|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
het is toch niet waar hè. zijn ze echt uit elkaar [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-01-2009 21:45] |
|
Helaas ... |
|
tsjah.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ach... jammer. Ik had ze graag eens live gezien. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb ze 1x gezien, errug kewl. Aan het einde gooide platen (vinyl) in het publiek, Youth against christ. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik vond ze live vrij hard zuigen eigenlijk, maar ja .. wie ben ik om dat te zeggen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De laatste keer dat ik ze live zag (ik geloof in hardenberg met My Dying Bride) vond ik zwaar geniaal ... |
|
Joooaaaa Man wat hakte ze toen zeg .. Volgens mij was Edwin toen beetje dronken ofzo |
|
Uit elkaar?? Net zo vlak na Red Harvest?? Hmmm apart.. Weet iemand ook waarom?? Ik heb ze één keer live gezien, verder ken ik ze niet, vond het wel gaaf toen, maar heb nooit de moeite genomen om er eens een CDtje van aan te schaffen... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Volgens mij gewoon om ruzie binnen de band Erg jammer Ah well, thats life ... |
|
ik zit hier toevallig met de nieuwe aardschok voor mijn neus en daar staat in dat edwin kelder voor de tweede keer in korte tijd van het podium was gelopen en niet meer was terug gekomen. zal er ruzie in de band zijn??? wantALTAR IS FUCKING GREAT [Dit bericht is gewijzigd door ikke op 28-09-2001 14:39] |
|
quote:JA INDERDAAD WIE BEN JIJ OM DAT TE ZEGGEN [Dit bericht is gewijzigd door ikke op 28-09-2001 14:44] |
|
Volgens mij mag iedereen zijn/haar mening geven. Wat zijn we toch tolerant met zn allen, het lijkt wel alsof we allemaal hetzelfde leuk zouden moeten vinden, nee dan wordt het leuk. (sorry, dit is daar niet het juiste topic voor) Dead things grow from deep inside... |
|
sorry,SheRa je hebt gelijk maar het lijkt wel alsof er op iedere topic iemand zit die moet klagen |
|
quote: Geeft niet hoor. Zoals u al zegt, in bijna ieder topic loopt wel iemand te kankeren (sorry voor woordkeuze). SheRa wordt er soms een beetje hopeloos van. Maar ja, gewoon overheen lezen. Dead things grow from deep inside... |
|
Niet iedereen heeft dezelfde menig (gothsdank). En dus mag iemand ook zeggen dat ie ut kut vind. |
|
daar heb je helemaal gelijk in JenJe. gelukkig wel |
|
Zolang ze maar niet teveel zeuren. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe Altar sucks hehe , geintje (niet boos worden ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
En, mental? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kut band, met een nog grotere kut zanger... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nog net zo bruut als vroeger om te horen, die demo! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-01-2009 22:02] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nog busy met shit, lees je je email niet ? van het weekend ga ik allebei eens goed luisteren de demo en de cd.daarna krijg je mijn oordeel hehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het zal toch niet waar zijn dat ik een keer een muzikale mening met je deel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |