|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 18-07-2003 15:59] |
|
Ophthalamia... Maar die band is heel anders dan de genoemde bands. Meer Sabbath-doom-achtig. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Probeer eens 'Dance of December Souls' van Katatonia, zelfde straatje. En als ik zo Nortt zie staan denk ik dat de oude Manes ook wel kwalificeert (probeer 'Under Ein Blodraud Maane', de demo's klinken té slecht zowat). |
|
Tower |
|
quote: Ik ken Dance of December Souls wel. Maar ik vind er weinig Black Metal in terug. Nouja misschien de vocalen een beetje. Maar goed, Manes zal ik eens gaan zoeken, thanks. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmmmz Monumentum of Cadaveria misschien? |
|
quote:In beide bands zit zowel geen black als geen doom? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-07-2003 16:13] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Cadaveria heeft eerder death invloeden dan black of doom. |
|
quote: Het staat bij mij in de Gothic Metal map zelfs. Maar idd geen Black of Doom nee. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Barathrum!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
gardens of gehenna misschien? |
|
quote:LOL dude dara zit geen black in ... |
|
Doom staat niet alleen voor tergend langzame muziek, maar tevens voor DOEM in de breedste zin des woords. Ik kies dan voor Excommunion. Death metal met black en doom invloeden. Dit is een van de meest ondergewaardeerde bands. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ik zou op de website van www.doom-metal.com via de nwespage kijken bij de bandlist. Hierop kan je van ieder daar genoemde band een stukje info lezen over wat voor soort doom ze precies maken. Veel "crossover" bands komen hier ook in voor. |
|
quote: Je verteld me niks nieuws, hehe Die lijst heb ik al vaak doorgeneusd. Maar er staat ook niet alles op. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat ik daarvan ken, vind ik nou niet bepaald doom.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
wie weet levert dit wat nuttigs op http://www.metal-archives.com/advanced.php?band_name=&band_status=&genre=doom%2Fblack&themes=&origin=0&location=&release_name=&label=&release_year= Kijk ook eens op de aparte doom en black secties daar. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dat ziet eruit als 11 amateur bandjes. Maar ik zal eens kijken of ik er wat van kan vinden, thanks. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bijzonder nuttig topic! dank U Bruce Banner |
|
quote:Daarom moet je ook op de aparte genres zoeken daar...levert wel honderden bands op. En amateurbands kunnen ook best superinteressant zijn... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: true true zal morgen eens proberen op aparte genres te zoeken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Katatonia's eerste 3 cd's (Jhva Elohim Meth, Dance... en For Funerals to Come) En misschien dat langzame nummers van Burzum er ook wel bij passen. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-07-2003 3:37] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Deinonychus is ook wel het uitproberen waard, iets meer doom dan Forgotten Tomb en getergdere zang (die kerel van Bethlehem, ook het beluisteren waard trouwens) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
skepticism moeten we natuurlijk niet vergeten, met de nieuwste cd farmakon... prima doom I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Deinonychus is inderdaad ook gaaf bij vlagen. Manes - Under Ein Blodraud Maane kwam ook voorbij. Die past ook wel in het straatje ja. Hoewel het minder met Doom te maken heeft dan met Black. this user is dead |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |