|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal het doorgeven aan mijn ouders. |
|
Mijn moeder is geen goede christen Elite, jij gaat d00d! F*ck hippies |
|
quote:Wat deed het er dan toe dat jij die vis niet meer had kunnen ´redden´? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: die vis had geen miljoenen mensen om zeep geholpen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Of jij nou homo,bi of hetero bent doet er niet toe...YOU ARE DUMB You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Met deze post laat je al zien dat je daadwerkelijk helemaal niks van de filosofie en daden van de nsdap afweet. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Dus je maakt wel uit als je geen miljoenen mensen om zeep hebt geholpen en je maakt niet uit als je wel miljoenen mensen om zeep hebt geholpen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
wat heeft die vis trouwens met hitler zn geaardheid te maken??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: yep,u heeft mensenkennis Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: http://www.go2war2.nl/artikel/115 Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dan weet jij ook dat Adolf Eichmann de holocaust heeft geplanned, en niet Hitler. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: jawoll,mein herr Maar dus,het maakt nog steeds niets uit of hitler een homo was of niet Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Iedereen is iets van 20% homofiel, en dat is een feit. Ga nu maar weer fijn meezingen op het nummer ice queen, ik ga niet verder met jou in discussie en ga eten. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Trail of tears staat op Smakelijk Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hoe zit dat dan? Ik heb er zelf nog niet veel van gemrkt. |
|
quote: Wel wat dus? |
|
quote: Die is goed Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik ook niet, maar het is een feit. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
"Maar was hitler nou christen? Ik weet wel dat duitse soldaten in WOII ergens met Gott mit uns op hun uniform rondliepen" Volgensmij zei hij dat alleen maar om het volk te winnen. Waarom zou hij anders al die germaanse symbolen geadopteerd hebben, aangezien die vrij blasfemisch zijn voor christenen. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Was Stalin een homo? |
|
quote:Was ie Christen dan? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Neen, die at hij voor breakfast. F*ck hippies |
|
Wie Pink Floyd waardeerd is ook een homo |
|
quote: Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Dat hitler eigenlijk niks van de holocaust af wist? Ik neem ook aan dat Eichmann de plannetjes die op de Wannsee conventie gesmeedt werden voor Adolf geheim moest houden. Shit, als Adolf er achter kwam dat Joden vergast werden zou ie zeker fucking pissig worden. Je kunt zelfs zeggen dat Eichmann geen schuld heeft aan de holocaust... hij had immers persoonlijk geen joden vermoord! quote: Als Hitler nu nog leefde zou ie echt keihard 'into' Black Metal zijn, toch? [Dit bericht is gewijzigd door MutantChrist op 09-08-2004 21:18] Inside crystal mountain, evil takes it's form |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |