IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vital Remains Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2003 13:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 15:16 schreef NecRobert het volgende:
Na 3x luisteren weet ik het dan helemaal zeker: De nieuwe Vital Remains is naast Deeds of Flesh' Reduced to Ashes DE death metalplaat van 2003 tot nu toe.
Jezus Christus wat een bruutheid, strakheid, genialiteit en ook nog originaliteit schotelen deze 3 antichrists ons voor zeg!
Bruutheid en snelheid wordt heerlijk afgewisseld met melodieuze leadguitar partijen. GENIAAL!

Die Dave Suzuki is naast een fenomenale drummer ook nog eens een geweldige gitarist; Tony Lazaro een geniale songwriter; en Glenn Benton brult je de oren van je hoofd!

1 minpunt: de gitaren hadden iets harder in de mix gemogen, dat was de vetheid nog meer ten goede gekomen.

HEERSCH!

De plaat op zich beukt flink ja, hij roffelt flink door, maar ik vind de afwisseling ver te zoeken. De melodische stukken mogen dat wel wat verzorgen, maar deze CD komt echt niet in de buurt van Deeds Of Flesh en zelfs de nieuwe Psycroptic boeit me meer dan deze CD. Dan nog te bedenken dat de nieuwe Morbid Angel voor de deur staat en eventueel de nieuwe Krisiun. Hij zal in de top5 komen, maar de nummer 1 positie zal voor mijn gevoel niet gerechtvaardigd zijn

"This one is older than shit, heavier than time!"

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 14:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 augustus 2003 15:16 schreef NecRobert het volgende:
Na 3x luisteren weet ik het dan helemaal zeker: De nieuwe Vital Remains is naast Deeds of Flesh' Reduced to Ashes DE death metalplaat van 2003 tot nu toe....

Reduced to ashes...wat een saaie titel; is ook al een nummer van Annihilator en de titel van de Vital remains demo...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2003 14:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 14:01 schreef Mutilator het volgende:
Reduced to ashes...wat een saaie titel; is ook al een nummer van Annihilator en de titel van de Vital remains demo...

Ik vraag me eigenlijk meer af wat het probleem is met een titel, van mijn part had het Homofiele TeringCD geheten. Als het beukt dan is het prima, cd titels houden me niet bezig

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 14:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 14:02 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik vraag me eigenlijk meer af wat het probleem is met een titel, van mijn part had het Homofiele TeringCD geheten.

Tsja..de vlag dekt de lading..niet erg origineel dus...

quote:
Als het beukt dan is het prima, ...

Anderen hanteren strengere criteria...hoe meer je gehoord hebt hoe hoger de lat gaat hangen

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2003 14:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 14:13 schreef Mutilator het volgende:
Tsja..de vlag dekt de lading..niet erg origineel dus...

Anderen hanteren strengere criteria...hoe meer je gehoord hebt hoe hoger de lat gaat hangen

euhh dat snap ik wel, ik probeer er alleen mee te zeggen dat de titel niet boeiend is. En geloof me maar, mijn lat ligt redelijk hoog na flink wat deathmetal gehoord te hebben.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 20-09-2003 10:35 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Sinds gisteravond pas gaan luisteren. En hoe langer ik er naar luister, des te beter het klinkt. Long live Deicide

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-09-2003 17:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 10:35 schreef Possessedpacman het volgende:
Sinds gisteravond pas gaan luisteren. En hoe langer ik er naar luister, des te beter het klinkt. Long live Deicide

Vital Remains bedoel je

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 01-10-2003 15:08 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

Ik las op het Derek Roddy forum dat die Suzuki dude de studio in kwam, '4 maten van elke blast die menselijk mogelijk is' inspeelde en toen weer ging wieberen. Ach, maakt me verder niet zoveel uit, Dechristianize is zeker een hele interessante cd, en het blijft indrukwekkend om te horen die hyper/gravity blasts!

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-10-2003 19:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Alleen al het intro van de nieuwe plaat is al heersend . Maar het drumwerk mag er ook zijn

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-10-2003 18:24 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

retestrakke cd vooral saviour to none failure for all.

abnormale Dubbelbass dat word nog ff oefenen.

Orion
Usericon van Orion
Posted 09-11-2004 9:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm om dit topic maar weer eens omhoog de skoppen.

ben even naar de tour line-up aan het kijken , en wat me opvalt is dat dave suzuki gitaar speelt .
En dat Yeung ( ex- Eternal Hate ) drumt , voor denk ik wel het bewijs die die hele plaat aan elkaar geplakt is , en dat die suzuki zou willen dat hij dat kon drummen.
Blijft een verdomd lekker schijf natuurlijk

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-11-2004 9:45 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

dat klopt idd, het schijnt zelfs zo erg te zijn dat ze met pro-tools de drums op een hoger tempo hebben laten afspelen.
dat is toch jammer, want dechristianize vind ik muzikaal erg goed in elkaar zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 09-11-2004 9:45]

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 14:08 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dat dacht ik dus ook, dat de drums langzamer zijn in gespeeld en daarna wat omhoog zijn gepiched.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 09-11-2004 14:30 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 9 november 2004 9:45 schreef El Chulo het volgende:
dat klopt idd, het schijnt zelfs zo erg te zijn dat ze met pro-tools de drums op een hoger tempo hebben laten afspelen.
dat is toch jammer, want dechristianize vind ik muzikaal erg goed in elkaar zitten.

die drums klinken idd erg 'fake' en dat doet best wel afbreuk aan die CD.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2004 14:07 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik sprak gister na Deicide met dhr Suzuki en ik vroeg hem hoe dat zat met die drums, en dat ik het niet kon geloven dat er niet mee gerotzooit was. Hij zei dat ie er drie jaar op heeft geoefend en dat er niet met de snelheid is gefaked. Helaas ben ik vergeten te vragen waarom die drums dan zo fake klinken....

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-12-2004 14:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe SUKKEL!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2004 14:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja, die Suzuki ja, dat ie zo tegen mij durft te liegen!

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-12-2004 14:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

skop 'em dood .
vent is trouwens best groot voor een chinees of japanner hehe

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-12-2004 14:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[offtopic] hest die foto's nog sien in het arnhem metal meeting topic ?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2004 14:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hij stond op een podium hoor

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-12-2004 14:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jongen ik heb toch naast die gast staan toen ik oek op ut podium stond

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2004 14:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Net of jou su groot binne

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2005 13:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 december 2004 14:07 schreef BARABAS het volgende:
Ik sprak gister na Deicide met dhr Suzuki en ik vroeg hem hoe dat zat met die drums, en dat ik het niet kon geloven dat er niet mee gerotzooit was. Hij zei dat ie er drie jaar op heeft geoefend en dat er niet met de snelheid is gefaked. Helaas ben ik vergeten te vragen waarom die drums dan zo fake klinken....

Bewezen ze het niet live dan?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-04-2005 14:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Het was bij Deicide dat ik hem sprak, dus ik heb hem alleen zien gitaarspelen, maar als ie zo goed kan drummen als dat ie gitaar speelt zit het denk ik wel goed.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-04-2005 19:37 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 14:00 schreef BARABAS het volgende:
Het was bij Deicide dat ik hem sprak, dus ik heb hem alleen zien gitaarspelen, maar als ie zo goed kan drummen als dat ie gitaar speelt zit het denk ik wel goed.
Als ze nu nog een keer met Vital Remains deze kant op komen ipv. Deicide!!!!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com