|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Je noemde niet echt Black/Doom bands in ieder geval. this user is dead |
|
candlemass dark soul gorgoroth graveworm dimmu borgir melechesh orphaned land Azazel...en ik kan zo nog wel ff doorgaan |
|
quote: weet je wel wat black / doom is???? |
|
ik denk dat de beste persoon black bands bedoelde en doom bands 'nuff said Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dat zou kunnen ja |
|
quote: Jij snapt me!!! En bij deze wil ik nog een aan het lijstje toevoegen: Catamenia heersch |
|
Maar het topic gaat over doom / black metal bands dus niet doom OF black metal bands |
|
quote: ... en die hebben dan weer de hoes gejat van Moonspell's wolfheart en die cd heeft zowel black als lichte doom invloeden (dus die is nog enigzins on topic ) |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ga het direct naar beneden laden. Later meer. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Klinkt niet verkeerd, maar echt kapot ben ik er niet van, klinkt allemaal een beetje slapjes, had wel wat meer pit en melancholie ingemogen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Het heeft wel wat weg van Cryptal Darkness zo op het eerste gezicht! [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 27-10-2003 16:09] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Throes of Dawn - Binding the Spirit onto Earth Heerlijk trage slepende black! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die cd heb ik ook! Best lekker idd, alleen die cleane zang was niet zo denderend dacht ik (al tijden niet meer gedraait) |
|
quote: Voor Black/doom moet je wel dacht ik met name de 1ste 3 cd's hebben? |
|
quote: Op zich wel, het latere werk verlies het blacksfeertje een beetje, maar klinkt desalniettemin gitzwart. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ben niet echt een black metal of doom metal fan maar ik luister graag naar cradle of filth children of bodom naglfar immortal(soms) en nog een paar andere when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Dit topic gaat niet over wat jouw favoriete bands zijn, lees! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ja nou ik zeg alleen maar dat deze groepen aangenaam zijn om naar te luisteren ook al ben je geen blackmetal fan. dus dat wil ook zeggen dat iemand die pas in de wereld van blackmetal stapt deze groepen zeker eens moet luisteren (of zoiets) when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Het gaat hier over black/doom bands. Trouwens, iedere beginneling in black metal raad ik Beherit aan en geen Children of Bodom. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Root is een zeer goede band, met volgensmij ook wat doom invloeden. |
|
Zingt Fernando Ribeiro (Moonspell) niet wat stukjes mee op een cd van Root? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
de tranen springen mij in den ogen bij t lezen van dit topic |
|
quote: Op zich niet slecht, maar ik moet zeggen dat de akoestische stukken, wat mij betreft, verreweg het beste zijn van de nummers. De "normale" stukken zijn over het algemeen niet erg spannend. Produktie is ook een beetje kut. De "normale" stukken klinken hierdoor niet echt duister. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |