|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:+666! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In 2007 waren ze nog in Weert als ik me niet vergis. Best wel een kicke band ja! Had Kvarforth trouwens niet iets te maken met die nieuwe cd ofzo? |
|
26 januari 2008 in Weert op Heuy's en mijn festival Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja datte ja. Was dat van jou? Ach wat enig. Kom nog es langs! |
|
Hopelijk in de toekomst vaker zulke festvals ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even een totaal oninteressante vraag, maar ik ben toch nieuwsgierig... Wat betekent de naam? Urgehal...ik weet niet eens hoe je het uitspreekt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Goeie vraag hehehe, geen idee wat het betekend. Het word iig uitgesproken als "uurguhal" met een lange uu als in muur. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: urge betekent drang, en een hal is in beide talen hetzelfde; een zaal vol drang zal ik maar zeggen (ja, ik heb sinds 4 weken Noorse les, haha)... En ja, de "u' wordt uitgesproken vergelijkbaar met de Nederlandse "u", en niet de Duitse "oe" klank... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Na diverse keren beluisteren (officiële download, geen torrent) vind ik 'm goed, maar niet zo goed als "Goatcraft Torment" of "Through Thick Fog Till Death". Prima nummers, maar ik mis klappers als 'Dødsmarsj Til Helvete', 'Invasion' of 'Død, Død Og Atter Død'... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik heb thuis ook een zaal waar ik altijd zit als ik drang heb |
|
quote: Als jij daar net zo'n gave muziek maakt mag je er best opnames van maken en online zetten hoor Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Drummer Jarle is weer terug bij de band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Trond aka Trondr Nefas werkt aan een documentaire en hij heeft zojuist de trailer doorgestuurd. Judge for yourself http://www.youtube.com/watch?v=x9y4g5JJaI8  Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Spijtige zaak Faustian Spirit of the Earth |
|
hij was niet vies van drugs natuurlijk. stierf wellicht zoals hij leefde. Hulde signature |
|
Erg triest ja. Hij is dood in bed gevonden door zijn moeder en vriendin nadat hij nooit is terug gekeerd van een trip naar zijn blokhut. Nou heeft hij altijd al 'on the edge' geleefd maar het komt toch hard aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De trailer is nu extra gaaf om te zien. De bus van Connie, de blokhut... Ik hoop dat de DVD in de winter toch nog uitkomt ter ere van Trondr. Bla |
|
Denk je dat de dvd verkoop omhoog gaat vanwegen zijn dood? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dit is gewoon rondweg kut. Geen idee hoe hij zijn leven leefde en daar zal ik ook niets zinnigs over kunnen schrijven of speculeren, maar z'n muziek vind ik prachtig. De concerten die ik gezien heb waren super. Memorabel. Die lelijkerd ga ik zeker missen in muziekland. And the wind cries .. |
|
Zeker weten *zet Arma Christi nog maar eens op* |
|
“The greatest is gone. “Trondr Nefas, our dearest friend and companion for more than 20 years, suddenly passed away last week. He died a peaceful and natural death at one of his favourite places, surrounded by woods and crystal lakes. Thanks for all the years with friendship, music and madness. For the good times and the bad times. Through your dark devotion for Black Metal, you have inspired so many. You were a true pioneer. “We will miss you, but never forget you, because your legacy will live on. Our deepest sympathy goes to Trond’s fiancée Octavia, and both of their families. We appreciate all of the condolences and support given to us after his tragic death. “Sammen var vi dynamitt!!!” Uruz & Enzifer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zekers, zo gaat dat altijd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Urgehal is terug met een nieuwe plaat Aeons in Sodom en klinkt errug lekker! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-02-2016 20:54] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |