|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Count Nosferatu Kommando is ook industrial black metal en helemaal zo slecht nog niet. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Darkspace al genoemd? Industriele black metal met hypnotiserende riffs. Signature |
|
voor iedereen die de website van weltbrand niet kon bereiken, hij staat nu ergens anders en is te vinden via http://www.weltbrand.com [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 05-04-2006 15:04] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
MYSTICUM Er zijn nog slechts enkele exemplaren te krijgen van het "Lost masters of the universe" schijfje. Info: http://www.hdgdistribution.cjb.net [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-01-2005 10:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:komen jullie nog naar het oosten? @hub, is dat schijfje nog de moeite waard? of alleen spul wat iedereen al kent? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-01-2005 11:06] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
uhuh... in april ofzo met fluisterwoud in hoogeveen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
koelisch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik vraag me af of je dat nog wel black kan noemen. Maar de laatste keer dat ik het hoorde was pak weg twee jaar geleden. Als binnekort zich een kans voordoet zal ikhet weer beluisteren. quote:Gaaf. Het optreden vorig jaar in de Gonz heerschte en die CD is ook zeker niet is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:De cd bevat 66 minuten muziek en bevat: -Wintermass demo (onder de naam Sabazios) 1993 -Medusa's tears demo 1993 -het nummer van de Ulver/Mysticum split 7"EP 1994 -Piss off promo 1995 -het nummer van de Nordic Metal compilatie cd 1995 -het nummer van de A tribute to hell compilatie 1996 -het nummer van de Audiopain/Mysticum split7"EP 2003 Verder een mooi boekje waarin alle demo's, ep's en compilatie albums staan afgebeeld en een voorwoord door Mysticum. De cd is gelimiteerd tot 3000 stuks op Mysticums eigen label Planet Satan Revelution. Al met al de moeite waard [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-01-2005 12:11] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik wil er 1, bij deze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als je dan een mailtje kunt sturen met je adres e.d.: marcelbanziger@hotmail.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heel sterke band, maar of ik deze band binnen het plaatje "Industriele black" wil plaatsten is een 2e. de band heeft zeker iets industrieels maar kan van doom overstappen op hyperspeed en de feeling van xasthur mengen met de ziekheid van diabolicum. Ze maken ook prima gebruik van sampels b/v A Space Odyssey en Exorcist. Deze cd heeft te veel variatie in sound om een label aan te verlenen. Het is al zeker geen über industrial zoals mysticum of blacklodge. |
|
[quote]Op 7 januari 2005 12:07 schreef Hub de Gallier het volgende: De cd bevat 66 minuten muziek en bevat: -Wintermass demo (onder de naam Sabazios) 1993 -Medusa's tears demo 1993 -het nummer van de Ulver/Mysticum split 7"EP 1994 -Piss off promo 1995 -het nummer van de Nordic Metal compilatie cd 1995 -het nummer van de A tribute to hell compilatie 1996 -het nummer van de Audiopain/Mysticum split7"EP 2003 Verder een mooi boekje waarin alle demo's, ep's en compilatie albums staan afgebeeld en een voorwoord door Mysticum. De cd is gelimiteerd tot 3000 stuks op Mysticums eigen label Planet Satan Revelution. Al met al de moeite waard En daarbij is geluid tegenover de ouwe demo's echt stukken beter. Zat er nog over te twijfelen deze plaat aan te schaffen omdat ik alle ouwe demo's al had maar het geluids verschil is zeker de moeite waard om tot aanschaf over te gaan. Je hoort nu tenminste zonder moeite wat ze spelen. |
|
Geluid is inderdaad ook veel beter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jah Aborym en Diabolicum rulen echt de pan uit,Maargoed dat word al echt te vaak genoemd in dit Topic,Deze reaktie van mij is dan ooki zeer overbodig,Mar ach heb ik toch weer een beetje het gevoel of dat ik erbij hoor "Sehnsucht" |
|
quote:gedaan! Ik wist dat deze plaat er was, maar ik was nogal huiverig voor het geluidskwaliteitje ervan, en over de nummers erop. Ik ben over de streep! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dark space is idd errug vet, al nieuws over een nieuwe plaat? |
|
Even dit topic omhoog trappen. De nieuwe Blacklodge, "SolarKult" is alweer een maand of wat uit, ik vind het zelf een erg vette plaat. |
|
quote: Misschien ken je Darkspace al , ze stonden een maand of 2 geleden in de Goudvishal. Het is misschien niet echt industrial maar het komt in de buurt (meer een soort van kille space Black Metal) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Sorry zag iets te laat dat deze band er al stond. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Heb ze gezien ja. De nieuwe Weltbrand klinkt ook lekkerrrr. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
the berzerker is ook een vette industriele black metal band |
|
quote: Blackmetal? Nee joh, dat valt eerder in het genre grindcore denk ik zo. |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/9440/La-Division-Mentale-LExtase-des-Fous.html @Cadaveria: Over deze band/cd had ik het zaterdag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |