|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nar het schijnt op "(the) black seal" ja... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Check eens Nortt, zelden zo'n depressieve doom/black gehoord. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Jup, maar die was volgens mij al in de eerste post van dit topic genoemd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Of je hebt gewoon geen smaak... De productie valt reuze mee trouwens joh...voor een demo. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jah op zich is de produktie niet heel slecht ofzo, maar het past niet goed bij de muziek naar mijn mening. Maar goed zoals je al zegt hebben we het over een demo. |
|
Forest Stream! |
|
quote:en wwar is de black? |
|
quote: Ben al een tijd opzoek naar een plek waar ik hier een cd van kan kopen, enige suggesties? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: nortt.cjb.net this user is dead |
|
quote: ze hebben jammergenoeg nog geen cd's uitgebracht. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik heb de laatste 7" van Nortt bij Kaladruna vandaan gesnaaid, nu wachten tot ie binnenkomt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nortt niet? Grapje zeker? this user is dead |
|
Nee, Nortt heeft nog geen cd's op de naam staan. Ik dacht een paar tapes, een 10" PICLP en de laatste LP. THR zal de Graven 10" wel spoedig op cd uitbrengen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Volgens zijn site zeer binnenkort. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ohjaa ... pff, dat noem ik allemaal gewoon cd's hoor this user is dead |
|
cerebral fix en dan de cd bastards, da's behoorlijk doom, met in mijn bescheide menig hier en daar een deun die me aan carpathian forest doet denken |
|
cerebral fix en dan de cd bastards, da's behoorlijk doom, met in mijn bescheide menig hier en daar een deun die me aan carpathian forest doet denken |
|
Er is een nieuwe Void of Silence, Human Antithesis, met Alan Nemtheanga van Primordial op zang. Lijkt een vreemde combinatie en op het eerste gehoor is het dat eigenlijk ook... Maar ik ben 'm nu een luisterbeurtje aan het gunnen en ik begin er al aardig aan te wennen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:hmmm, ik heb to elishia hier voor me liggen, en de ene helft van de nummers lijkt sterk op de oude darkthrone opnames, ook bekend van de preparing for war cd, en de andere helft zijn blackmetal rehearsels met legion als vocalist, klinkt dan ook weinig doomy... verder is forgotten tomb wel een heerschband, met name springtime depression is erg sfeervol en depressief, maar dan ook weer meer in de richting van black dan doom... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 05-06-2004 22:04] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Het nummer Dracul Va Domni Din Nou In Transilvania van Marduk vind ik ook wel wat weg hebben van Doom/Black Metal. .. |
|
quote: heerscht!!! samen met Katatonia een van mijn favorieten |
|
die CD van Forest Stream is zeker de moeite waard! |
|
Fuck, mag ik diegene die begon over Agalloch even op den voetjes kussen? |
|
Agalloch Binnenkort spelen ze in Nederland. Een van de weinige concerten. Misschien wat voor je. Kaartjes zijn hier iig al binnen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |