|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik dus... Latvian Riflemen is een bijzonder originele vette plaat! Grappig taaltje ook trouwens, dat Lets! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vooral dat geluid van een vallende granaat en dan op het moment dat de bom barst begint de muziek te razen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
website? Bruce Banner |
|
quote: http://www.skyforger.lv [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 29-07-2003 23:58] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Skyforger is zeer goed "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Is die nieuwe CD al ergens te krijgen?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote: Ik heb hem al een paar weken, dus hij is zeker te krijgen. Bij Perverted Taste bijvoorbeeld. http://www.pervertedtaste.de |
|
tis echt goeie muziek die Skyforger |
|
Ze moeten ook bij displeased verkrijgbaar zijn. Rechtstreeks van mijn site: Skyforger new cd Hails to all Skyforger fans! New album called " Thunderforge" is finally available from Folter Records (Germany) starting from today (26th of May), so all post your orders / questions to: info@folter666.de or visit their website: www.folter666.de There also will be available limited edition vinyl LP (500 hand-numbered copies) of "Thunderforge" from 12th of July, also from Folter Records that new Skyforger's album "Thunderforge" will be available through following mailorders: Ledo Takas Rec. (Lt), Perverted Taste (Ger), Battlegod (Aus), RedStream (Usa), Adipocere (Fra), Displeased (Hol) ( ! ), Evil Music (Usa), Undercover (Ger), Sound Pollution (Swe), Somber Music (Bra), Agonia (Pol), Cudgel (Ger) and finally Father Distr. and Beverina in Latvia. All places will carry different amounts of CDs and LPs. So try your luck there. Also everybody can buy it directly from Folter Records, see their homepage for e-mail / payment instructions. Check out the skyforger site at:www.skyforger.lv and new forum www.skyforger.lv/forums Ik hoop dat dit je helpt. |
|
quote: Klopt! Is alleen temp. out of stock. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat ik gehoord heb van de nieuwe "Thunderforge" klonk volgens mijn eerste indrukken toch een stuk makker dan "Latvian Rifflemen" of "Kauja Pie Saules". Maar ik zal me hem toch maar eens aanschaffen, denk ik ... |
|
ik heb net thunderforge gekocht zonder te luisteren, hij valt wat tegen |
|
Ik vind 'm juist geweldig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En ik vond 'm weer tegenvallen. |
|
Ik heb vannacht hun MP3's gedownload...WOW! Schitterend muziek De tweede band ooit waar de "folky" instrumenten mij weten te boeien want over het algemeen vind ik ze bij metal bijzonder gay klinken. Hier moet ik wat CD's van zien te scoren. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-10-2003 12:56] |
|
Kauja Pie Saules moet ik nog ergens zien te vinden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
gezien op utbs, was wel leuk Trieste gast |
|
zondag 01 februari 2004: pazzop, Bladel: Skyforger (lit) + Menhir (de) + Trimonium (de) dat wordt feesten dus! |
|
quote: cool.. maar bladel ligt zeker aan de andere kant van het land(vanuit delft gezien) spelen ze ook nog op andere locaties? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
A.j.b.... In het ergste geval valt over een evt. crashplaats te mailen... |
|
nu ik mijn rijbewijs heb kan ik misschien een auto lenen.. eindhoven is nog wel te doen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Volledig!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Welk nummer is dat? Je bedoelt toch niet "The March", want die is van Latvian Rifleman. |
|
quote: Dacht ik ook. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |