|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ttv hun debuut konden ze de Noorse fakkel overnemen, met Isvind en Kvist. Beide laatste stopten er wijselijk mee, Urgehal bleef verder klooien en brachten niks vernieuwing. Lijk Horna of Taake En nu gaan we vegen |
|
Isvind is inmiddels al weer wat jaartjes actief, maar het niveau van hun debuut hebben ze niet meer gehaald. Taake vind ik muzikaal wel tof, maar Hoest is zo'n clown dat ik daar niet kan luisteren. Horna.. Kwantiteit over kwaliteit die band. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik weet dat wel van Isvind maar de magie is nu eenmaal niet meer aanwendbaar. En nu gaan we vegen |
|
Echt goede Noorse bands die 'pure' (dus geen post-/progressieve Enslaved) black metal maken én nog actief zijn.. Dodsengel schiet mij te binnen, maar die hebben toch ook wel een experimenteel/avant garde-randje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En Kaevum. En nu gaan we vegen |
|
Ja, Kaevum dig ik wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |