IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Industriele Black Metal Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:07 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Welke bands in dit (sub)genre vinden jullie goed?

Ik zelf luister de laatste tijd eigenlijk niks anders dan Aborym, Diabolicum, Mysticum, Black Lodge etc.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2003 17:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Carrier Flux

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-07-2003 17:11]

I'm not being rude. You're just insignificant.

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 17:14 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Ikzelf ken alleen mysticum, ik ben vanplan me wat meer in dit genre te verdiepen. Weet iemand bands die iets weg hebben van mysticum? bij voorbaat dank.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ben het nu aan het luisteren en ik moet zeggen dat ik het iets te melodieus aan vind doen. Het had wat killer, haatvoller en mechaniser gemogen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:14 schreef latemkcalb het volgende:
Ikzelf ken alleen mysticum, ik ben vanplan me wat meer in dit genre te verdiepen. Weet iemand bands die iets weg hebben van mysticum? bij voorbaat dank.

Probeer Diabolicum eens.

http://www.blazing.ws/main/tracks/Diabolicum%20-%20The%20Dark%20Blood%20Rising%20-%20The%20War%20Tide.mp3

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2003 17:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 juli 2003 17:16 schreef Sater het volgende:
Ik ben het nu aan het luisteren en ik moet zeggen dat ik het iets te melodieus aan vind doen. Het had wat killer, haatvoller en mechaniser gemogen.
Gaat dit over Carrier Flux? Ik denk dat het een beetje aan het nummer ligt.. maar het kan natuurlijk ook goed jouw smaak zijn Ik hou wel van wat melodie (neemt niet weg dat ik ook erg van niet melodieuze industrial hou) namelijk.

I'm not being rude. You're just insignificant.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 17:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Diabolicum

Niet echt black maar goed:

Thorns
Red Harvest
...And Oceans
Mezzerschmitt

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 17:23 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:17 schreef Sater het volgende:
Probeer Diabolicum eens.

http://www.blazing.ws/main/tracks/Diabolicum%20-%20The%20Dark%20Blood%20Rising%20-%20The%20War%20Tide.mp3

yep, dit soort shit zoek ik dus!

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:19 schreef helmet het volgende:
Gaat dit over Carrier Flux? Ik denk dat het een beetje aan het nummer ligt.. maar het kan natuurlijk ook goed jouw smaak zijn Ik hou wel van wat melodie (neemt niet weg dat ik ook erg van niet melodieuze industrial hou) namelijk.

Ja, ik heb alle drie die sampletjes beluisterd en die rustige passages vond ik er niet echt bij passen, maarja nog genoeg andere bands.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:19 schreef NecRobert het volgende:
Niet echt black maar goed:
*lijstje*

Gooi die voor het gemak ook maar in dit topic, ik ben echt helemaal leip van alles in deze richting.
...And Oceans' Cypher vind ik erg goed, die Symmetry..blabla vind ik echter een stuk minder.
Red Harvest moet ik nog is wat meer uitchecken.
Mezzerschmidt en Thorns zijn zeker erg oke.

quote:
Op 29 juli 2003 17:23 schreef latemkcalb het volgende:
yep, dit soort shit zoek ik dus!

Blacklodge is ook erg goed: http://www.loginsatan.org

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-07-2003 17:28]

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-07-2003 17:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Control Human Delete natuurlijk

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:36 schreef Claw het volgende:
Control Human Delete natuurlijk

Uiteraard. Ik vind hen nog het meest in het straatje van Thorns passen.

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-07-2003 17:41 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Dat nummer van Diabolicum vind ik eigenlijk maar matig...

no text supplied

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 18:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:41 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Dat nummer van Diabolicum vind ik eigenlijk maar matig...

Checkt allen hun CD "The Grandeur of Hell".
Die is echt DUISTER!!

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 29-07-2003 18:06 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik vind het allemala wat te kil, ik prefereer bm van vleesch ende bloed. Toch vind ik Anaal Nathrakh wel OK binnen hun genre.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 18:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 18:06 schreef ilyc het volgende:
Ik vind het allemala wat te kil, ik prefereer bm van vleesch ende bloed. Toch vind ik Anaal Nathrakh wel OK binnen hun genre.

Afgezien van de drumcomputer vind ik AN niet echt kil in de zin van mechanisch.

Dodheimsgard kan trouwens ook een aardig potje gestoorde herrie maken.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-07-2003 18:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

D.R.E.P. als het goed is komt er volgend jaar alsnog een splijt aan tussen Fluisterwoud / D.R.E.P.

maar dan met nieuwe nummers van Fluisterwoud (die eens tukje lomper zijn dan die van "Langs galg...")

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 18:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

thee maldoror kollective

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 20:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik geloof dat Trollheims Grott ook wel de moeite waard is, ook al hebben die techno-invloeden.
Ben wel benieuwd eigenlijk.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-07-2003 21:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mysticum heerscht!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 21:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 21:01 schreef Heiden het volgende:
Mysticum heerscht!

Ja gvd, moet nog steeds een keer In The Streams Of Inferno aanschaffen.
Ken tot mijn schaamte alleen maar de 2 nummers op de Euronymous tribute.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-07-2003 21:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

In the Streams of Inferno heerscht de onheilige pannen van het kerkdak. Ik ben hem ook al een tijd aan het aanschaffen, maar hij is niet echt makkelijk uit te halen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-07-2003 21:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 20:54 schreef NecRobert het volgende:
Ik geloof dat Trollheims Grott ook wel de moeite waard is, ook al hebben die techno-invloeden.
Ben wel benieuwd eigenlijk.

Conquering With Blasphemy

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-07-2003 21:53 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heb hem een paar weken geleden bij proxis.be besteld maar de bestelling is weer geannuleerd omdat ze 'geen reactie krijgen van hun leverancier'. Ik heb geen idee waar ik nou moet gaan zoeken gvd.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 22:23 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 18:28 schreef impaled succubus het volgende:
thee maldoror kollective
ik wist wel dat ik meer industrial - black had, meridian is ook een aardige band.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-07-2003 22:39 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

impaled: rex mundi > naaaper!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com