|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave band, Altar. En zo heel makkelijk waren die nummers niet, in ieder geval qua gitaarwerk was het flink aanpoten. Maar iedereen hier is natuurlijk beter. |
|
quote: Ik vind jouw wel erg kort door de bocht. Iedere band is anders, wat jij dom vindt is voor een ander misschien heel erg belangrijk in zijn of haar leven. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 23-01-2009 11:15] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Dominee was die volgens mij. |
|
quote: Hehe.. Herkenbare cartoon wel. Het is overigens jou zonder w. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-01-2009 14:03] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vind/vond dit toch best wel een ok tekst. Tonight This Country Will Die quote: |
|
quote: Kan ik me van iemand die spelt zoals jij ook wel voorstellen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Schijf jij je naam nou eerst eens met een hoofdletter ... |
|
Bastianus. En nu? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: jA, JA.aLSJE MET EeN doelgroep werkt alsjij dan weet jewel betterr, je weet ToCh? Trouwens niet raar dat een boer boerenmuziek mooi vind. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 23-01-2009 15:22] |
|
quote: Altar is een beetje voor de death metal wat Jovink voor de boerenrock is. Het is het gewoon net niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: taught She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dit slaat nergens op, want zwarte kousen-mensen hebben geen televisie. Bareuh... |
|
Ja, en het einde van "I Spit Black Bile On You" rost jullie allemaal aan puin! /LOCKED Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ga jij eens op je rechterhand zitten, volgens mij heb je dat namelijk nodig. wat een gezeik. Fuck the world and fuck you |
|
Altar - Demo, een van de betere NL demo's uit die tijd. Eerste shows waren erg bruut. |
|
Altar vond ik een goeie liveband. Woeste zanger die kelder. Die clip met plankje trappen vond ik dan weer wat minder. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Dan moet jij maar eens in die hoge afgesloten kast bij ze thuis kijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, voor de onzin die jij uitkraamt maken ze de wave. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat zal ik zeker doen. Bareuh... |
|
quote: Eindelijk iemand die mijn mening deelt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Doe de familie Nijhof meteen de groeten van me, vooral Maria. Of woont die niet meer bij haar ouwelui? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: nu herinner ik het mij ook weer IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:bwahahahahahahahahahaha. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |