IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Halford Terug bij Priest! Volgende pagina
Moridin
Usericon van Moridin
Posted 11-07-2003 18:04 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

Niet te geloven maar op Blabbermouth staat 't:

It's Official: ROB HALFORD Rejoins JUDAS PRIEST!! - July 11, 2003

JUDAS PRIEST will reunite with Rob Halford for a new album and tour in 2004, the band's management has confirmed to CNN.

"Rob Halford, along with band members K.K. Downing, Glenn Tipton and Ian Hill felt a heightened level of intensity," a member of JUDAS PRIEST management team told CNN, speaking of recent meetings with the four. "Rob said they were all very excited and they have re-established their friendship. These guys grew up together from their early 20s on, so this means a lot to them personally and professionally."

Tipton also told CNN Halford has rejoined the group.

Writing in response to several negative fan postings on HALFORD's official web site with regards to Rob's current management situation, HALFORD manager John Baxter corroborated the report, saying, "This is a special day for each of the members of JUDAS PRIEST, and it doesn't need to be tarnished by the artist's fans. It has taken a lot of work for this to come together, and we'd like to enjoy the reunion period along with each of you. None of us (management) are going anywhere, just as we are hopeful none of you will go anywhere."

Ahum: HEERSCH dus

Murder in the front row.......

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-07-2003 18:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

de wens van iedere fan lijkt me zo
ik heb priest met hoe heet ie gezien, en ik vond hem te gek zingen

Plop
Usericon van Plop
Posted 11-07-2003 19:38 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Money Money, in a (rose) rich man's world!!!!! Weet je al gelijk wie volgend jaar de Europese festivals gaat headlinen... De festivalorganisatoren wrijven weer in hun handjes...

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-07-2003 19:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Halford hoort ook gewoon bij Priest!

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Plop
Usericon van Plop
Posted 11-07-2003 19:57 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar net als de terugkeer van Bruce bij Maiden, de reunie van kiss & sabbath is de voornaamste drijfveer GELD (en gebrek aan solo succes, maar dat is bijna hetzelfde)

campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 19:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dit is de max !!
Hopen dat ze volgend jaar weer op graspop staan dan.
Ben al benieuwd wat een eventueel nieuw album zou opleveren...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-07-2003 20:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Halford = Priest
Priest = Halford

zo hoort dat gewoon

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-07-2003 21:24 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

YES!!!

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-07-2003 21:54 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Een paar reacties op het bericht dat Rob Halford terugkeert, in de woorden van de BrEeZaH- generatie...

Ik verzin ze niet... kijk anders op
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=30587 , maar huil niet te hard.

==========================================

ik had nog nooit van die mensen gehoord Door The_Duce - vrijdag 11 juli 2003 @ 20:42 (Unmodded)

*

Uhmm, wat een foute naam voor de band

*

Wie is rob halford bijtheway? Door OphiOn - vrijdag 11 juli 2003 @ 20:49

*

quote:
Wie is rob halford bijtheway?

The God Father of Heavy Metal. Door belsen - vrijdag 11 juli 2003 @ 20:49 (Unmodded)

*

Die Rob Halford, had ie ook niet een business in de fietsenhandel? Door OphiOn - vrijdag 11 juli 2003 @ 20:50 (Unmodded)

*

quote:
Die Rob Halford, had ie ook niet een business in de fietsenhandel?

Oehhh een grapje! HA HA. Ik lach me dood man.

Nou ja, kennelijk weet niet iedereen wie rob halford is.
Me included en met mij heel veel andere stervelingen.

*

Ik zou eigenlijk wel willen dat Kurt Cobain terug komt, maar dat zit er niet in denk ik

*

Kewl Rob Halford is een goede zanger en frontman

//Hij is ook een beetje homo maar dat is offtopic

Maar wel vet sjit voor z'n vervanger die kan nu het UB opzoeken

*

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 11-07-2003 21:55]

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 11-07-2003 22:08 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 19:57 schreef Plop het volgende:
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar net als de terugkeer van Bruce bij Maiden, de reunie van kiss & sabbath is de voornaamste drijfveer GELD (en gebrek aan solo succes, maar dat is bijna hetzelfde)

Halford heeft solo toch wel succes gehad hoor, niet zo als vroeger met Priest.. maartoch, in ieder geval meer succes dan priest met owens

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-07-2003 22:13 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

GODVER...ik zei het toch, niemand geloofde het, eindelijk eindelijk!

Ik heb weer hoop, maar laat het nieuwe albuim me alsjeblieft niet teleurstellen GRRRRRRRR.....

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2003 23:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou, ik verwacht eigenlijk niet dat het nu opeens 1000 keer beter gaat worden. Zo veel slechter was priest met Ripper Owens niet en ook met Halford hebben ze shit uitgebracht. Ik vind het op een bepaalde manier wel jammer. Priest met owens was goed genoeg voor mij en Halford solo heeft ook goed materiaal uitgebracht. maar we zullen wel zien.(en enforcer, je zult het wel niet met me eesn zijn )

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-07-2003 23:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik word er iig niet enthousiast van, maar ja ik kon Painkiller al nauwelijks luchten. Geef mij maar Maiden .

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 11-07-2003 23:34 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Judas Priest heeft mij NOOIT kunnen bekoren ondanks het feit dat hun gitaarwerk zeer goed te pruimen viel. Ik kan gewoon niet tegen dat gegil van Soprano Holford. Ik bedoel, hoe kan een man nou zo'n stemgeluid uit zijn lijf persen zonder dat ie is gekleed in een jurk met een heipaal in zijn endeldarm.

Geef mij maar Iron Maiden, Anvil, (oude) Fates Warning, Sword..

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

attila_de_hun
Posted 11-07-2003 23:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 23:34 schreef bonobo het volgende:
(oude) Fates Warning, Sword..

Heb jij die John Arch mini-cd al een keer gehoord? Die zou volgens de berichten lijken op de oude Fates warning. Ik heb het ding helaas nog niet gehoord.

En bedoel je de Nederlandse Sword of de Amerikaanse(ontstaan uit Deuce als ik het goed heb)?.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 11-07-2003 23:58 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Nee, ik heb die nog niet gehoord, maar als John Arch op zijn Fates Warningiaans ten tijde van Night on Brocken is, dan kan het bijna niet mis gaan.

Ik bedoel de Amerikaanse (volgens mij kwamen ze uit Canada) Sword natuurlijk met hun ijzersterke plaat Metalized. Ik vraag me af of die ooit nog op CD is geperst.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 12-07-2003 0:15 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Aaaargh, tis geen waar hé...

attila_de_hun
Posted 12-07-2003 0:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 23:58 schreef bonobo het volgende:
Nee, ik heb die nog niet gehoord, maar als John Arch op zijn Fates Warningiaans ten tijde van Night on Brocken is, dan kan het bijna niet mis gaan.

Ik bedoel de Amerikaanse (volgens mij kwamen ze uit Canada) Sword natuurlijk met hun ijzersterke plaat Metalized. Ik vraag me af of die ooit nog op CD is geperst.

Wat betreft John Arch, dat ben ik geheel met je eens.
En wat Sword betreft, ik weet het niet of die ooit is uitgebracht op cd. Ik denk het niet.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-07-2003 0:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

benieuwd wat er met Tim gaat gebeuren, hij zou dus een mooie vervanger zijn voor Matt van I.E. maar waarschijnlijk gaat hij wel een eigen bandje oprichten ofzo... moet zeggen dat priest nu weer achteruit gaat want Tim is een vele malen betere zanger dan Rob. Dat ze samen geen goed album hebben gebracht is niet aan hem te wijten, want de rol van Rob is nou niet al te groot bij het schrijfproces.

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:39 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Zo goed kan ik nou ook weer niet zingen, maar bedankt voor t compliment.

Oh, je bedoelde Owens?

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-07-2003 0:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:45 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik dacht al, dat kan nooit kloppen.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-07-2003 1:07 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

VET WIJS!!

Plop
Usericon van Plop
Posted 12-07-2003 8:19 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 22:08 schreef Grom het volgende:
Halford heeft solo toch wel succes gehad hoor, niet zo als vroeger met Priest.. maartoch, in ieder geval meer succes dan priest met owens

Succes is relatief... Als je jarenlang x aantal inkomsten hebt omdat je in een bep. band speelt heb je een bepaalde levensstandaard opgebouwd. Na x-aantal jaren zien ze die levenstandaard dalen omdat de overschotten stilletjes beginnen te verdwijnen. Neem nu Axl Rose, die is vorig jaar ook alleen maar gaan touren omdat de centjes op waren... NU kan hij weer even verder, dus moet de mensheid nog maar enkele jaren wachten op die nieuwe cd... Die zal pas verschijnen als de geldkraan bijna droog staat....

Plop
Usericon van Plop
Posted 12-07-2003 8:24 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 22:13 schreef enforcer het volgende:
GODVER...ik zei het toch, niemand geloofde het, eindelijk eindelijk!

Ik heb weer hoop, maar laat het nieuwe albuim me alsjeblieft niet teleurstellen GRRRRRRRR.....

Nieuw album???? Zal wel even op zich laten wachten.... Eerst een verzamelaar, dan een kleine tour ergens in de states. Daar opnamen maken voor een liveplaat of anders gewoon nog enkele oude opnames met Rob gebruiken. Er is toch niemand die verwacht dat Rob direct het materiaal van Owens gaat brengen... Daarna een festivaltour door Europa (zomer 2004?) endan wordt het tijd om een studioplaatje op te gaan nemen / uit te brengen.
En wat dat gillen betreft, de beste liveplaat die ik ken is er eentje van Priest en ik kijk er echt wel naar uit om hen eens live te zien met Rob Halford. Hoop alleen dat het zo geen spinal tap toestand wordt zoals bij Sabbath enkele jaren terug op Graspop...

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-07-2003 9:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind Priest peersoonlijk veel interessanter dan Maiden.. maar goed daar valt niet over te strijden.

Tim was helemaal niet een veel betere zanger dan halford, ik heb beiden diverse malen live gezien, maar Tim haalt echt niet diezelfde noten als halford.

Vond Priest eigenljik gedegradeerd tot een tweederangs coverband met hem op zang.

Hij was best een goede zanger, maar IMO legt ie het al dik af tegen Ralf Scheepers!

maar goed het was niet zozeer zijn zangt die de laatste twee releases en met name de laatste zo verschrikkelijk zwak maakte, maar ook de songs!

Duidelijk geworden is dat halford altijd de sterkste songwriter binnen priest is geweest, ik kan overigens geen album noemen met halford dat echt zwak was, voordehand liggend zijn Turbo, ram it Down (vinnik wel goed), tja painkiler is gewoon een mega klassieker met louter zeer sterke songs!

het is goed zo, want zelfs al was Ripper tien keer zo goed geweest als halford (wat ie absoluut niet is) hij was niet de juiste man, en niemand zal halford ooit kunnen vervangen daar is ie te uniek voor!

Maar ja hij is wel homo............

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com