IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 20-01-2014 13:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

En O'Sullivan heeft inderdaad gewonnen. Aan het eind voor de 'mid-interval' kon Selby nog terugkomen, maar winnen met 10-4 is toch wel overtuigend.
Ben alweer benieuwd naar de Wereldkampioenschappen!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-01-2014 13:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hetzelfde, vermoedelijk het eerst volgende tornooi dat hij zal spelen.

Zeer overtuigende zege met vooral in de eerste sessie weer erg hoog niveau. Maar het niveau van zijn kwartfinale tegen Walden heeft hij toch niet meer kunnen evenaren, maar dat was dan ook van bijzonder zeldzame kwaliteit.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-01-2014 14:26 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

zou hij geen enkel tornooi meer spelen tot aan het WK? Hij had toch een contract met zijn nieuwe sponsor dat hem verplichte om minstens enkele tornooien te spelen (waarvoor dank trouwens, want daardoor heb ik hem live in Antwerpen aan het werk kunnen zien).



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2014 0:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Snooker/140302_welsh_open

Hij speelt er dus inderdaad toch nog. Was me compleet ontgaan, dus lees het nu pas



De finale dus gewonnen met 9-3 en deze afgerond met een 147. Zijn 12de 147 en blijkbaar zijn eersten met links :p


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-03-2014 10:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Euhhh... 2 ballen met links. Waarvan wel 1 hele mooie van de laatste rode naar zwart.


Bazzio Attacks!!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2014 13:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik weet het, maar hij lachte er zelf mee :p


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 10-03-2014 10:08 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht




Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 12-04-2015 18:09 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

Zometeen mijn broertje weer even loeihard ownen. Meestal win ik [uiteindelijk] omdat hij fouten maakt [zwart er te snel in]. Nouja, winst is winst.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-05-2015 0:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Bingham zeer verdiend kampioen. De halve finale tegen Trump was ongeëvenaard, het kampioenschap de kroon op het werk. Prachtig.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-05-2015 0:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ook erg weten te genieten van zijn niveau.
Knappe finale ook met een onwaarschijnlijk 31ste frame van ruim een uur.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-05-2015 0:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De 8 frames op rij van vanmiddag waren ook onwaarschijnlijk. Bingham heeft er een fan bij.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-05-2015 14:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hij haalde daarin idd een bijzonder hoog niveau.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2015 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2015 0:23 schreef Tool-fan het volgende:
Ook erg weten te genieten van zijn niveau.
Knappe finale ook met een onwaarschijnlijk 31ste frame van ruim een uur.


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-05-2019 20:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Teeeering, wat was Judd Trump goed zeg.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-04-2022 21:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Robertson maakt eventjes een 147 in The Crucible.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-04-2023 18:10 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, kinders, het WK is weer aan de gang. Judd Trump heeft de eerste ronde niet overleefd. Kyren Wilson maakte indruk met een 147 maar is vervolgens vol-ko-men kansloos afgedroogd door een herboren Higgins. Mark Williams en Neil Robertson zijn ook al naar huis, Bingham heeft ook stevig klop gekregen... Ik hoop vast op een epische finale tussen Higgins en O'Sullivan.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-04-2023 10:00 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2023 18:10 schreef Negatieveling het volgende:
Ja, kinders, het WK is weer aan de gang. Judd Trump heeft de eerste ronde niet overleefd. Kyren Wilson maakte indruk met een 147 maar is vervolgens vol-ko-men kansloos afgedroogd door een herboren Higgins. Mark Williams en Neil Robertson zijn ook al naar huis, Bingham heeft ook stevig klop gekregen... Ik hoop vast op een epische finale tussen Higgins en O'Sullivan.


Goooo Luca


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-04-2023 10:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Luca maakt zeker een kans, ik verwacht een fantastische wedstrijd.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-04-2023 19:46 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2023 10:00 schreef mikkasscar het volgende:
Goooo Luca


Wow! Dinsdagavond, bij 10-6 voor O'Sullivan, gaf niemand nog een cent voor de kansen van Brecel, maar in de laatste sessie deed Brecel het goed en raakte O'Sullivan geen knikker meer.

Nu in de eerste sessie van de halve finale kwam hij met 3-5 toch nog wel erg goed weg, het had me niet verbaasd als hij tegen 1-7 had aangekeken zoals Si speelde. Maar: wat kan die Brecel ballen potten zeg. De dood of de gladiolen.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-04-2023 22:18 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2023 19:46 schreef Negatieveling het volgende:
Wow! Dinsdagavond, bij 10-6 voor O'Sullivan, gaf niemand nog een cent voor de kansen van Brecel, maar in de laatste sessie deed Brecel het goed en raakte O'Sullivan geen knikker meer.

Nu in de eerste sessie van de halve finale kwam hij met 3-5 toch nog wel erg goed weg, het had me niet verbaasd als hij tegen 1-7 had aangekeken zoals Si speelde. Maar: wat kan die Brecel ballen potten zeg. De dood of de gladiolen.


Ik zie hem liever achterstaan om dan op het einde terug alles in één sessie kapot te laten spelen. Ik verwacht ook wat druk bij Si als die begint te beseffen dat hij de finale zou kunnen halen, maar sowieso heel mooi dat het talent er eens op de juiste momenten uitkomt bij Luca, en dan nog dat verhaal van 15min trainen voor het tornooi en zwaar boemelen een paar dagen voor de kwartfinale

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 27-04-2023 22:19]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-04-2023 20:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2023 22:18 schreef mikkasscar het volgende:
Ik zie hem liever achterstaan om dan op het einde terug alles in één sessie kapot te laten spelen.


Dan kun je direct je lol op bij de laatste sessie van vandaag!

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-04-2023 20:09]



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 29-04-2023 13:55 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2023 20:01 schreef Negatieveling het volgende:
Dan kun je direct je lol op bij de laatste sessie van vandaag!


Hophop, nu in 1 sessie naar de finale Luca


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2023 14:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zou het?


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-04-2023 15:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het is hem gegund, maar Si wat mij betreft zeker ook. Die twee laten echt fantastisch, positief en agressief snooker zien. Er worden door beide spelers volkomen absurde doubles en plants aangenomen en gemaakt, long pots worden achteloos binnen geramd... het is spectaculair.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-04-2023 18:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Tijdens de laatste sessie kwamen de zenuwen bij beide spelers wel bovendrijven, maar Brecel heeft het voor elkaar gekregen. Ongekend, terugkomen van 14-5 achterstand.



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen