|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ranja? Nee (behalve het drankje ) Akoestisch folk: Rapalje (uit Groningen) www.rapalje.com Dan heb je natuurlijk het bekende werk: Enya, Clannad, Loreena McKennith Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: oej, Loreena is wel erg mooie muziek ja! zelfs mijn moeder draait dat! ik kan het wel waarderen! I Find That I Am Not There... |
|
En dan heb je nog van die middeleeuwse folksmuziek. Waar ik meestal niks aanvindt. |
|
quote:Het laatste exemplaar van de Stille Øppror cd is onderweg naar mijn brievenbus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Enya, Clannad (de zustergroep van Enya, heeft ze in beginnen spelen) en Loreena McKennith zijn zalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Jammer genoeg nog maar weinig cd's als 'Kveldssanger' en 'Where at Night...' tegen gekomen. Maar laatst de Hagalaz' Runedance cd'tjes gekregen van Vlkodlak, en dat is toch wel allemachtig prachtig. Iets minder accoustische gitaar, maar wel folk, en ook erg mooi dus. this user is dead |
|
Stille Opprør is dus echt geniaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Is dat een cd of een band? |
|
quote: Hagalaz' Runedance is zalig, heb ik ook wat van liggen, heerlijke muziek om tot rust te komen , heel erg spijtig dat er een eind is gekomen aan die band Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dit is een band. Met een album getiteld: Prosjekt 2 13. Magistrale akoustische muziek van ex-In The Woods... gitarist Christer cederberg. Moeilijk aan te komen maar O ZO FANTASTISCH mooi. I Find That I Am Not There... |
|
I Find That I Am Not There... |
|
quote: ben net aan het luisteren naar een sample Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En wat vinden we ervan???? I Find That I Am Not There... |
|
Doet me soms onbewust denken aan rustige Kadril Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kadril?? ken ik niet..... I Find That I Am Not There... |
|
Belgisch folkbandje, wel erg bekend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
K3l? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Neen, Kadril: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kadril, koppel keer live gezien, altijd leuk om live te zien, past trouwens ook in het topic, het is nl. akoustisch. http://www.kadril.be Hun zangeres, Eva Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ze is er nog steeds alleen andere naam. Kan er even niet op komen, ga gewoon naar hagalaz homepage. @Rvanderholst:Ik zal die samples is uitchecken. @Beli, het draait om de muziek. Niet om de zangeres [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-10-2003 11:01] |
|
quote: Eens kijken, geraakte er vroeger niet op. quote: Ja, weet ik wel maar Kadril heeft EN mooie muziek EN een mooie zangeres Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Bedoel je Nebelhexe (haar naam bij Aghast)? [Dit bericht is gewijzigd door Sigrun op 15-10-2003 12:21] Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote:Volgensmij wel. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |