|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahahaha. Wacht maar. |
|
O ja,, wageningen.. dat is altijd cool... vooral de latere bussen, toeristenroute |
|
quote: Is t zo erg? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Yep.... het is zo erg. Maar daar kom je nog wel achter. Op bepaalde plaatsen rust een vloek, en de bushaltes bij station Ede-Wageningen is één zo'n plaats. Voor Arnhem geldt hetzelfde. Ik weet niet precies waardoor het komt, ik weet wel dat ik nog steeds graag op Wageningen mag kankeren . Maar serieus, het is best wel bullshit, hou bijzonder goed die bustijden in de gaten want voor je het weet mag je de nacht in Arnhem doorbrengen of een treintaxi bestellen in Ede. Oh nee, want 'we rijden niet meer als de laatste bus geweest is'. Jahahahaaaa lekker twee uur lopeeeeeh . |
|
de bands wilde graag dat Fluisterwoud mee zou spelen, maar helaas gaat dit neit door, want ik ben zelf al weer bezig emt eenf estival waar we weer wel willen spelen met een aantal andere bands (o.a Forgotten Tomb...) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: in nederland? forgotten tomb Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
En, mensen, hebben we er al ZIN IN |
|
Oh ja, schijnbaar ga ik hier ook bij zijn. Nou, Watain heb ik al eens gezien en dat was wel cool. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jij, in Arnheim? Cool! |
|
En niet alleen ik, ook mijn vrijgezelle broer zal mij vergezellen!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik dacht dat jullie helemaal niet van de black metal waren? |
|
Over het algemeen ook niet nee, maar er zijn bands waarvoor ik wel uitzonderingen maak. Watain hoort dabei, en Micha gaat ook mee voor de gezelligheid, en we hebben slaapplaats niet al te ver uit de buurt dus komen wij ook maar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heb al weken geleden gereserveerd just-in-case. |
|
quote: Hmmm, ik niet, zou het nodig zijn denk je? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:nopuh |
|
Ik zou het maar snel even doen, is zo gebeurd op www.goudvishal.nl. Hmmm, gruwelijk veel zin, zou dit m'n eerste fatsoenlijke metal gig in een zaaltje van 2003 worden? |
|
Denk ook niet dat het nodig zal blijken (BM matinee op maandag, kom nou ) maar ik zat nou eenmaal op de site, een paar klikken verder was het gedaan. |
|
Bwahahaaaaa ik ben meteen maar zo vrij geweest om die week als vakantie op te nemen, kan ik lekker zoep'n die maandag |
|
quote:ik verwacht er niet teveel vanen ik heb dit jaar al meerdere gave bm avonden gehad |
|
quote: Overigens, die slaapplaatsen, dat gaat gewoon door he? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:jupo, t woirdt alleen de volgende ochtend misschien vroeg. Ik moet op school wat regelen |
|
quote: Mwoah, dat maakt ook niet uit. Ok, dan zie ik je maandag, en dan krijg je bier van me. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga hier ook wel heen, met vriendin. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Present. Geloof ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |