|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
die bands die jij noemt ken ik niet maar bij äkoestische folk" komt direct de naam VISOR OM SLUTET van Finntroll in me op.. zoek je zoiets? Of meer enkele akoestsiche numers van (oudere) Vintersorg? |
|
Finntroll - Visor Om Slutet past ook wel in dit topic, maar ben ik zelf minder gecharmeerd van. Als oude Vintersorg ook mooie accoustische nummers heeft, dan zal ik dat ook eens opzoeken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik weet het niet zeker van Vintersorg, maar check The Enigmatic spirit eens (van de cd Cosmis genesis). Wel jammer dat Vintersorg in de loop der jaren zn Folkische stijl kwijt aan het raken is... en weetdus niet zeker of dat numemr is wat je zoekt.. Of Check Rundans van Vintersorg. Tis maar een akoestische korte into maak denk ik wel wat je zoekt :D |
|
Halgadom-Verdunkelung des Goettlichen |
|
de albums van Ostara vind ik erg mooi. maar de echte expert op dit gebied is Bunkermeisje (Ophelia) no text supplied |
|
Ostara is idd goed! hagalaz runedance moeten we ook niet vergeten |
|
Waar is Beli Mawr als je hem nodig hebt... Bruce Banner |
|
nog meer mensen die wat aan te raden hebben? |
|
quote:Hedningarna en dan vooral hun derde cd getiteld "Trää" is erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Claw probeer TENHI, dat is echt masterlijk! www.tenhi.com |
|
Yep,Tehni is geweldig en dan vooral hun eerste full-length cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Probeer: Stille Oppror en Naervaer eens. Dit zijn ex-In The Woods... projecten. Vooral Stille oppror gebruikt veel acoustische gitaren (eigenlijk alleen maar) Het doet me voornamelijk aan Empyriums laatste "Weiland" denken. zeer mooi! I Find That I Am Not There... |
|
quote:De demo van Naervaer is nog het bese wat ze hebben uitgebracht Stille oppror ken ik nog niet,toch maar eens op zoek gaan dan,hebben ze een site of mailadres? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 3 posts omhoog staat: www.karmakosmetix.com alwaar 3 Stille Oppror nummers gedowned kunnen worden, meel anders Christer Andersen op dit meel adres (relaxte gast!, zie ook 3 posts omhoog... ) christerandre@hotmail.com (noem mijn naam maar: rutger van der holst, misschien dat het helpt, je kan hem geloof ik voor 150 NOK kopen van hem, als ie nog genoeg exemplaren heeft.) I Find That I Am Not There... |
|
Bedankt!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bedoelt u ook dingen als Death in June? |
|
quote: verteld eens iets meer over death in june? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Acoustische muziek is het in ieder geval. Ik weet niet precies wat onder Folk valt, en of dit er onder valt. Zeer intieme, bijna krankzinnige muziek. Ik heb 't nog niet echt leren waarderen. 't is mij wat te apart. Ik luister liever bijvoorbeeld naar het hierboven genoemde Tenhi. Toch zal een aantal mensen hier het wel kunnen waarderen denk ik. http://www.deathinjune.net/ |
|
Death in June valt onder de noemer neofolk, net als bijvoorbeeld Ostara, Current 93 en Blood Axis no text supplied |
|
ik heb erge moeite met de muziek: heb effe wat gedownload, zeer schizofreen allemaal, misschien moet ik het beter tot me laten bezinken maar ik weet het niet.... I Find That I Am Not There... |
|
Geef me dan maar echte folk . Griekse folk muziek vind ik ook erg mooi, dan heb ik vaker aangehoord en off course acoustisch. Geweldig ook als ze viool erbij gebruiken. |
|
Ik luister de laatste tijd ook veel naar Alfa Ecuador,een collectief muzikanten uit Ecuador die traditionele Ecuadoriaanse volksmuziek maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bij de topictitek denk ik eerder aan gewone folk, dus zoals de volgende bands: Altan Dubliners Chieftanes Dervish Hagalaz' Runedance kun je daar ook wel in meerekenen. Tanahill Weavers en nog legio goeie kleine bandjes, want dat zijn er echt wel heel veel in het wereldje van de folk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heeft iemand wel is van Ranja gehoord? (nee, niet het drankje) |
|
Dargaard?? I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |