IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Accoustisch Folk Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-07-2003 18:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zijn er nog meer albums als Ulver - Kveldssanger en
Empyrium - Where at Night the Wood Grouse Plays?

Ik kan echt genieten van deze accoustische folky meesterwerken.

Evenals de outro van het album Storm - Nordavind wat verder een Black/Folk album is. Albums met enkele van dit soort accoustische nummers mogen mij ook aangeraden worden. Alvast bedankt

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-07-2003 18:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

die bands die jij noemt ken ik niet maar bij äkoestische folk" komt direct de naam VISOR OM SLUTET van Finntroll in me op..

zoek je zoiets? Of meer enkele akoestsiche numers van (oudere) Vintersorg?

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-07-2003 18:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Finntroll - Visor Om Slutet past ook wel in dit topic, maar ben ik zelf minder gecharmeerd van.

Als oude Vintersorg ook mooie accoustische nummers heeft, dan zal ik dat ook eens opzoeken.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-07-2003 18:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ik weet het niet zeker van Vintersorg, maar check The Enigmatic spirit eens (van de cd Cosmis genesis). Wel jammer dat Vintersorg in de loop der jaren zn Folkische stijl kwijt aan het raken is... en weetdus niet zeker of dat numemr is wat je zoekt..
Of Check Rundans van Vintersorg. Tis maar een akoestische korte into maak denk ik wel wat je zoekt :D

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 19-07-2003 18:20 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Halgadom-Verdunkelung des Goettlichen

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 19-07-2003 18:23 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

de albums van Ostara vind ik erg mooi. maar de echte expert op dit gebied is Bunkermeisje (Ophelia)

no text supplied

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 19-07-2003 18:33 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ostara is idd goed!

hagalaz runedance moeten we ook niet vergeten

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 18:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Waar is Beli Mawr als je hem nodig hebt...

Bruce Banner

oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 15:16 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

nog meer mensen die wat aan te raden hebben?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:16 schreef oak het volgende:
nog meer mensen die wat aan te raden hebben?
Hedningarna en dan vooral hun derde cd getiteld "Trää" is erg goed

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-07-2003 15:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Claw probeer TENHI, dat is echt masterlijk!
www.tenhi.com

Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep,Tehni is geweldig en dan vooral hun eerste full-length cd

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-07-2003 15:40 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Probeer: Stille Oppror en Naervaer eens.

Dit zijn ex-In The Woods... projecten.

Vooral Stille oppror gebruikt veel acoustische gitaren (eigenlijk alleen maar) Het doet me voornamelijk aan Empyriums laatste "Weiland" denken. zeer mooi!

I Find That I Am Not There...

Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:40 schreef rvanderholst het volgende:
Probeer: Stille Oppror en Naervaer eens.

Dit zijn ex-In The Woods... projecten.

Vooral Stille oppror gebruikt veel acoustische gitaren (eigenlijk alleen maar) Het doet me voornamelijk aan Empyriums laatste "Weiland" denken. zeer mooi!
De demo van Naervaer is nog het bese wat ze hebben uitgebracht

Stille oppror ken ik nog niet,toch maar eens op zoek gaan dan,hebben ze een site of mailadres?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-07-2003 15:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 15:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
De demo van Naervaer is nog het bese wat ze hebben uitgebracht

Stille oppror ken ik nog niet,toch maar eens op zoek gaan dan,hebben ze een site of mailadres?

3 posts omhoog staat: www.karmakosmetix.com

alwaar 3 Stille Oppror nummers gedowned kunnen worden, meel anders Christer Andersen op dit meel adres (relaxte gast!, zie ook 3 posts omhoog... )

christerandre@hotmail.com

(noem mijn naam maar: rutger van der holst, misschien dat het helpt, je kan hem geloof ik voor 150 NOK kopen van hem, als ie nog genoeg exemplaren heeft.)

Hub de Gallier
Posted 26-07-2003 15:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bedankt!!!!!!

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 17:26 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Bedoelt u ook dingen als Death in June?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-07-2003 17:28 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:26 schreef filosofem het volgende:
Bedoelt u ook dingen als Death in June?

verteld eens iets meer over death in june?

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 17:41 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:28 schreef rvanderholst het volgende:
verteld eens iets meer over death in june?

Acoustische muziek is het in ieder geval. Ik weet niet precies wat onder Folk valt, en of dit er onder valt. Zeer intieme, bijna krankzinnige muziek. Ik heb 't nog niet echt leren waarderen. 't is mij wat te apart. Ik luister liever bijvoorbeeld naar het hierboven genoemde Tenhi. Toch zal een aantal mensen hier het wel kunnen waarderen denk ik.

http://www.deathinjune.net/

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-07-2003 20:46 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Death in June valt onder de noemer neofolk, net als bijvoorbeeld Ostara, Current 93 en Blood Axis

no text supplied

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-07-2003 20:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ik heb erge moeite met de muziek: heb effe wat gedownload, zeer schizofreen allemaal, misschien moet ik het beter tot me laten bezinken maar ik weet het niet....

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-07-2003 21:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Geef me dan maar echte folk . Griekse folk muziek vind ik ook erg mooi, dan heb ik vaker aangehoord en off course acoustisch.
Geweldig ook als ze viool erbij gebruiken.

Hub de Gallier
Posted 27-07-2003 9:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik luister de laatste tijd ook veel naar Alfa Ecuador,een collectief muzikanten uit Ecuador die traditionele Ecuadoriaanse volksmuziek maken

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2003 2:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

bij de topictitek denk ik eerder aan gewone folk, dus zoals de volgende bands:
Altan
Dubliners
Chieftanes
Dervish
Hagalaz' Runedance kun je daar ook wel in meerekenen.
Tanahill Weavers
en nog legio goeie kleine bandjes, want dat zijn er echt wel heel veel in het wereldje van de folk.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-07-2003 9:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heeft iemand wel is van Ranja gehoord?
(nee, niet het drankje)

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 28-07-2003 9:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Dargaard??

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com