro is ook weer lekker opzwepend; geluiden van Jezus die wordt gemarteleerd en daarna aan het kruis wordt getimmmerd

Productie vind ik trouwens nu al stuk beter dan op Dechristianize, ff verder luisteren...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-03-2007 15:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 15:53 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Hij is gelekt. Klinkt wel erg bruut en lomp. Het intro is ook weer lekker opzwepend; geluiden van Jezus die wordt gemarteleerd en daarna aan het kruis wordt getimmmerd

Productie vind ik trouwens nu al stuk beter dan op Dechristianize, ff verder luisteren...

Joepie! Binnen een half uurtje huiswaarts en dan omlaagladen! Ik ben héééééééééééél erg benieuwd!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 09-03-2007 18:32 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Vind het een beetje saai eerlijk gezegt, ze proberen DC een beetje over te doen, ik mis de variatie.

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Posted 09-03-2007 19:47 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

rofl!

nou ik ben extreem tevreden , fok dat ding blaast hard. heilig!!!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 09-03-2007 21:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vind 'em geil! De ideale opvolger van Dechristianize! En NEEN, hij is NIET saai!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Posted 10-03-2007 2:54 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 9 maart 2007 21:23 schreef Count Usher het volgende:
Ik vind 'em geil! De ideale opvolger van Dechristianize! En NEEN, hij is NIET saai!

kijk, daar doen we het voor

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2007 3:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 15:53 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Hij is gelekt

Ik vind hem alleen nog maar als promo en dit is nou typisch zo'n plaat die ik niet voor het eerst wil horen met "you're listening to the new VR album bladiebla.." er tussen door.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Argh
Usericon van Argh
Posted 10-03-2007 3:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

niet elke promo maakt daar gebruik van? alhoewel ik niet weet hoe 't met deze zit.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-03-2007 13:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2007 3:38 schreef Argh het volgende:
niet elke promo maakt daar gebruik van? alhoewel ik niet weet hoe 't met deze zit.

Hier niet iig.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com