|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal geen namen noemen (bij voorbaat) maar ik heb Dwaal gezegd om wrsch. gezellie-mensen mee te nemen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 22-07-2003 3:03] |
|
Ah gezellig, zorg jij voor de koffie dan neem ik koekjes mee. Gezellig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Perditor is geniaal als ze een goed geluid hebben, zoals de laatste keer in Arnheim. Op het hellfest klonkt het naar mening helemaal nergens naar, dus ik hoop dat de Altstadt er wat moois van maakt. Cirith Gorgor is ook weer de goede kant op aan het gaan, de muziek klinkt weer wat rauwer en minder melodie doet de band alleen maar goed! Heersende avond, maar eerst nog in de Altstadt: 8 aug. Bolthorn - Onheil - Kludde (BE) |
|
Present waarschijnlijk. |
|
Uiteraard aanwezig |
|
Ook present. |
|
Ik ook waarschijnlijk present, moet dan ff kijken hoe het met mn centen staat. |
|
Titel zegt alleen 22 aug. maar vergeet deze niet: quote: |
|
Dan ben ik op vakantie Ik reply zometeen nog op je meel trouwens |
|
Waarschijnlijk niet present, mits ik vervoer terug heb... changed to 'ouwe' |
|
Willen wel,maar heb er geen slaapplek Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat speelt Perditor voor een stijl? Black of Death? |
|
Thresjie Svart. |
|
quote: Ach joh, nachtje gezellig bij de drugsverslaafden. |
|
folkwang en ik zijn er! Je moeder. |
|
OK! Irritant lijstje: -Dwaallicht -Folkwang -Heiden -Iskariot(aarschijnlijk) -Karnivoor -MBMarduk Gelieve dit lijstje aan te vullen met het in acht nemen der regels van het alfabet stelletje neanderthalers. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 24-07-2003 22:44] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
OK! Irritant lijstje: -Dwaallicht -Folkwang -Heiden -Iskariot(waarschijnlijk) (heb niks met aarschen te maken ) -Karnivoor -MBMarduk Gelieve dit lijstje aan te vullen met het in acht nemen der regels van het alfabet stelletje neanderthalers. |
|
OK! Irritant lijstje: -Dwaallicht -Folkwang -Heiden -Iskariot(waarschijnlijk) (heb niks met aarschen te maken ) -Karnivoor -MBMarduk -Necromatica -Oak -TNightmare(aarschijnlijk) Gelieve dit lijstje aan te vullen met het in acht nemen der regels van het alfabet stelletje neanderthalers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe Jodenkoning ik ga niet... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Ik hoorde zojuist dat deze dag waarschijnlijk helemaal niet doorgaat. Jammer! 22e it shall be dan maar! |
|
quote: Pleur jezelf dan maar op de gastenlijst zou ik zeggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
KHUUUTT En ik vond het al zo "niet passen" met de slag mensen van de Altstadt. |
|
wat is het nou? |
|
Cirith gaat wel door maar Bolthorn niet of zo? En thrashy svart metaal daar ben ik altijd benieuwd naar . Ik moet dus op tijd zijn voor Perditor . |
|
perditor heerst live! mar iemand een idee hoe laat het begint? Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |