|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Otyg - Älvefärd Lumsk - Asmund Fraegdegjevar Schandmaul - Von Spitzbuben und anderen Halunken |
|
Benito Lertxundi is zeer heerschende folk uit het Baskische land. Zeker is het proberen waard. Is wat anders dan Noorse folk muziek. |
|
quote: Daar wil ik graag nog één aan toevoegen, naamelijk Planxty. Volgens mij samen met Dervish één van de beste Ierse Folk bands. Het nummer "Smeceno Horo" (Bulgarian dance tune in 9/8 maatsoort) is geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 25-10-2003 18:34] |
|
"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Folk!!, ow dat speelt onze straat muziekant ook altijd op hoog catreijne |
|
Ik zag 'm laats nog bij de pizza hut I am the 1%. |
|
quote: Ik heb die cd prosjekt 213 nu ook een aantal maal geluisterd. Echt zeer mooie muziek moet ik zeggen. Niet echt folk trouwens naar mijn mening. Eerder gewoon mooie akoestische gitaar muziek met hier en daar wat folk invloeden (maar ook jazz en Anathema-achtige invloeden hoor ik duidelijk terug). In ieder geval is het inderdaad geniaal |
|
Net thuis gekregen: alle 3 de albums van Rapalje. Da's pas folk. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Wel een leuke band ja, al moet ik zeggen dat het me op cd vrij snel verveeld. Live is het een stuk gaver |
|
Dat Stille Oppror is zeker geen folk nee, wel erg mooi, en ook grotendeels accoustisch ja "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik weet niet of dat in dit topic past, maar Corvus Corax heerscht enorm Middeleeuwse minnestrelen-muziek is 't eigenlijk |
|
quote: 24 april ga ik ze aanschouwen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |