|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ikzelf ken alleen mysticum, ik ben vanplan me wat meer in dit genre te verdiepen. Weet iemand bands die iets weg hebben van mysticum? bij voorbaat dank. |
|
Ik ben het nu aan het luisteren en ik moet zeggen dat ik het iets te melodieus aan vind doen. Het had wat killer, haatvoller en mechaniser gemogen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Probeer Diabolicum eens. http://www.blazing.ws/main/tracks/Diabolicum%20-%20The%20Dark%20Blood%20Rising%20-%20The%20War%20Tide.mp3 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Gaat dit over Carrier Flux? Ik denk dat het een beetje aan het nummer ligt.. maar het kan natuurlijk ook goed jouw smaak zijn Ik hou wel van wat melodie (neemt niet weg dat ik ook erg van niet melodieuze industrial hou) namelijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Diabolicum Niet echt black maar goed: Thorns Red Harvest ...And Oceans Mezzerschmitt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: yep, dit soort shit zoek ik dus! |
|
quote: Ja, ik heb alle drie die sampletjes beluisterd en die rustige passages vond ik er niet echt bij passen, maarja nog genoeg andere bands. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Gooi die voor het gemak ook maar in dit topic, ik ben echt helemaal leip van alles in deze richting. ...And Oceans' Cypher vind ik erg goed, die Symmetry..blabla vind ik echter een stuk minder. Red Harvest moet ik nog is wat meer uitchecken. Mezzerschmidt en Thorns zijn zeker erg oke. quote: Blacklodge is ook erg goed: http://www.loginsatan.org [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-07-2003 17:28] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Control Human Delete natuurlijk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Uiteraard. Ik vind hen nog het meest in het straatje van Thorns passen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dat nummer van Diabolicum vind ik eigenlijk maar matig... no text supplied |
|
quote: Checkt allen hun CD "The Grandeur of Hell". Die is echt DUISTER!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind het allemala wat te kil, ik prefereer bm van vleesch ende bloed. Toch vind ik Anaal Nathrakh wel OK binnen hun genre. |
|
quote: Afgezien van de drumcomputer vind ik AN niet echt kil in de zin van mechanisch. Dodheimsgard kan trouwens ook een aardig potje gestoorde herrie maken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
D.R.E.P. als het goed is komt er volgend jaar alsnog een splijt aan tussen Fluisterwoud / D.R.E.P. maar dan met nieuwe nummers van Fluisterwoud (die eens tukje lomper zijn dan die van "Langs galg...") Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
thee maldoror kollective |
|
Ik geloof dat Trollheims Grott ook wel de moeite waard is, ook al hebben die techno-invloeden. Ben wel benieuwd eigenlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mysticum heerscht! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja gvd, moet nog steeds een keer In The Streams Of Inferno aanschaffen. Ken tot mijn schaamte alleen maar de 2 nummers op de Euronymous tribute. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In the Streams of Inferno heerscht de onheilige pannen van het kerkdak. Ik ben hem ook al een tijd aan het aanschaffen, maar hij is niet echt makkelijk uit te halen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Conquering With Blasphemy |
|
Heb hem een paar weken geleden bij proxis.be besteld maar de bestelling is weer geannuleerd omdat ze 'geen reactie krijgen van hun leverancier'. Ik heb geen idee waar ik nou moet gaan zoeken gvd. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:ik wist wel dat ik meer industrial - black had, meridian is ook een aardige band. |
|
impaled: rex mundi > naaaper! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |