|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Geniale shit: Hij wilde het eigenlijk bij 140 laten. :') !! |
|
Gisteren fenomenale comeback met zalig spel van Williams tegen Murphy http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/1194577/2010/12/11/Finale-Higgins-Williams-op-UK-Championship-snooker.dhtml signature |
|
en de finale is hij goed gestart (nu op BBC) signature |
|
Die bruine zo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En hup hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
zalige finale! |
|
wat speelde Selby gisteren geniaal!!! die snookers... damn! signature |
|
lang geleden dat ik ben wezen snookeren. |
|
je hebt geen keus? signature |
|
Hendry zien we nooit meer terug denkk signature |
|
En Ronnie O'Sullivan? |
|
Die nog wel hoor. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: beide armen verloren bij een verkeersongeluk of heb je geen vrienden? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
dr was altijd zo'n amerikaan die werd dan opeens heel kwaad als het tegenzat, 10-15 jaar geleden ofzo was die wel regelmatig op de buis, weet iemand wie ik bedoel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
John McEnroe? [edit]Oh, je bedoelt een snookeraar? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-04-2011 14:03] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mike Massy? Bazzio Attacks!!! |
|
die dikke kalert met zijn heersende bril? signature |
|
GDVR...lekker aan het kutten [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 26-04-2011 19:44] Bazzio Attacks!!! |
|
Moest ntrouwens Mike Massey zijn maar die heeft maar een blauwe maandag echt snooker gespeeld wel veel trickshots. Ik ken zosnel geen andere amerikanen in de snookerwereld, alleen Canadezen (Kirk Stevens en Cliff Thorburn). Of bedoel je misschien de Maltees Tony Drago? Die kon aardig nors zijn... Bazzio Attacks!!! |
|
nee die zijn het allemaal niet.. het was een vrij lange grote kerel, kon geen lachje af, qua gedrag wel een soort McEnroe, soms werd ie zo pissig dat ie met zijn keu begon te slaan Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dennis Taylor? signature |
|
nee Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Alex Higgins? Bazzio Attacks!!! |
|
papa van? signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |