|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond 10 voor 12 Nederland 3: (gedeeltes van het) Dimmu Borgir (en Dreadlock Pussy) concert van Lowlands 2002!!! By the pain I see in others |
|
oww ja dat was echt een verschrikkelijk concert wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zal wel weer maar 1 nummer zijn ofzo, maarja... toch maar ff kijken. Dimmu rules! "Demon to some.. angel to others!" I have dreamt the dreams that will come true |
|
Bij Dreadlock Pussy ben ik na 1 nummer hoofdschuddend weggelopen. Dimmu was wel aardig, maar ik hoorde er door de mix helemaal nix van. Terwijl het geluid toch vrij hard stond. Als show was 't wel aardig, vooral voor de maat van me die er bij was. Wist niet wat ie meemaakte |
|
ik vond t dimmu cocert zoals het vorig jaar op het i-net stond best erg goed. |
|
Hmzz, mannen in rokjes. Nee dank u. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:cilts zijn gaaf |
|
ach... ik vind DP gewoon vet :D Totaal niet true enzo, ik weet t. DB is zekerz vet. 3 okt. ook in 013 bekijken. By the pain I see in others |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: *hoofdschud-smiley* |
|
Shagrath lijkt op een dreadlock pussy! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Vorig jaar heb ik 'ns op MTV of zo een verslag gezien van Lowlands, met 3 nummers van Dimmu. Is dat weer hetzelfde of nu uitgebreider? |
|
Ik denk dat ik maar ga kijke... Voor de rest komt er toch nooit iets op die kankerkast. Niet dat ik me hier zo super veel van voorstel. Maar kijken kan geen kwaad waarschijnlijk. |
|
Trouwes ik heb dat ff nagekeke. dat durrt maar een half uurtje. Ben je zo uitgekeke as je het mij vraagt... |
|
quote: Het waren er maarliefst 2 De nummers werden fout aangegeven door de ondertitelaar. Shagrath zingt op cd stukken beter. Kortom: zonde van het kijken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ze lieten welgeteld 2 nummers zien, in tegenstelling tot dreadlock pussy waarvan ze er wel 6 lieten zien ofzo. Jammer dat ze niet meer uitzonden. Smaakt naar meer, toch maar van de week kaartjes halen voor Dimmu Borgirs's optreden in paradiso. |
|
het geluid stond zo te horen barslecht afgesteld, Shagrath was niet zo fit had ik de indruk en de verhouding dreadlock shite en Dimmu Borgir was echt wel niet goed (stuk of vier, vijf nummers bij 2 van Dimmu ). Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die heb ik zeker al weer gemist ? |
|
quote: ja, toch zeker twee nummers van Dimmu op tv met een rotgeluid en een Shagrath die er duidelijk niet echt veel zin in had. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
had ik al gedacht, daarom heb ik ook maar niet gekeken... no text supplied |
|
Bah wat een wixers kunne nog niet eens de nummers fatsoenlijk ondertitele/naamgeven. Wat een eikels ... Ik vond het behoorlijk zuige... Was ik nog liever wat gaan lezen ofzo... |
|
komt omdat dimmu gay is...niemand wil de moeite nemen om voor zoiets een goede titel te schrijven We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dat was Hirogen ook al opgevallen. Ik vond het allemaal best wel goed klinken. Jammer dat ik eerst naar Dreadlock Pussy moest kijken (het geluid stond nl uit!!). Echt stom dat ze 6 nummers van deze kolereband laten zien en maar 2 van DB!! the only pleasure is pain |
|
Ik was van plan te kijken, maar ik was toch te moe om er voor op te blijven. En ik ben vergeten het op te nemen. Maar aan de reacties te lezen heb ik niks gemist blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
heb ook gekeken en was tijdverspillig Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |