|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Normaal moest ik wel $2 verzendkosten betalen maar ik kocht nog 3 andere. Sammath, Hate Forest en Mordaehoth KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ook niet mis, kocht je ze op ebay? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: ja bij dezelfde kerel KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
woeaaahhh, ke mij verdomme special ier geregistreerd om ff te reageren: Urgehal = 1 van mijn persoonlijke favoriete bands, heb ze live gezien op 'Under the black sun' verleden jaar, en da was kick ass!!! Heel de massa stond te bangen op het nummer "the eternal eclipse", da is fuckin metal!!! Beste werk: "Arma christi" "Massive terrestial strike" ook best ok (vooral nummer 'supreme evil' -> ) Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: zo mag ik het horen! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ja, kweetnol direct wie dajje zit! Heb enkel nog uitbundig gezwaai met de armen, terwijl je 'alléééé' enz. roept en een rugzak Cara tussen je benen hebt staan, tekort haha. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 18-08-2003 14:46] Je kan me de bout hachelen! |
|
vorig jaar nog mee opgetreden op under the black sun, vette band. voor de liefhebbers, UTBS OPEN AIR-Basdorf PART II. (IMPERIOUS MALEVOLENCE / SAXORIOR / SAMMATH / WATAIN / MORRIGAN / URGEHAL) 13 Euro / $13 te bestellen bij folter of via sammath Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Razors across Europe tour begins in September. We have not confirmed for 100% venues for 2 shows on 27th and 28th of September (weekend !!!). All interested in the dates get in touch, please. Shining [suicidal black metal - sweden] Urgehal [black metal - norway] Bloodline [international black metal band] 19. 09. 03. GERMANY / BERLIN / HALFORD CLUB 20. 09. 03. GERMANY / BITTERFELD / FESTUNG CLUB 21. 09. 03. GERMANY / HANAU / AUDION 22. 09. 03 TRAVELLING DAY 23. 09. 03. SPAIN / BARCELONA / WAWANCO CLUB 24. 09. 03. TRAVELLING DAY 25. 09. 03. BELGIUM / GENT / THE NEW FRONTLINE 26. 09. 03. HOLLAND / ARNHEM / GOUDVISHAL 27. 09. 03. TBA 28. 09. 03. TBA : b o o k i n g : www.agoniarecords.dm.net.pl agoniarecords@dm.net.pl voor de duidelijkheid. Oud Vuil. |
|
Ik ben er zeker bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wel... damn, valt zo op hehehe, kwou dak nu ook ne zak caratjes kost ledigen... heilsa! Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: is da opgenomen ofzo? dan wilk da zeker wel in mijn bezit zien te krijgen... ma de bands da hier staan zijn enkel de bands van den tweeden dag... en den eersten dag vondk ook zwaar heerschen... Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
De eerste dag heb ik ook, zelfde prijs Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Video's van BEIDE dagen zijn voor 100 euro te verkrijgen via Lugubre hoorde ik!!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
hahaha zien we ze snel liggen in de bakken? Je moeder. |
|
Hierzie, en maakt da ge der allemaal zijt Thursday 25/09, Frontline Gent Shining(SWE) Urgehal(NOR) Bloodline Verloren [Dit bericht is gewijzigd door El Banditos op 24-08-2003 23:43] Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
Ik zit nu mijn pas aangeschafte 'Through Thick Fog Till Death' te luisteren en moet zeggen dat de eerste indruk zeker niet slecht is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar helaas kom ik nu tot de conclusie dat het weinig nieuws t.o.v. de vroegere platen biedt.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb Through Thick Fog till Death ook een aantal weken terug aangeschaft, nooit de tijd genomen om het fatsoenlijk te luisteren omdat ik andere heerschende CD's had gekocht. En de eerste indruk was niet echt best, dus ik flikkerde hem meestal na 3 nummers alweer af. Maar ik zit hem nu eens op mijn gemak te luisteren en ik moet zeggen dat ik hem toch wel goed vind. Maar toch niet het soort CD wat ik erg vaak zal luisteren. Ik wil wel nog steeds Arma Christi aanschaffen, want daar hoor ik toch altijd goede dingen over. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ha ha, bij mij dan voor 99 euro heb net de demo van Urgehal “ Rise of the Monuments binnen, heerlijk Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Arma Cristi is gewoon de beste. TTFTD is een beetje een herhalingsoefening zoals ik al eerder schreef. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Through thick fog... ligt nu al een paar dagen op repeat rondjes te maken en blijkt mijn geest prikkelen. Degelijke muzikanten met degelijke muziek. zitten die tegenwoordig op Southern Lord? signature |
|
Euh...dat denk ik niet. Urgehal lijkt mij niet echt in het SL staaltje passen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |