|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Fok! (http://forum.fok.nl) organiseert een metal top 666. Iedereen kan zijn invloed uitoefenen op de samenstelling van deze lijst. Ga daarvoor naar http://www.metal-vulcan.com/Metal6662003/index.htm en stuur je favoriete titels het web op. De link van de uitslag zal later (mogelijk volgende week al) volgen in dit topic. Wees er snel bij en laten we er een mooie lijst van maken Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
En dan? Dan hebben we een lijstje met 666 cd's Big fucking whoopie. |
|
quote: Dan heb je weer es wat te doen jenje Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Ik heb zat te doen |
|
quote: getuige je > 25k aan posts |
|
Ik zie ook niet helemaal het nut in van deze operatie... 90% van de fokkers is bovendien totaal retarded (getuige veel van de reacties op die nieuwsitems) dus die lijst zal zowiezo wel niet echt heftig worden.... |
|
Er schijnen al enkele 100'en lijstjes binnen te zijn gekomen. De link op de stemsite naar het topic moet trouwens http://forum.fok.nl/showtopic.php/341185/10 zijn... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Ik ben multifucntioneel |
|
quote: Het blijft vrij loos... als ze die top nou ook nog eens gingen draaien , non stop, via internetradio ofzo... |
|
waar blijft dat slotje? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ROFLMAO!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: aha a mj a in afzieke en in afzeik e ckersss " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
geweldig /me is nu weg |
|
Lekker nutteloos |
|
- Schrijf afkortingen zonder puntjes ('REM' ipv 'R.E.M.'). Houdt dit in dat het niet persé metal hoeft te zijn of gaat het maar om het idee? |
|
Ik vind het wel een goed initiatief! Maar zou er bijgod geen 666 kunnen opnoemen. mvg wk10 |
|
quote: Dat hoeft ook niet, je hoeft er maar 10 |
|
Ik heb mijn top tien al weken terug ingevuld I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Om het idee uiteraard... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ding is al oud; k heb een jaar geleden ofzo dat lijstje via fok ingevuld |
|
quote: Vorig jaar was er ook een top 666, dit is em van 2003. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
lekker loos |
|
quote: Tsja dat heb je met EEN JAARLIJKS TERUGKEREND iets. Mijn lijst staat er in, is al de 2de keer dat ik meedoe This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
fok is voor kleuters "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja, alweer een lam initiatief om een beeld te krijgen van de populairste metalen platen van Slipknot tot Dimmu Borgir.. En dat midden in het jaar; ik bedoel, waar is de tijd gebleven dat we pas in december een lijstje konden ophoesten? Gebruik dit als template indien je toch je lijstje wilt opsturen naar die lui: 1. Iron Maiden - Piece of List 2. Dark Angel - Dark list Descends 3. Slayer - List in Blood 4. Possessed - 7 Lists 5. Darkthrone - Under a Funeral List 6. Sabbat - Enlist 7. Nile - Amongst the Lists of Nephren-Ka 8. Morbid Angel - Listed are the Sick 9. Moonblood - Blut und List 10. Metal Church - Metal List Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |