|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
OMG ik lees het ook 5 minuten geleden GVD! DAMN DROOM KOMT UIT!!!! |
|
quote: IK ga akkoord. |
|
quote: |
|
Ik help u hopen Back to Painkiller agian |
|
Leuk. Ik ben wel benieuwd of Rob live ook bij deze band zijn auto-cue nodig heeft om zijn teksten te kunnen zingen... |
|
Er stond weer meer op Blabbermouth, belangrijkste staat hier samengevat: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1482.html |
|
gaaf! wil die lui echt nu wel een x live zien! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Vond die nieuwe zanger eigenlijk beter als Halford. Dus eigenlijk vind ik dit wel een spijtige ontwikkeling. Ik dacht trouwens dat die mannen van Priest Halford niemeer terug moesten hebben omdat em het vroeger afgetrapt was? And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Daar zeg je zoiets. Daar zou ik nog wel mee kunnen leven. Ripper bij Iced Earth. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Volgens mij zit jij nog aan de painkillers. |
|
Grote kans op Priest volgend jaar op Waldrock dus! Ik vind het tof. 't Kan me niet zoveel schelen of ze nu om het geld doen of niet. Mij lijkt het te gek om eens Priest te zien met Rob H.!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ripper bij iced earth HAHAHAHA, die gast is helemaal into nu metal, nou ja hij heeft er wel een geschikte stem voor! |
|
ik vind het best dat Halford terugkeert bij Priest, liever 1 band die ik mateloos irritant vind dan 2 no text supplied |
|
quote: Idd, nu Priest terug heerst is alleen Iced Earth nog een bagger-band. |
|
ik vind ze alle twee rulen (judas priest EN iced earth)ik vind de stem van tim beter bij iced earth passen dan bij judas priest en het is goed dat rob terug is bij judas priest want zijn solocarriere was toch al flut when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Hmm. Hopelijk heeft Rob Halford een beter gevoel voor interpuctie, hehehe! Maargoed, tippen aan "Sad wings of destiny", "Sin after sin" en "Stained class" zal het toch niet. Misschien krijgen we een aardige opvolger van Painkiller. Ik, Wil Schuurman |
|
Staan ze eigenlijk al geconfirmed voor festivals volgend jaar? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik hoop dat eht een painkiller II wordt, dat eind '70 werk is niet zo aan mij besteed. Dat '80 werk daarintegen |
|
DEFENDERS OF THE FAITH yeah priest rules. hoop dat ze naar graspop komen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Hmm het jaren 80 werk is best goed op z'n tijd. Alleen albums als Turbo, Point of Entry en British Steel zijn toch best wel saai. Ik heb liever de eerste 4/5 albums die zijn flink ruig, ruw en 'heavy'. Zo, eerst eens even sin after sin met een nummer als starbreaker opzetten! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik vind Britisch steel echt wel goed (net zoals ram it down en defenders of the faith) |
|
Ik vind screaming for vengeance samen met defenders of the faith het beste wat priest in de jaren 80 gemaakt heeft ja. Nummers als Electric Eye, Screaming for Vengeance, Freewheel burning en The Sentinel zijn best wel goed. Maar british steel, ik vond het best om aan te horen, maar vergeleken met het oude werk zijn het eigenlijk nummers die enkel uit wat power chords bestaan en wel HELE Domme teksten hebben!! Ik, Wil Schuurman |
|
in united op british steel zit echt sfeer niet echt een hard nummer maarja when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Dat vind ik net vet , dat is heavy metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |