|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 2 juni vind in De Azijnfabriek te Roermond het Hub & Heuy metalfest plaats. Als headliner heb ik Dimension F3H weten te strikken voor een exclusief optreden...hier zullen ze hun nieuwe CD komen promoten die enkele weken voorgaand aan het festival uit zal komen. Meer info aangaande Dimension F3H: www.myspace.com/dimensionf3h en www.dimensionf3h.com Meerdere bands volgen nog [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-12-2006 12:00] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Curieus naar deze band on stage! |
|
Mooi, dat wordt dus 2 juni even bij de merchandise stand kijken (naast I Krig): leuk land, dat Noorwegen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Weet niet zeker of de CD dan al verkrijgbaar is...er zijn zelfs nog geen promo's verkrijgbaar momenteel dus 2 juni zullen ze niet halen ben ik bang. Wel zullen ze nieuwe shirts meenemen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn, wat een verslavende plaat, word met elke luisterbeurt beter en misschien wel DE plaat van 2007 voor mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit klinkt echt heel erg lekker!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-06-2007 9:22] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
er zit wel een hoge versnelling in ja signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |