IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Was Hitler een homo...?! Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 29-07-2004 10:34 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

alsof er nu nog iemand is die dat wil weten. hijs toch dood


yo yo wassup nigga bitches in da house


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-07-2004 10:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 10:38 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 juli 2004 10:34 schreef bas_bin_laden het volgende:
alsof er nu nog iemand is die dat wil weten. hijs toch dood

Misschien als het bewezen word kan het een drastische vermindering zijn in de neonazi-achtige praktijken en word de hitlergroet een algemene groet in de homowereld...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2004 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denk je? Dat ontkennen rascisten dan toch .. net als de doodskampen van HItler ...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-07-2004 10:51 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 10:34 schreef bas_bin_laden het volgende:
alsof er nu nog iemand is die dat wil weten. hijs toch dood


NEE! hij woont samen met Elvis.


Bazzio Attacks!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 13:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2004 10:48 schreef Jenje het volgende:
Denk je? Dat ontkennen rascisten dan toch .. net als de doodskampen van HItler ...

is dat niet een leugen om niet gepakt te worden

als je dan toch racist ben moet je het ook niet erg vinden om alles uit te moorden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-07-2004 13:51 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 juli 2004 13:44 schreef ElitE het volgende:
is dat niet een leugen om niet gepakt te worden

als je dan toch racist ben moet je het ook niet erg vinden om alles uit te moorden.

quote:
Op 13 juli 2003 13:25 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
En ja hitler is homo net zoals van joden lampekappen werden gemaakt,zeep

Joodse leugens

Tja ik snap ook niet hoe mensen die juist dat soort ideeën hebben die praktijken gaan ontkennen maar zoals je hierboven ziet gebeurd het wel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-07-2004 13:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gister was er ook weereens zo'n mooi voorbeeld op tv. Een Amerikaanse christen wiens dochter rond liep in een t-shirt met de opdruk godhatesfags.com.
Hij noemde nederland een verdorven land etc.

En ik denk juist dat dit soort mensen waarschijnlijk onderliggende (homo)sexuelefrustraties hebben.


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:06 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Anti Homo Christenen zeggen dat het in de bijbel staat dat god tegen homseksualiteit is. En als je vraagt waar dat dan staat in de Bijbel verwijzezen je naar en vers die echt ALLES kan betekeken. Ik heb echt een hekel aan zulk soort mensen.

Over dat lampekap gedoe, er werden iig wel duitse uniformen gemaakt met het haar van joden.


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 29-07-2004 14:11 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

Dat boek heb ik een tijd geleden, na aanraden van een vriendin, (door)gelezen. Er worden erg interessante en overtuigende feiten naar boven gebracht. Hitler was een flikker! Die homo's ook altijd!


Way too gay!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 14:12 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 juli 2004 14:06 schreef Pluijzer het volgende:
Anti Homo Christenen zeggen dat het in de bijbel staat dat god tegen homseksualiteit is. En als je vraagt waar dat dan staat in de Bijbel verwijzezen je naar en vers die echt ALLES kan betekeken. Ik heb echt een hekel aan zulk soort mensen.

Over dat lampekap gedoe, er werden iig wel duitse uniformen gemaakt met het haar van joden.

Welk vers is dat?



Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 29-07-2004 14:14 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

Er zijn er meerdere, maar dit is wel de duidelijkste.

"If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them." Leviticus 20:13.


Bron: www.godhatesfags.com


Way too gay!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-07-2004 14:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:12 schreef Audiophile het volgende:
Welk vers is dat?


Waarschijnlijk iets in Leviticus.



Anyway Hitler was een homo die het met zijn aarsvriendje Stalin lekkere gangbangs organiseerde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:17 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

....ik keek op die godhatesfags.com site, moet je die citaten zien....daar kun je echt alle interpretaties aan geven die je wilt. Volgens mij als je de bijbel leest met de overtuiging dat er ergen in staat dat er lampekappen van mensen worden gemaakt dat je dat er ook kan vinden. Plus de bijbel is zo vaak vertaald waarbij "vlase buren" letterlijk meê vertaald werden dat er al lang niet meer staat wat er hoort te staan. Echt een hekel aan mensen die mensen haatte vanwege een slecht vertaald 2000 jaar oud boek. EN die maker van die site, heeft hij er niet eens aan gedacht dat je ook iets nuttigs kan doen met je leven...bluurg


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-07-2004 14:17 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 29 juli 2004 14:14 schreef Fred W het volgende:
Er zijn er meerdere, maar dit is wel de duidelijkste.

"If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them." Leviticus 20:13.


Bron: www.godhatesfags.com


Op zich niets mis mee, ik zou bijna gaan geloven.



Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 29-07-2004 14:19 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:17 schreef Azagthoth het volgende:
Op zich niets mis mee, ik zou bijna gaan geloven.








Way too gay!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 14:20 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Christen fundamentalisten??? Deze site is erg.



Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:23 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Als in Leviticus staat dat homoseksualiteit een zonde is dat voor joden zo. Niet voor christenen Leviticus staat in het oude testament en de christenen zeggen dat jezus gestorven is voor al onze zonden. Het oude testament gaat niet meer op.


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:26 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Ik mag niets zeggen ik ben echt slecht in nederlands maar het is:
Hier kon ook een diepzinnige en filosofische tekst staan...


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 29-07-2004 14:26 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:23 schreef Pluijzer het volgende:
Als in Leviticus staat dat homoseksualiteit een zonde is dat voor joden zo. Niet voor christenen Leviticus staat in het oude testament en de christenen zeggen dat jezus gestorven is voor al onze zonden. Het oude testament gaat niet meer op.


Alhoewel dit een interessante stelling is, gaat ie volgens mij niet op.

In de praktijk in ieder geval geldt dat Joden alleen een boodschap hebben aan het OT, Christenen zowel aan het OT als aan het NT.


Way too gay!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 14:26 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 juli 2004 14:23 schreef Pluijzer het volgende:
Als in Leviticus staat dat homoseksualiteit een zonde is dat voor joden zo. Niet voor christenen Leviticus staat in het oude testament en de christenen zeggen dat jezus gestorven is voor al onze zonden. Het oude testament gaat niet meer op.

Zonde betekent het missen van het doel; in dat opzicht zou je een man die gemeenschap heeft met een man kunnen zien als iemand die zijn doel(iemand van het vrouwelijk geslacht) mist. Tenminste, hier ga ik ervan uit dat een man en een vrouw bestemt zijn voor het oerdoel van seks; kinderen maken... Ook voor de joden.

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 29-07-2004 14:26]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-07-2004 14:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:26 schreef Pluijzer het volgende:
Ik mag niets zeggen ik ben echt slecht in nederlands maar het is:
Hier kon ook een diepzinnige en filosofische tekst staan...


Jij bent vooral slecht in logisch redeneren en nadenken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:28 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Nee, half waar...in het OT staat ook dat wij gekke rituele offers moeten maken en een keer per maand schapen bloed op ons voorhooft moeten smeren of iets anders gaars....Christen hebben wel boodschap aan het OT maar omdat "Jezus is gestorven voor onze zonden" zijn mensen geen zondaars meer en hoeven we ook geen offers meer te brengen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 14:29 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

*werkt profiel bij*
beter?

Maar was hitler nou christen? Ik weet wel dat duitse soldaten in WOII ergens met Gott mit uns op hun uniform rondliepen



Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:29 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:28 schreef Chelman het volgende:
Jij bent vooral slecht in logisch redeneren en nadenken.


Of jij bent slecht in logische redeneringen te snappen.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen