IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Halford Terug bij Priest! Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-10-2003 16:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2003 15:58 schreef demonslaughter het volgende:
in united op british steel zit echt sfeer
niet echt een hard nummer maarja

!?!?! wat bedoel je nou?

Ik vind heavy metal helemaal niets te maken hebben met domme teksten. Lees de teksten van Cirith Ungol of Manilla Road maar eens! Da's eens wat anders dan die domme shit van manowar (opzich wel toffe muziek op sommige platen).

Maar de teksten van oude priest liggen mij ook stukken beter. Maar United, dat is gewoon echt rampzalig. Echt kutnummer zeg!!

Ik, Wil Schuurman

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-10-2003 16:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2003 16:09 schreef Snagger het volgende:
die domme shit van manowar

Manowar heeft echt wel inteligente teksten in sommige nummers.
Wat van een hoop blek/det niet gezegd kan worden.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2003 16:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tja... persoonlijk zit ik niet op een Painkiller II te wachten, dat is veel te gemakkelijk. En trouwens toendertijd was Painkiller echt waanzinnig, maar in de tussentijd zijn er zo veel klonen van die plaat uitgekomen, dat het gewoon triest van Priest (dat rijmt) zou zijn om weer zo'n plaat uit te poepen. Geef mij inderdaad maar een plaat in de stijl van Sad Wings Of Destiny of in ieder geval iets in die sfeer.

Enne..... Tim "Ripper" Owens wint het nog qua stem van Rob Halford als hij zwaar bezopen na een nacht doorhalen achter een microfoon gaat staan. Rob Halford trekt die hoge uithalen al meerdere jaren niet meer!!! Live is hij om te ... zo slecht!

Lang leve Iced Earth.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-10-2003 16:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Er staat geen 1 ding in die hele post waar ik het mee eens ben.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-10-2003 16:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het eerste ben ik het wel deels mee eens, het laatste slaat nergens op. Halford is altijd al een van de beste zangers geweest, en nog steeds vind ik hem goed klinken.

Maargoed, Manowar is veel te cheesy voor mij. Maar Battle Hymns blijft een toffe plaat, net zoals nummers als "Gloves of Metal". (Heeft Solstice ook zo geniaal gecovered).

Maargoed priest.. we zien wel wat we krijgen.. een tour met veel oude klassiekers als Victim of Changes, Beyond the realms of death en Exciter zou gaaf zijn!!

Ik, Wil Schuurman

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2003 16:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

In dat geval, sorry voor de teleurstelling...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2003 16:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het laatste deel vindt ik persoonlijk geheel terrecht. Ik heb Halford twee keer gezien nu, en beide keer trok hij het gewoon niet meer. Op de oude live video's van Priest die ik heb is het een ongeevenaarde zanger, maar dat is hij nu niet meer. Ja in de studio klinkt het allemaal geweldig, maar live is het gewoon (naar mijn bescheiden mening) niets meer....

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 31-10-2003 16:21 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik ben het er ook helemaal niet mee eens, ik zit ook niet direct op een painkiller II te wachen maar zou ht ook helemaal niet erg vinden daar dat een van de beste priest CD's ever is!

Die platen met ripper waren matig tot slecht!
Ik heb ze drie keer live gezien met Ripper en ik snap echt niet waarom mensen hem zo "goed" vinden...hij haalde de hoge noten niet, zijn stage act liet te wensen over en hij wekte nu niet bepaald homogeen met de band!

halford zal ondank zijn domme statements van en paar jaar gelednaltijd ed enige echt priest zanger blijven...
wacht nu maar eens af wat ze afleveren voordat je oordeelt over zijn vermogen om te zingen en nog belangijken zijn contributie als songwriter (zie HALFORD en FIGHT)..

Deze man is gewoon enorm getalenteerd....en hoort bovendien gewoon bij Priest het is in ieder geval HET nieuws dat mijn jaar 2004 goed gaat maken!

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-10-2003 16:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2003 16:21 schreef enforcer het volgende:
het is in ieder geval HET nieuws dat mijn jaar 2004 goed gaat maken!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2003 16:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik twijfel ook niet aan Halford zijn schrijvers-capaciteiten. Absoluut niet, ik durf ook wel te zeggen dat hij voor een groot deel de songs bepaalde qua schrijver. (en daardoor dus ook wel degelijk verantwoordelijk is geweest voor die klassiekers) Ripper daarentegen mocht helemaal niets van Tipton en co. qua schrijven. Zelfs de zanglijnen werden voor hem bepaald. Vindt je het dan gek dat die man niet echt uit de verf komt??? En tja het zal eeuwig en altijd een twistpunt blijven, maar live vindt ik Ripper gewoon sterker.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 31-10-2003 16:26]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-10-2003 18:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja, de ripper fanaten kunnen nu naar Iced earth gaan, al vind ik dta persoonljik niet zo'n bijzondere band!

Hetzelfde geldt voor Anthrax Ik prefereeer Joey Belladonna HEEL erg ver boven John Bush, al vond ik Busg geweldig met Amored Saint...bij anthrax is ie en heel erg eentonig, alsof ie elk nummer hetzelfde kunstje vertoot,...vind ik van ripper ook...misschien komt ie bij IE beter uit de verf ik ben benieuwd!

Ik wil paionkiller gewoon een keer live horen met de originele "screams"!
Dat is toch wel het ultieme headbangnummer uberhaupt!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 31-10-2003 19:52 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

KEREL waarom moet jij ALTIJD met uitroeptekens posten?

And my marlboro light

demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 31-10-2003 20:01 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

quote:
Op 31 oktober 2003 19:52 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
KEREL waarom moet jij ALTIJD met uitroeptekens posten?

zalt ie leuk vinde eh!!!!!!!!!!!!!!

when there's no more room in hell then the dead will walk the earth

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-10-2003 21:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

inderdaad...ongelofelijk alsof ik daar verantwoording over moet afleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 31-10-2003 22:04]

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 31-10-2003 22:24 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

verantwoording? gewoon nieuwsgierigheid,
de meeste mensen gebruiken uitroeptekens nl. om hun woorden kracht bij te zetten of iets te benadrukken, maar als je dat bij elke post doet, tja, boet dat dan niet wat aan kracht in?

And my marlboro light

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-10-2003 22:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik denk dat hij enthousiast is over wat hij schrijft...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-10-2003 22:30 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Excuus in dat geval dat ik zo gepikeerd reageerde...ik typ nu eenmaal zo, schijn ook vrij vaak HAHAHAH te gebruiken...weet niet een gewoonte!

Cheers

Hans

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 31-10-2003 22:31 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

haha geen probleem!

And my marlboro light

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 06-06-2004 11:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 06-06-2004 12:12 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Wat een foto's Hans!
Je gaat me toch niet vertellen dat jij of Ingeborg die zelf gemaakt heeft he?

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 06-06-2004 12:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

helaas niet....was wel van plan te gaan!

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 06-06-2004 13:00 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Volgende week zondag ga je toch? Misschien dan wat heerschende foto's maken.
Ik ga zaterdag proberen wat grandioze foto's te maken

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 06-06-2004 15:23 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

oeh, HEERSCH!
kan niet wachten tot zaterdag bij Arrow!

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 06-06-2004 15:24 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Vraag me af of er iemand is die wel tot zaterdag kan wachten

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 06-06-2004 15:34 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

tziet er echt gaaf uit

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com