IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Industriele Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-01-2005 22:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 14:16 schreef Sater het volgende:
Pure IBM of met black metal vermengd?
Nou, het is eigenlijk nu meer de BMkant op aan het gaan, drums zijn kaarsrecht zonder teveel poespas met een flinke base snelheid. De industrial bestaat in feite uit enkele synth/sample partijen. Ik heb nu al 2 nummers opgenomen en er volgen er meer voor een compleet album. Ik wilde eerst voor een Mysticum/Diabolicum achtige feel gaan, maar dat heb ik dus later verandert omdat dit beter klinkt. Geen Blacklodge-achtige taferelen dus.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 07-01-2005 7:49 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Count Nosferatu Kommando is ook industrial black metal en helemaal zo slecht nog niet.

Op je knie en pijp voor genade!

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 07-01-2005 8:31 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Darkspace al genoemd? Industriele black metal met hypnotiserende riffs.

Signature

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-01-2005 9:48 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor iedereen die de website van weltbrand niet kon bereiken, hij staat nu ergens anders en is te vinden via http://www.weltbrand.com

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 05-04-2006 15:04]

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 10:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

MYSTICUM

Er zijn nog slechts enkele exemplaren te krijgen van het "Lost masters of the universe" schijfje.
Info: http://www.hdgdistribution.cjb.net

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-01-2005 10:26]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2005 11:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 9:48 schreef Aaaarco het volgende:
voor iedereen die de website van weltbrand niet kon bereiken, hij staat nu ergens anders en is te vinden via http://www.weltbrand.cjb.net

komende weken zal ik er meer info op zetten

er zijn na een jaar niet optreden weer een aantal concerten in t vooruitzicht en t schrijven van de shit voor t nieuwe album loopt ook heel voorspoedig, deze keer hebben we t laatste restje melodie ook maar geschrapt!!!
komen jullie nog naar het oosten?
@hub, is dat schijfje nog de moeite waard? of alleen spul wat iedereen al kent?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-01-2005 11:06]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-01-2005 11:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

uhuh... in april ofzo met fluisterwoud in hoogeveen...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2005 11:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

koelisch

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2005 11:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 7:49 schreef JuronymouS het volgende:
Count Nosferatu Kommando is ook industrial black metal en helemaal zo slecht nog niet.
Ik vraag me af of je dat nog wel black kan noemen. Maar de laatste keer dat ik het hoorde was pak weg twee jaar geleden. Als binnekort zich een kans voordoet zal ikhet weer beluisteren.
quote:
Op 7 januari 2005 11:14 schreef Aaaarco het volgende:
uhuh... in april ofzo met fluisterwoud in hoogeveen...
Gaaf.
Het optreden vorig jaar in de Gonz heerschte en die CD is ook zeker niet is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 12:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 11:05 schreef spectre het volgende:
@hub, is dat schijfje nog de moeite waard? of alleen spul wat iedereen al kent?
De cd bevat 66 minuten muziek en bevat:
-Wintermass demo (onder de naam Sabazios) 1993
-Medusa's tears demo 1993
-het nummer van de Ulver/Mysticum split 7"EP 1994
-Piss off promo 1995
-het nummer van de Nordic Metal compilatie cd 1995
-het nummer van de A tribute to hell compilatie 1996
-het nummer van de Audiopain/Mysticum split7"EP 2003

Verder een mooi boekje waarin alle demo's, ep's en compilatie albums staan afgebeeld en een voorwoord door Mysticum. De cd is gelimiteerd tot 3000 stuks op Mysticums eigen label Planet Satan Revelution.
Al met al de moeite waard

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-01-2005 12:11]

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2005 12:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik wil er 1, bij deze

Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 14:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 12:42 schreef spectre het volgende:
ik wil er 1, bij deze
Als je dan een mailtje kunt sturen met je adres e.d.: marcelbanziger@hotmail.com

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 07-01-2005 16:17 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 7 januari 2005 8:31 schreef enlil het volgende:

Heel sterke band, maar of ik deze band binnen het plaatje "Industriele black" wil plaatsten is een 2e. de band heeft zeker iets industrieels maar kan van doom overstappen op hyperspeed en de feeling van xasthur mengen met de ziekheid van diabolicum. Ze maken ook prima gebruik van sampels b/v A Space Odyssey en Exorcist.
Deze cd heeft te veel variatie in sound om een label aan te verlenen.
Het is al zeker geen über industrial zoals mysticum of blacklodge.

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 07-01-2005 16:20 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

[quote]Op 7 januari 2005 12:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
De cd bevat 66 minuten muziek en bevat:
-Wintermass demo (onder de naam Sabazios) 1993
-Medusa's tears demo 1993
-het nummer van de Ulver/Mysticum split 7"EP 1994
-Piss off promo 1995
-het nummer van de Nordic Metal compilatie cd 1995
-het nummer van de A tribute to hell compilatie 1996
-het nummer van de Audiopain/Mysticum split7"EP 2003

Verder een mooi boekje waarin alle demo's, ep's en compilatie albums staan afgebeeld en een voorwoord door Mysticum. De cd is gelimiteerd tot 3000 stuks op Mysticums eigen label Planet Satan Revelution.
Al met al de moeite waard

En daarbij is geluid tegenover de ouwe demo's echt stukken beter. Zat er nog over te twijfelen deze plaat aan te schaffen omdat ik alle ouwe demo's al had maar het geluids verschil is zeker de moeite waard om tot aanschaf over te gaan. Je hoort nu tenminste zonder moeite wat ze spelen.

Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 16:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geluid is inderdaad ook veel beter

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 08-01-2005 1:29 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Jah Aborym en Diabolicum rulen echt de pan uit,Maargoed dat word al echt te vaak genoemd in dit Topic,Deze reaktie van mij is dan ooki zeer overbodig,Mar ach heb ik toch weer een beetje het gevoel of dat ik erbij hoor

"Sehnsucht"

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-01-2005 10:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 14:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Als je dan een mailtje kunt sturen met je adres e.d.: marcelbanziger@hotmail.com
gedaan! Ik wist dat deze plaat er was, maar ik was nogal huiverig voor het geluidskwaliteitje ervan, en over de nummers erop. Ik ben over de streep!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-01-2005 16:42 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:

dark space is idd errug vet, al nieuws over een nieuwe plaat?

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-04-2006 13:35 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Even dit topic omhoog trappen.

De nieuwe Blacklodge, "SolarKult" is alweer een maand of wat uit, ik vind het zelf een erg vette plaat.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-04-2006 13:54 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:07 schreef Sater het volgende:
Welke bands in dit (sub)genre vinden jullie goed?

Ik zelf luister de laatste tijd eigenlijk niks anders dan Aborym, Diabolicum, Mysticum, Black Lodge etc.

Misschien ken je Darkspace al , ze stonden een maand of 2 geleden in de Goudvishal.
Het is misschien niet echt industrial maar het komt in de buurt (meer een soort van kille space Black Metal)

Why doesn't my music get me all the chicks?

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-04-2006 13:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:

Sorry zag iets te laat dat deze band er al stond.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-04-2006 7:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Heb ze gezien ja.

De nieuwe Weltbrand klinkt ook lekkerrrr.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 18-04-2006 10:46 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

the berzerker is ook een vette industriele black metal band

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 18-04-2006 10:49 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 10:46 schreef #scargirl# het volgende:
the berzerker is ook een vette industriele black metal band

Blackmetal?

Nee joh, dat valt eerder in het genre grindcore denk ik zo.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-10-2007 18:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com