![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:christenen zouden alleen uit het oude testament pakken wat ze 'leuk' vinden? Volgens mij moest je beesten slachten die een plaatsvervangende dood vinden voor jou zonden, dus met de dood van Jezus was dat niet meer nodig. ![]() |
|
Christenen pakken altijd de dele uit het geloof die ze "leuk" vinden. Ken je dat verse van "vergeef onze schulden...etc." dat ze altijd zeggen. Het is alleen "bedankt" en "doe dit voor ons" maar het verse gaat verder waar zij stoppen, waar het verder gaat staat wat ze er voor terug moeten doen. Maar dat heb ik ze nog nooit horen zeggen. ![]() |
|
quote: Ook over dat lampenkap gedoe, de huid van joden werd in sommige gevallen wel voor dat soort doeleinden gebruikt, net als dat er van sommige joden en poolse gevangenen zeep werd gemaakt. En wat ze wel niet met haar hebben gedaan..... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Je kent haar? ![]() |
|
Volgens de Hitler-biografie van Robert Payne was één van z'n grootouders joods. Je kan niet voor een achtste jood zijn. Je bent Joods als je moeder dat is. Hitler was dus geen jood. En het doet trouwens ook weinig ter zake. Ik haat leraars en ik ben er zelf één. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Ik hoop niet leraar Nederlands: leraar, mv: leraren Verder was Hitler oma Joods dacht ik. ![]() |
|
'leraar (de (m) ; -raren, -s) 1 iem. die onderwijs geeft aan middelbare scholen e.d.; 2 dominee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja hitlers oma van zn vaders kant was Joods als ik me niet vergis. Dat ie homo was zou best kunnen, maar dat kan natuurlijk ook een uit prportie gegroeid verzinsel van de geallieerden zijn. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Hitler's oma was Joods dacht ik, of: De oma van Hitler was Joods dacht ik. ![]() |
|
quote: Mijn excuses. ![]() |
|
quote:Tattoeages werden ook vaak van de eigenaar afgesneden om idd bijvoorbeeld een lamp te versieren of boekenleggers van te makken. Heel bizar. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: op je knieen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: aan de andere kant doen we het ook met dieren zo bizar is het misschien nog niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Met t verschil dat joden geen dieren zijn. Maar voor de duitsers waren ze in die tijd natuurlijk minder dan dat. Het blijft toch bizar. En ik geloof ook niet dat er zo bar bijzonder veel dieren met tattoeages rondlopen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-07-2004 16:30] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Excuses niet aan jou, maar aan meneer Usher. Jij hebt er verder niets mee te maken. ![]() |
|
quote: omdat mensen binnen onze eigen soort is mogen we ze niet afslachten terwijl dat ook systematisch gebeurt bij andere soorten... dieren worden voor perkament ook gekozen om hun mooie huid... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: nou voor hem moet je op je knieen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Voor wie? Hitler? dus toch ... ![]() |
|
quote: Er staat wel meer in de bijbel. Zo is Vis eten nog erger dan in je kont geneukt worden. Maargoed, houden ze zich daar aan... nee ze pakken er alleen uit wat hun goed uitkomt ![]() ![]() |
|
Koorknaapjes bijvoorbeeld .. ![]() |
|
quote: dat zijn natuurlijk nog geen echte mannen dus geen sprake van homosexualiteit ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: gheghe idd ![]() ![]() |
|
Hoezo geen vis eten waar staat dat? ![]() |
|
quote: Denk je dat ik die ellende helemaal ga doorspitten. Er was een een programma op discovery over bijbel dingen. ZO mag je ook eigenlijk alleen maar kleding uit 1 fabric dragen. Dus of alleen katoen, of alleen wol, en geen combies. jahahahaaaaaaaaaa *doet Hans Teeuwen na* ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |