IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Doom / Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 7:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 22:53 schreef Sater het volgende:
Zingt Fernando Ribeiro (Moonspell) niet wat stukjes mee op een cd van Root?

Nar het schijnt op "(the) black seal" ja...

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 29-10-2003 7:35 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Een band die folk, doom en black mixt en dat heel gaaf doet is het Russische Alkonost; die zitten o.a. bij Ketzer Records... Soort black meets (oude!) Paradise Lost. Echt een aanrader!

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 29-10-2003 9:28 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Check eens Nortt, zelden zo'n depressieve doom/black gehoord.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-10-2003 10:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Jup, maar die was volgens mij al in de eerste post van dit topic genoemd.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-10-2003 13:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 1:26 schreef Vlkodlak het volgende:
Op zich niet slecht, maar ik moet zeggen dat de akoestische stukken, wat mij betreft, verreweg het beste zijn van de nummers. De "normale" stukken zijn over het algemeen niet erg spannend. Produktie is ook een beetje kut. De "normale" stukken klinken hierdoor niet echt duister.
Of je hebt gewoon geen smaak...

De productie valt reuze mee trouwens joh...voor een demo.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-10-2003 15:00 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:15 schreef Voice Of Doom het volgende:
Of je hebt gewoon geen smaak...

De productie valt reuze mee trouwens joh...voor een demo.

Jah op zich is de produktie niet heel slecht ofzo, maar het past niet goed bij de muziek naar mijn mening. Maar goed zoals je al zegt hebben we het over een demo.

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 03-11-2003 15:09 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Forest Stream!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-11-2003 15:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 15:09 schreef Doomhead het volgende:
Forest Stream!
en wwar is de black?

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-11-2003 16:37 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 9:28 schreef Wolveken het volgende:
Check eens Nortt, zelden zo'n depressieve doom/black gehoord.

Ben al een tijd opzoek naar een plek waar ik hier een cd van kan kopen, enige suggesties?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 03-11-2003 16:40 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 16:37 schreef Aeolus het volgende:
Ben al een tijd opzoek naar een plek waar ik hier een cd van kan kopen, enige suggesties?

nortt.cjb.net

this user is dead

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-11-2003 17:02 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 16:40 schreef JFrost het volgende:
nortt.cjb.net

ze hebben jammergenoeg nog geen cd's uitgebracht.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Sater
Usericon van Sater
Posted 07-11-2003 15:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb de laatste 7" van Nortt bij Kaladruna vandaan gesnaaid, nu wachten tot ie binnenkomt.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-11-2003 15:55 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 17:02 schreef Aeolus het volgende:
ze hebben jammergenoeg nog geen cd's uitgebracht.

Nortt niet? Grapje zeker?

this user is dead

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-11-2003 17:23 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Nee, Nortt heeft nog geen cd's op de naam staan. Ik dacht een paar tapes, een 10" PICLP en de laatste LP. THR zal de Graven 10" wel spoedig op cd uitbrengen.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 07-11-2003 19:22 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 15:55 schreef JFrost het volgende:
Nortt niet? Grapje zeker?

Volgens zijn site zeer binnenkort.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-11-2003 23:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 17:23 schreef Gangrad het volgende:
Nee, Nortt heeft nog geen cd's op de naam staan. Ik dacht een paar tapes, een 10" PICLP en de laatste LP. THR zal de Graven 10" wel spoedig op cd uitbrengen.

Ohjaa ... pff, dat noem ik allemaal gewoon cd's hoor

this user is dead

___
Usericon van ___
Posted 09-11-2003 12:21 by ___ Wijzig reactieProfiel van ___Quote dit berichthttp://www.aaaarco.cjb.net

cerebral fix en dan de cd bastards, da's behoorlijk doom, met in mijn bescheide menig hier en daar een deun die me aan carpathian forest doet denken

___
Usericon van ___
Posted 09-11-2003 12:26 by ___ Wijzig reactieProfiel van ___Quote dit berichthttp://www.aaaarco.cjb.net

cerebral fix en dan de cd bastards, da's behoorlijk doom, met in mijn bescheide menig hier en daar een deun die me aan carpathian forest doet denken

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-06-2004 21:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Er is een nieuwe Void of Silence, Human Antithesis, met Alan Nemtheanga van Primordial op zang.

Lijkt een vreemde combinatie en op het eerste gehoor is het dat eigenlijk ook... Maar ik ben 'm nu een luisterbeurtje aan het gunnen en ik begin er al aardig aan te wennen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-06-2004 22:03 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 18 juli 2003 15:59 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ophthalamia...

Maar die band is heel anders dan de genoemde bands. Meer Sabbath-doom-achtig.
hmmm, ik heb to elishia hier voor me liggen, en de ene helft van de nummers lijkt sterk op de oude darkthrone opnames, ook bekend van de preparing for war cd, en de andere helft zijn blackmetal rehearsels met legion als vocalist, klinkt dan ook weinig doomy...

verder is forgotten tomb wel een heerschband, met name springtime depression is erg sfeervol en depressief, maar dan ook weer meer in de richting van black dan doom...

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 05-06-2004 22:04]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 06-06-2004 12:32 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Het nummer Dracul Va Domni Din Nou In Transilvania van Marduk vind ik ook wel wat weg hebben van Doom/Black Metal.

..

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 09-06-2004 13:49 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 15:09 schreef Doomhead het volgende:
Forest Stream!

heerscht!!! samen met Katatonia een van mijn favorieten

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-06-2004 14:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

die CD van Forest Stream is zeker de moeite waard!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 21:28 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Fuck, mag ik diegene die begon over Agalloch even op den voetjes kussen?

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 09-02-2009 21:53 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Agalloch

Binnenkort spelen ze in Nederland. Een van de weinige concerten. Misschien wat voor je. Kaartjes zijn hier iig al binnen.

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com