|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Manowar heeft echt wel inteligente teksten in sommige nummers. Wat van een hoop blek/det niet gezegd kan worden. |
|
Tja... persoonlijk zit ik niet op een Painkiller II te wachten, dat is veel te gemakkelijk. En trouwens toendertijd was Painkiller echt waanzinnig, maar in de tussentijd zijn er zo veel klonen van die plaat uitgekomen, dat het gewoon triest van Priest (dat rijmt) zou zijn om weer zo'n plaat uit te poepen. Geef mij inderdaad maar een plaat in de stijl van Sad Wings Of Destiny of in ieder geval iets in die sfeer. Enne..... Tim "Ripper" Owens wint het nog qua stem van Rob Halford als hij zwaar bezopen na een nacht doorhalen achter een microfoon gaat staan. Rob Halford trekt die hoge uithalen al meerdere jaren niet meer!!! Live is hij om te ... zo slecht! Lang leve Iced Earth. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Er staat geen 1 ding in die hele post waar ik het mee eens ben. |
|
Het eerste ben ik het wel deels mee eens, het laatste slaat nergens op. Halford is altijd al een van de beste zangers geweest, en nog steeds vind ik hem goed klinken. Maargoed, Manowar is veel te cheesy voor mij. Maar Battle Hymns blijft een toffe plaat, net zoals nummers als "Gloves of Metal". (Heeft Solstice ook zo geniaal gecovered). Maargoed priest.. we zien wel wat we krijgen.. een tour met veel oude klassiekers als Victim of Changes, Beyond the realms of death en Exciter zou gaaf zijn!! Ik, Wil Schuurman |
|
In dat geval, sorry voor de teleurstelling... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het laatste deel vindt ik persoonlijk geheel terrecht. Ik heb Halford twee keer gezien nu, en beide keer trok hij het gewoon niet meer. Op de oude live video's van Priest die ik heb is het een ongeevenaarde zanger, maar dat is hij nu niet meer. Ja in de studio klinkt het allemaal geweldig, maar live is het gewoon (naar mijn bescheiden mening) niets meer.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben het er ook helemaal niet mee eens, ik zit ook niet direct op een painkiller II te wachen maar zou ht ook helemaal niet erg vinden daar dat een van de beste priest CD's ever is! Die platen met ripper waren matig tot slecht! Ik heb ze drie keer live gezien met Ripper en ik snap echt niet waarom mensen hem zo "goed" vinden...hij haalde de hoge noten niet, zijn stage act liet te wensen over en hij wekte nu niet bepaald homogeen met de band! halford zal ondank zijn domme statements van en paar jaar gelednaltijd ed enige echt priest zanger blijven... wacht nu maar eens af wat ze afleveren voordat je oordeelt over zijn vermogen om te zingen en nog belangijken zijn contributie als songwriter (zie HALFORD en FIGHT).. Deze man is gewoon enorm getalenteerd....en hoort bovendien gewoon bij Priest het is in ieder geval HET nieuws dat mijn jaar 2004 goed gaat maken! |
|
quote: |
|
Ik twijfel ook niet aan Halford zijn schrijvers-capaciteiten. Absoluut niet, ik durf ook wel te zeggen dat hij voor een groot deel de songs bepaalde qua schrijver. (en daardoor dus ook wel degelijk verantwoordelijk is geweest voor die klassiekers) Ripper daarentegen mocht helemaal niets van Tipton en co. qua schrijven. Zelfs de zanglijnen werden voor hem bepaald. Vindt je het dan gek dat die man niet echt uit de verf komt??? En tja het zal eeuwig en altijd een twistpunt blijven, maar live vindt ik Ripper gewoon sterker. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 31-10-2003 16:26] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nou ja, de ripper fanaten kunnen nu naar Iced earth gaan, al vind ik dta persoonljik niet zo'n bijzondere band! Hetzelfde geldt voor Anthrax Ik prefereeer Joey Belladonna HEEL erg ver boven John Bush, al vond ik Busg geweldig met Amored Saint...bij anthrax is ie en heel erg eentonig, alsof ie elk nummer hetzelfde kunstje vertoot,...vind ik van ripper ook...misschien komt ie bij IE beter uit de verf ik ben benieuwd! Ik wil paionkiller gewoon een keer live horen met de originele "screams"! Dat is toch wel het ultieme headbangnummer uberhaupt! |
|
KEREL waarom moet jij ALTIJD met uitroeptekens posten? And my marlboro light |
|
quote: zalt ie leuk vinde eh!!!!!!!!!!!!!! when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
inderdaad...ongelofelijk alsof ik daar verantwoording over moet afleggen. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 31-10-2003 22:04] |
|
verantwoording? gewoon nieuwsgierigheid, de meeste mensen gebruiken uitroeptekens nl. om hun woorden kracht bij te zetten of iets te benadrukken, maar als je dat bij elke post doet, tja, boet dat dan niet wat aan kracht in? And my marlboro light |
|
ik denk dat hij enthousiast is over wat hij schrijft... |
|
Excuus in dat geval dat ik zo gepikeerd reageerde...ik typ nu eenmaal zo, schijn ook vrij vaak HAHAHAH te gebruiken...weet niet een gewoonte! Cheers Hans |
|
haha geen probleem! And my marlboro light |
|
|
|
Wat een foto's Hans! Je gaat me toch niet vertellen dat jij of Ingeborg die zelf gemaakt heeft he? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
helaas niet....was wel van plan te gaan! |
|
Volgende week zondag ga je toch? Misschien dan wat heerschende foto's maken. Ik ga zaterdag proberen wat grandioze foto's te maken They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
oeh, HEERSCH! kan niet wachten tot zaterdag bij Arrow! |
|
Vraag me af of er iemand is die wel tot zaterdag kan wachten They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
tziet er echt gaaf uit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |