|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.brabantsdagblad.nl/regioportal/BD/0,2622,1363-Voorpagina__1685562_,00.html Vrijdag 11 juli 2003 - TILBURG - Een grote brand heeft vannacht in ruim anderhalf uur tijd de Hasseltse Kerk in Tilburg verwoest. De brandweer was met meerdere bluswagens ter plaatse maar kon niet voorkomen dat het dak van de kerk compleet afbrandde. Ook de toren stortte in. De oorzaak van de brand was bij het ter perse gaan van deze krant nog niet bekend. |
|
HAIL SATAN !!! Raar trouwens...Arson was vandaag niet op het werk.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Jammer van het mooie gebouw. |
|
... someone's gotta do it... None of us are saints - Albert Fish |
|
Eeuwig zonde. Dat was een hele mooie kerk... echt jammer. Zo bouwen ze tegenwoordig niets meer Oorzaak is wellicht kortsluiting, omdat er twee dagen eerder ook al brand was ontstaan vanwege een kortsluiting. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Alleen de gebouwen vind ik mooi, maar wat er in gebeurd vind ik vaak vele malen minder waardoor ik een beetje afkeer tegen kerken heb. Dus jammer van het gebouw maar toch weer niet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Onderaan dat stukje als je die link volgt: "Eind mei dit jaar begon de verbouwing tot multicultureel centrum." Tja, dan kan ik niks anders dan 2 duimpjes geven dusss... |
|
quote: idd |
|
Ik vind niks moois aan gebouwen die voor mij eeuwen onderdrukking symboliseren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
Graag gedaan. |
|
quote:en nu nog bij mij posten ..... |
|
quote: Oeps, hehe, ga 't gelijk doen |
|
Mooi zo! Nu ook nog een paar synagogen en moskees |
|
geen dooie brandweerlui deze keer? dan is t mooi Weg met die zooi Bruce Banner |
|
Jullie reageren op het randje... houdt het netjes. |
|
Hallo 't is een metalforum wat verwacht je? |
|
quote: Hoezo ? Wat is er dan op het randje ? En wat kan er gezegd worden dat erover is ? |
|
quote:Geen opmerkingen over multiculterele centra in ieder geval! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zonde I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
nou als er hier op het randje gereageerd wordt dan snap ik niet waarom er in andere topics als http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=616615&page=15 niet wordt ingegrepen None of us are saints - Albert Fish |
|
is de count nu alweer vrij? Oud Vuil. |
|
quote: quote: Oud Vuil. |
|
Das 1, nog honderden te gaan. Goed begin is het halve werk zeggen ze wel is "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |