|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je bent er een paar vergeten Manowar - Battle Lists Iced Earth - The Dark List Metallica - Master of Lists Dimmu Borgir - Spiritual Black List HammerFall - Legacy of Lists Immortal - At the List of Winter Iron Maiden - List in Rio Children of Bodom - Follow the List Soilwork - Natural Born List After Forever - List of Desire Annihilator - Never List Land Metallica - ...and Lists for all [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 17-07-2003 17:35] |
|
Ontopic Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: leg mij is het nut van zo'n lijst uit waar de top10 toch alleen maar uit kneuzen bandjes bestaat en wat tevens niet representatief is omdat je het op het FOK forum houdt/zet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hoe meer mensen van hier stemmen hoe representatiever? En dan zeggen ze dat ik zeik ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Tsjah, als iedereen hier zo denkt posten idd alleen de mensen met flutlijstjes. Er is geen nut, het is gewoon leuk om te zien wat eruit komt. Wat was in satansnaam het nut van de meeste topics op zm, niets toch? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Wat verwacht je nou op het fok forum, 99% kneuzen zitten daar, nutteloos. Doe zoiets op een echt metal forum en niet waar alleen maar kneuzen en onwetende rondlopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Is dit een metalforum of niet? De link is ook op de verschillende metalfora verspreid en op fok zitten meer metalliefhebbers dan je denkt. Cd's die geen metal zijn worden helemaal niet meegenomen trouwens. Top 10 van vorig jaar voor alle duidelijkheid: 1.. Metallica - Master of Puppets 39 2.. Iron Maiden - The Number of The Beast 25 3.. Slayer - Reign in Blood 24 4.. Iron Maiden - Live after Death 18 5.. Tool - Aenima 21 6.. Metallica - Ride The Lightning 21 7.. Tool - Lateralus 19 8.. Iron Maiden - Seventh Son of A Seventh Son 17 9.. Metallica - Black Album 19 10. System of A Down - Toxicity 18 [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 17-07-2003 17:48] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nee, de drempel is dat je lid moet worden aanmelden bij fok dus, bedoel ik [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 17-07-2003 17:48] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hehehe. Ik zou zeggen : fok! it! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat hoeft toch niet? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee, je hoeft je niet te registreren. Het is overigens alleen voor de lol, zo'n 666. Gewoon om een leuke lijst met albums te krijgen. Stinkin Park staat trouwens verekte laag, mocht iemand vrezen voor een hoge positie van die prutsband. |
|
quote: F.U.C.K F.O.K dan |
|
Wie stemt voor een ZM top 6.666? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Als jij zo'n zelfde systeem als Seborik opzet vul ik wel een top x in hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik ook. Heb naar fok ook een top 50 gestuurd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
quote:Hoe bedoel je dat? Ik weet niks van dat systeem van hem af... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Verdacht veel Katatonia in de lijst one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
echt een standaard bagger lijst AARGHHH |
|
Wat doen bands als Tool, System of a Down, Korn, Rammstein, Stone Sour, etc. toch in een metal top 666? Leer het de mensen goed en ban die bands toch eens uit dergelijke lijstjes. |
|
Het enige van Stratovarius in de hele top van 2002 is Visions over Europe (live) . gelukkgi staan Silence en Ecliptica van Sonata nog best hoog |
|
Redelijke lijst Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Stratovarius had een beetje pech, want er zijn best wel wat albums van genoemd, maar telkens slechts eenmaal en op een lage positie, zodat ze er net buiten vallen. |
|
quote: Let op je woorden, er stond behoorlijk wat Katatonia in! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |