|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Reduced to ashes...wat een saaie titel; is ook al een nummer van Annihilator en de titel van de Vital remains demo... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik vraag me eigenlijk meer af wat het probleem is met een titel, van mijn part had het Homofiele TeringCD geheten. Als het beukt dan is het prima, cd titels houden me niet bezig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tsja..de vlag dekt de lading..niet erg origineel dus... quote: Anderen hanteren strengere criteria...hoe meer je gehoord hebt hoe hoger de lat gaat hangen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: euhh dat snap ik wel, ik probeer er alleen mee te zeggen dat de titel niet boeiend is. En geloof me maar, mijn lat ligt redelijk hoog na flink wat deathmetal gehoord te hebben. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Sinds gisteravond pas gaan luisteren. En hoe langer ik er naar luister, des te beter het klinkt. Long live Deicide Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Vital Remains bedoel je |
|
Ik las op het Derek Roddy forum dat die Suzuki dude de studio in kwam, '4 maten van elke blast die menselijk mogelijk is' inspeelde en toen weer ging wieberen. Ach, maakt me verder niet zoveel uit, Dechristianize is zeker een hele interessante cd, en het blijft indrukwekkend om te horen die hyper/gravity blasts! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Alleen al het intro van de nieuwe plaat is al heersend . Maar het drumwerk mag er ook zijn |
|
retestrakke cd vooral saviour to none failure for all. abnormale Dubbelbass dat word nog ff oefenen. |
|
hmm om dit topic maar weer eens omhoog de skoppen. ben even naar de tour line-up aan het kijken , en wat me opvalt is dat dave suzuki gitaar speelt . En dat Yeung ( ex- Eternal Hate ) drumt , voor denk ik wel het bewijs die die hele plaat aan elkaar geplakt is , en dat die suzuki zou willen dat hij dat kon drummen. Blijft een verdomd lekker schijf natuurlijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat klopt idd, het schijnt zelfs zo erg te zijn dat ze met pro-tools de drums op een hoger tempo hebben laten afspelen. dat is toch jammer, want dechristianize vind ik muzikaal erg goed in elkaar zitten. [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 09-11-2004 9:45] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dat dacht ik dus ook, dat de drums langzamer zijn in gespeeld en daarna wat omhoog zijn gepiched. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: die drums klinken idd erg 'fake' en dat doet best wel afbreuk aan die CD. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Ik sprak gister na Deicide met dhr Suzuki en ik vroeg hem hoe dat zat met die drums, en dat ik het niet kon geloven dat er niet mee gerotzooit was. Hij zei dat ie er drie jaar op heeft geoefend en dat er niet met de snelheid is gefaked. Helaas ben ik vergeten te vragen waarom die drums dan zo fake klinken.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hehe SUKKEL! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, die Suzuki ja, dat ie zo tegen mij durft te liegen! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
skop 'em dood . vent is trouwens best groot voor een chinees of japanner hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[offtopic] hest die foto's nog sien in het arnhem metal meeting topic ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hij stond op een podium hoor Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jongen ik heb toch naast die gast staan toen ik oek op ut podium stond Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Net of jou su groot binne Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Bewezen ze het niet live dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het was bij Deicide dat ik hem sprak, dus ik heb hem alleen zien gitaarspelen, maar als ie zo goed kan drummen als dat ie gitaar speelt zit het denk ik wel goed. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Als ze nu nog een keer met Vital Remains deze kant op komen ipv. Deicide!!!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |