IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Altar Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 10:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 9:09 schreef NecroNoud het volgende:
Doctorandus in Overdrijven heeft gesproken.

De boodschap is in ieder geval wel overgekomen. Dat was vast niet gelukt als ik het weer vaag en intellectueel had gehouden.
Overigens heb ik niks tegen simpele, recht voor zijn raap-teksten. Wel tegen domme teksten die zo kort door de bocht zijn dat ze nergens meer op slaan. Beetje het verschil tussen Fortuyn of van Gogh en Wilders zeg maar.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

cynic
Usericon van cynic
Posted 23-01-2009 10:49 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Gave band, Altar.
En zo heel makkelijk waren die nummers niet, in ieder geval qua gitaarwerk was het flink aanpoten.

Maar iedereen hier is natuurlijk beter.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 23-01-2009 11:15 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 23 januari 2009 10:10 schreef bastianus het volgende:
De boodschap is in ieder geval wel overgekomen. Dat was vast niet gelukt als ik het weer vaag en intellectueel had gehouden.
Overigens heb ik niks tegen simpele, recht voor zijn raap-teksten. Wel tegen domme teksten die zo kort door de bocht zijn dat ze nergens meer op slaan. Beetje het verschil tussen Fortuyn of van Gogh en Wilders zeg maar.

Ik vind jouw wel erg kort door de bocht.
Iedere band is anders, wat jij dom vindt is voor een ander misschien heel erg belangrijk in zijn of haar leven.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 23-01-2009 11:15]

don't mistake lack of talent for genius

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 23-01-2009 12:46 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 10:06 schreef Mutilator het volgende:
...
Was het niet de humor dat een broer van een bandlid juist een hoge pief bij Youth for christ was?
Dominee was die volgens mij.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 14:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 11:15 schreef NecroNoud het volgende:
Ik vind jouw wel erg kort door de bocht.
Iedere band is anders, wat jij dom vindt is voor een ander misschien heel erg belangrijk in zijn of haar leven.

Hehe.. Herkenbare cartoon wel. Het is overigens jou zonder w.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-01-2009 14:03]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

BVT
Usericon van BVT
Posted 23-01-2009 15:05 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Vind/vond dit toch best wel een ok tekst.
Tonight This Country Will Die

quote:

A land of plenty, a land for free
Where no one knows real poverty
Work enough - Democracy
Rely on social security

You're cornerstones, success assured
For every problem the final cure
Learn our way, do as we say
Go to school, the state will pay

20 years ago you thought me this crap
But things now have changed
It's no longer like that, your pocket is empty
Your system has failed, now it's too late
Holland is great!!!

Tonight this country will die
Along with your theatre of lies
I'm glad that I realise
I live in this paradise

So where is your wife, where is your job??
Where is your money, where is your god??
Try to blame me but isn't you that has failed
For you and thousand others
Holland is great!!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 15:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 15:05 schreef BVT het volgende:
Vind/vond dit toch best wel een ok tekst.

Kan ik me van iemand die spelt zoals jij ook wel voorstellen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2009 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 15:07 schreef bastianus het volgende:
Schijf jij je naam nou eerst eens met een hoofdletter ...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 15:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bastianus.
En nu?

BVT
Usericon van BVT
Posted 23-01-2009 15:21 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 23 januari 2009 15:07 schreef bastianus het volgende:

jA, JA.aLSJE MET EeN doelgroep werkt alsjij dan weet jewel betterr, je weet ToCh?

Trouwens niet raar dat een boer boerenmuziek mooi vind.

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 23-01-2009 15:22]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 15:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 15:21 schreef BVT het volgende:
jA, JA.aLSJE MET EeN doelgroep werkt alsjij dan weet jewel betterr, je weet ToCh?

Trouwens niet raar dat een boer boerenmuziek mooi vind.

Altar is een beetje voor de death metal wat Jovink voor de boerenrock is. Het is het gewoon net niet.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2009 15:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 15:05 schreef BVT het volgende:
20 years ago you thought me this crap

taught

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-01-2009 17:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 10:15 schreef bastianus het volgende:
Als RTL niet ooit een slappe reportage over Altar had gemaak, zou die zwarte kousen-leerling nooit van de band in kwestie gehoord hebben.

Dit slaat nergens op, want zwarte kousen-mensen hebben geen televisie.

Bareuh...

Argh
Usericon van Argh
Posted 23-01-2009 17:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ja, en het einde van "I Spit Black Bile On You" rost jullie allemaal aan puin!

/LOCKED

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-01-2009 18:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 10:10 schreef bastianus het volgende:
Ga jij eens op je rechterhand zitten, volgens mij heb je dat namelijk nodig. wat een gezeik.

Fuck the world and fuck you

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 23-01-2009 19:33 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Altar - Demo, een van de betere NL demo's uit die tijd. Eerste shows waren erg bruut.

Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 23-01-2009 19:36 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

Altar vond ik een goeie liveband.
Woeste zanger die kelder.
Die clip met plankje trappen vond ik dan weer wat minder.

Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 20:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 17:16 schreef De Ulk het volgende:
Dit slaat nergens op, want zwarte kousen-mensen hebben geen televisie.

Dan moet jij maar eens in die hoge afgesloten kast bij ze thuis kijken.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 20:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 18:08 schreef mental het volgende:
Ga jij eens op je rechterhand zitten, volgens mij heb je dat namelijk nodig. wat een gezeik.

Nee, voor de onzin die jij uitkraamt maken ze de wave.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-01-2009 20:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 20:43 schreef bastianus het volgende:
Dan moet jij maar eens in die hoge afgesloten kast bij ze thuis kijken.

Dat zal ik zeker doen.

Bareuh...

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 20:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 januari 2009 19:33 schreef kabukiman het volgende:
Altar - Demo, een van de betere NL demo's uit die tijd.

Eindelijk iemand die mijn mening deelt.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2009 20:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 20:44 schreef De Ulk het volgende:
Dat zal ik zeker doen.

Doe de familie Nijhof meteen de groeten van me, vooral Maria. Of woont die niet meer bij haar ouwelui?

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-01-2009 20:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 23 januari 2009 19:36 schreef Fredde Kaddeth het volgende:
Die clip met plankje trappen vond ik dan weer wat minder.

nu herinner ik het mij ook weer

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-01-2009 20:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 20:44 schreef bastianus het volgende:
Nee, voor de onzin die jij uitkraamt maken ze de wave.
bwahahahahahahahahahaha.

Fuck the world and fuck you

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com