|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben nog 2 bands vergeten in mijn lijst! - Axis of perdition - Sirius [Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 22-01-2004 14:19] |
|
En uiteraard Rev. Kriss Hades, project van sadistik exekution gitarist. Waren de laatste paar cd's van limbonic art al genoemd? |
|
in die la hoor ik niet echt industrial Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
THX! Dan gaan we maar biertjes drinken op zware metalen fest! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Een paar nummers van limbonic art hebben toch zeker industrial invloeden in de synths en drums zitten. Beter luisteren of intenser erop trippen misschien |
|
Ik ben erg benieuwd naar Thorns, want moet volgens velen ook goede industrial wezen. Wie weet waar je mp3's van deze band kunt downloaden? . . . . . . . . . ? |
|
quote: Kijk eens hier: http://www.moonfog.com/artists.asp?id=59&art=10 |
|
Thorns is geweldig!!!!! heeft iemmand die dubbelsplit CD met emperor? This is Zodiac speaking... |
|
quote:Je bedoelt Thorns vs. Emperor? Ja die heb ik wel en die is ook nog wel makkelijk te krijgen volgens mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Echter niet meer in de limited edition bonus cd met demo materiaal van thorns. Extra kvltigheid! |
|
quote: ja die bedoel ik, maar dan de dubbel-CD versie, met een bonus CD'tje dus. lijkt me sterk dat die nog overal te krijgen is, ik zie 'm nergens... This is Zodiac speaking... |
|
quote: dat bedoel ik dus... This is Zodiac speaking... |
|
quote:Dat wordt lastig idd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik heb die dubbel cd (zit een sticker op het hoesje met de limitatie,zijn er 2000 van gemaakt).Vooral het demo materiaal van Thorns is de moeite waard op deze cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb weer eens Dødheimsgard-666international op staan en dit is zeker een klassieker onder de industriele blackmetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:jeah die heb ik ook, met het o zo fijne oranje klaptraytje! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb een pestpokkehekel aan eentonige beatjes/ eentonigheid dus ik weet niet of de volgende bands in dit genre vallen maar ze hebben een blackmetal inslag en hebben veel synthesizer samples/effecten; Thee maldoror kollective Dimension F3H Geweldige bands! Bestaan er meer van dit soort bands? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren op de metal markt "Radiance of a Thousand Suns" van Weltbrand gekocht. Prima plaat. Ik kan alleen niet op de website komen. Krijg deze melding: quote: Wat is dit voor irritant gedoe? Moet dus eerst lid worden van Gaynet Internet voordat ik die pagina kan bekijken? lekker vaag. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-01-2004 13:44] |
|
quote: Radiance quote: Zal wel aan de webmeister liggen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ben lekker bezig vandaag [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-01-2004 13:44] |
|
quote: Dat staat er toch Tja domme fout. Ik vroeg me al af wat de hell "Padiance" zou moeten betekenen. Maar op de voorkant van de CD is de R half weg, waardoor het dus een P lijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-01-2004 13:48] |
|
Thorns is inderdaad erg heerschend op zijn tijd. Blacklodge is ook vet, heb ik met de kerst gekocht, één keer geluisterd want ik was gefixeerd op andere nieuwe aanshaffen. Maar gisteren zette ik hem weer op en hij heeft sindsdien constant in mijn CD-speler gezeten, heerschende CD. Whiten your Nose for Satan! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Blacklodge is idd een heerlijke rauwe originele plaat, was in het begin ook niet uit mij stereo te krijgen maar inmiddels toch door nieuwe aankopen verdrongen. Ik vind zelf de, al eerder in de topic genoemde, cd van weltbrand er erg iets van weg hebben en dat is zeker niet verkeerd [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 26-01-2004 17:45] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |