|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Is wel mijn bedoeling om ook present te zijn. Even reserveren. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Volgens de planning is de show al om 23.00 klaar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
om23 uur al... hmmm wel genoeg tijd om na te drinken, toch studie week I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: netjes! ik was al bang watain te moeten missen. heb vandaag mooi vrij gekregen voor dinsdagochtend en maandagmiddag dus tijd zat! Je moeder. |
|
quote: Je moeder. |
|
Watain speelde in Duitsland als tweede band, daarna Secrets of the Moon en headliner Averse Sefira. Ik weet niet of dat maandag ook zo is. Het gaat iig wel heersen, Averse Sefira was echt gaaf |
|
quote: En ik Slovenie waren ze headliner. Dit package zou als eerste spelen, want het Horna/Behexen/Salacious Gods/LOITS package zou als laatse spelen, maar door te laat verschijnen van SotM, mochten ze als laatse. Wel jammer voor hun dat na Horna de helft van de club leegliep, ze verdienen meer!!!!!!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
inderdaad! ben er echt benieuwd naar Je moeder. |
|
Watain Datum: ma 13 okt, tijd: Zaal open 19:30 uur Prijs: € 7.00 Support: Secrets Of The Moon (ger), Averse Sefira (usa) ik ook komen.... vanmiddag meteen even kaartje scoren.... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
ik ga ook, denk je dat je echt een kaartje nodig moet hebben? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Gewoon even reserveren op de website van de goudvis, heel simpel. Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik ben der bij! |
|
quote: Zit nog in hevig dubio...20:00 wordt er inet bij me aangelegt. Maarre wanneer weer metal/bier avond?! [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 10-10-2003 13:39] |
|
quote: kun je baardbroer niet lief aankijken, of moet ie werken? zou jammer zijn indien u niet aanwezig metalavond is bij mij thuis bij voorkeur op dinsdag, ivm afwezigheid van bepaalde mensen... andere dagen (woensdag) zou dan bij jouw moeten Kun je die afspraak trouwens niet even verplaatsen... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: gezien de bunkereigenschappen van de goudvishal, is een kaartje geen overbodige luxe. Of bedoel je misschien een kaartje in de voorverkoop in de goudvis kan het zomaar druk zijn, maar ook dat er geen reet komt... dus kiek moar... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
meestal redelijk hetzelfde p0ubliek behalve die koters, want die mogen natuurlijk niet op maandag Je moeder. |
|
*start zelfpromotie* Dj Tony Macho zal de avond voorzien met enkele gezellige vinyl en straalplaat klanken... van Andre Hazes tot Zyklon B, Tony Macho draait het aan elkaar! yihaaaaw *einde zelfpromotie* Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
what happened met die dude die normaal draait? Je moeder. |
|
die kon niet... zijn vriendin heeft er net een kind uitgepoet gewloof ik dus ik denk dat meneer voor zijn kind moet zorgen.... maar wees niet bang: With Tony Macho behind the wheels of steel everybody get's fucked~! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Baardbroer moet in de Pub tappen dus helaasch.... Zal kijken wat ik doe... Bier en Metal, we Faxen! |
|
BUMP!!! rowan, niet zeuren, gewoon komen pintelieren... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
vannavond ! ... 'k heb er zin in I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik voel me redelijk kut, dus mijn komst deze avond is verre van zeker. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zo eerst even eten en dan die kant maar es op. Heb er wel zin in! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |