|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vind men van de cd "Reaping the World Winds"? "t is allemaal een beetje experimenteel maar zeker niet slecht imho. Best leuk cdtje |
|
De muziek vind ik wel oke, had iets gestoorder gemogen, maar die power metalzang trek ik echt niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
de cd heb ik erg apparte styl soort borknagar met simen hestnaes e nog bij maarja tis wel ff anders dan limbonic art |
|
Helaas is het anders dan limbonic Art. Want ik erger me al vanaf de eerste seconde eraan, zo'n robot-stemmetje "sonic deep space xtc ... blah blah". Verder is het niet per se slecht ofzo. Maar totaal niet mijn ding. Het is ook niet echt een Power Metal zang. Beetje rauwer wel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Limbonic Art was geweldig, maar met dit Dimension F3H kan ik echt helemaal niks.. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ja oke iets rauwer, maar geen Hetfield ofzo one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zou iemand het op raj's ftp kunnen zetten? Ik ben wel benieuwd. Als het instrumentaal vergelijkbaar is met Limbonic Art, dan lijkt het me zeker wel interessant. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Uploading ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Mijn dank is groot. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het is LA met kutzang. Ga hardcore maken dan! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee, nee ... het is veel minder Black Metal dan Limbonic Art. Limbonic Art heeft met Moon in the Scorpio toch echt een Black Metal klassieker neergezet, iets wat Dimensie F3H toch bij lange na niet kan zeggen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Tja, instrumentaal vind ik de cd goed, maar inderdaad, die stem, wat moet ik daar nu van denken. Misschien is het even wennen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Irritant, maar ik vind er een dikke dosis Limbonic art onder zitten hoor..... Keyboards enzo. Maar de stem... Dit slaat nergens op. |
|
Lekkere CD. Ik heb liever L.A. natuurlijk, maar ik kan dit best waarderen. En aan die vocalen moest ik eerst ook wennen. Kan het nu best aanhoren, hoewel een black metal stem hier denk ik beter bij zou passen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kan het toch steeds meer waarderen. Instrumentaal is de cd geweldig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kijk, ik zie dit los van LA, hoort ook vind ik. Het is een album dat me eerst wat vreemd overkwam maar op een bepaald moment had ik het beet. Dimension F3H heeft een aparte aanpak van electro en industrial te vermengen met metal, maar het werkt wel: je moet niet noodzakelijk langs Black metal om het boeltje te "industrialiseren". I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben dit nu aan het luisteren en ik vind het een van de allerbeste cd's die ik ooit gehoord heb, zonder te overdrijven... Het heeft idd niets maar dan ook niets met Limbonic Art te maken, maar laat ik daar nou net ook niet zo'n fan van zijn... Ik vind dit persoonlijk een waar meesterwerkje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb vorige week een gisigneerde promo in de bus gekregen, maar echt overtuigen doet ie niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heb uhm hier ook al een tijdje liggen. en ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik er nou van vind. vind het af en toe iets te "blijig". (mede door die zang idd) had allemaal wel wat bombastischer en duisterder gemogen! maargoed, de aanpak is wel okee! mischien nog wat meer luisterbeurten gunnen! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
welke FTP site is dat want ik be nook wel nieuwsgierig naar dimension F3H. Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn en mij een meeltje te sturen met de FTP site erin zou ik dat erg op prijs stellen. |
|
Luister het nu net toevallig!Ik vind het wel lekker klinken ondanks de zang! |
|
Ik vind dit een te gekke band! geweldige sfeer zit erin en al die robot stemmen vind ik als Transformers fan alleen maar leuker; bestaan hier soortelijkge bands van en zo ja welke? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Héhé, die had ik gisteravond en daarstraks nog in de auto opstaan, prachtig album , dat ondaks de grote afwisseling toch mooi in elkaar zit,...een mooi voorbeeld van "vreemde" elementen op een goede manier met mtal laten versmelten (zie "vernieuwend"-topic) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-01-2004 15:05] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik heb de cd nu al een tijdje geleden aangeschaft, maar ik heb mijn mening nog steeds niet hoeven bijstellen. Als ik een top 5 zou moeten maken van de allerbeste cd's in mijn collectie, dan staat deze er 100% zeker in... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Iemand die hem kwijt wil? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |