|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
NLOu, ik vind die cd van Dimension F3h mateloos regeren. wat een goede cd. Jammer dat ik die nu pas hoor anders was die hoog op mijn jaarlijst terecht gekomen. |
|
quote: Ik vind het een van de vreselijkste cd's die ik tot nu toe tegen ben gekomen, wat een kut plaat! het is net of je een goedkope computer game aan het spelen bent. |
|
Ik vind dat er meer robotstemmen in mogen; meer koude cyberstuff zou tof zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is helemaal mijn straatje niet maar ik blijf die cd draaien. Echt heerlijke muziek. Alleen zouden ze van mij best een drummer mogen rekruteren. |
|
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuw album? Zal weer eens tijd worden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zie www.heavymetal.no voor nieuws Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 18:28] |
|
Ja leuke site voor mensen die noors kunnen lezen . . . . . . . . . ? |
|
quote: Die hebben ze. Mr. Thunderforce. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ehm, dit mailtje kreeg ik van Morpheus begin oktober, wellicht staat er wat nieuws in wat jullie zoeken! Oh darn... not YOU again... Hehehe... Well, I have been working on new material ever since the release of the last album, so... It is a continous process, and it has resulted so far in 14 new songs. I don't know how many, or which songs that will end up on the album, that will be the pain this time, to select songs that 'are not good enough' of course I think that each song has great qualities, if not I wouldn't have finished them as songs.. we'll see what happens. We hit the studio in 2-3 weeks to start recording, and I'm really looking forward to it. It is going to be a painstaking task, but eventually we'll get something good I think. I'm mostly curious about my voice, and how it will turn out. I haven't been singing for quite a while, and I'm rehearsing like a madman to get ready. :O) The album will be entitled "Does the pain excite you?", and when it will be released, I don't know. Sometime in the spring/summer I guess. Well, that was a short update, hope you are happy now, you very evil vampire.. man... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Die is weg toch? Best jammer want het was een geweldige drummer! |
|
Ja, maar op het debuut drumde ie toch en daar ging 't over. Geen idee trouwens, wie er nu drumt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat nieuwe nummer is wel ontzettend gaaf, alleen totaal anders dan Reaping the World Winds! Mr. Morfeus gaat weer terug naar de black metal! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 18-12-2004 15:09] |
|
Ik heb idd al een en ander gehoord. De zang gaat idd wat in de richting van Limbonic Art, maar dan minder hysterisch. Eigenlijk klinkt het nieuwe materiaal gewoon als een gitaargerichte en gepolijste versie van Limbonic Art. De scherpe kanten zijn er een beetje af, wat niet wil zeggen dat dit geen onwijs gave muziek is. Ik had tot een half jaar geleden nog regelmatig contact met Morfeus, maar dat is wat verwaterd. Ik moet 'em dringend 's mailen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
In het studioreport kun je al beelden zien uit de studio met een nieuw (nog niet afgemixt) nummer op de achtergrond. Of bedoelde je dat? |
|
Nee, maar dat numer klinkt iig ook niet mis. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hoe zit het met die nieuwe plaat? Ik ben deze week in aanraking gekomen met 'Reaping the World Winds'. Vette plaat!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geef mij Sarcoma Inc. maar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Que? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sarcoma Inc. een ander project van ex LimboArt. Zeer zeker ook aan te raden. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1093506/1 [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-02-2006 20:54] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vet bruut dus. Ga ik ook checken! Maar dan is het natuurlijk wel een compleet ander straatje dan Dimension F3H. Ik vind dit trouwens vele malen beter dan Limbonic Art. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sarcoma Inc. is de band van Deamon (het andere Limbonic art lid). Die spelen meer old school black metal met veel thrash invloeden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik blijf toch een zwak voor Moon in the Scorpio houden. Ik zal die Sarcoma volgende week meenemen, kan je hem in de auto checken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij schiet het allemaal niet op met die nieuwe plaat, gezien alle bezettingswisselingen. Ik verwacht echter ook dat deze (helaas) behoorlijk anders zal wezen dan reaping the world winds, gezien het feit Morfeus de vocalen zelf gaat doen en het geheel geloof ik meer de thrash kant op zal gaan. Ik vrees dat dit ook een sterke vermindering in de gave synthesizer partijen tot gevolg zal hebben. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |