|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ojoh! Maar dat is makkelijk! Misschien was het inderdaad niet duidelijk maar ik was meer op zoek naar persoonlijke ervaringen. Prijs / Mensen / Gezellgheid Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
|
|
Ronnie heerscht! |
|
En Carter ook een 147. Dat wordt delen... Bazzio Attacks!!! |
|
Die Liang is retegoed. Rocket Ronnie kan nog zijn borst natmaken. Hij gaat voor alles en....is bijna altijd raak. Mooie 147 van Ronnie maar zijn 1997 147 blijft onovertroffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
das waar denk toch van 97... maar was wel mooi, en zeker als finishing frame signature |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: @147 van Carter, hehe. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vertaal het dan ook ff.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gaat het goed met O'Sullivan ja? Ik heb nog geen tijd gehad het te kunnen kijken helaas. Voor de finale maak ik wel tijd vrij, zeker als O'Sullivan erin komt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik dacht dat het gelijkspel stond. Gelukkig maar, want anders was had hij wellicht weer halverwege een game opgegeven (zoals een eerdere keer gebeurde). |
|
Ik heb erover zitten denken om erheen te gaan, want de Crucible is op loopafstand hiervandaan. Maar alle kaarten waren weg She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: zonde man. maar thuis op de bank snookeren kijken is ook fijn. en je ziet het wellicht zelfs beter. |
|
ben benieuwd of Jimmy White ooit weer eens terug keert of Quinten Hann |
|
Jimmy White? Naah. Hij staat buiten de top 50, volgens mij hoeft hij niet zo nodig meer. Wel zou het een stunt zijn als Hendry weer eens een WK wint. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Net met m'n broertje 2 frames gespeeld. 1 gewonnen, 1 verloren. Wel m'n hoogste break ooit gemaakt (al is het pas de derde keer dat ik speelde ); 8. (Rood - roze - rood) |
|
Die O'Sullivan is niet normaal meer. Maakt compleet gehakt van die Hendry. Ik zie het niet echt gebeuren dat er iemand anders gaan winnen komende zondag. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb gister met open mond zitten kijken ja. 4 centuries in 1 wedstrijd ofzo. Eerder die 147...echt. Als het in de finale 0-0 staat kan het nog alle kanten op, maar zodra Ronnie 1 frame voor komt is het done with, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-05-2008 18:05] |
|
Nou, ik ben benieuwd of O'Sullivan het in de ochtendsessie al weet af te ronden, zou gaaf zijn! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Vanmiddag nog even langs de Crucible gelopen, wat een media-circus daar zeg. Hele plein staat vol met tenten en zendwagens. En dan te bedenken dat de Crucible normaliter een theater is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Helaaas, maar ik denk dat het vanavond wel snel klaar is. |
|
Ach, nog twee frames, daar is Rocket Ronnie binnen 20 minuten wel klaar mee Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dit frame zal Carter niet meer pakken denk ik, dus dan is het er nog maar één ja. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |