|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Secrets heerscht !! Watain was vet... en die rotte duiven hahaha prima I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik ging voor Averse Sefira, en mijn verwachtingen werden ingelost, ondanks het te schelle geluid. Vette podiumpresentatie. Secrets of the Moon vond ik niet zo bijzonder, Watain wel gaaf, ook vanwege de bezeten voordracht. De rotte duiven ("vorige week aangereden in Spanje" ) waren mooi, doch ranzig. Vooral toen het publiek ze terug ging smijten . |
|
Ik hoorde in de foyer dat iemand in het publiek zo'n duif ving en er een hap uit nam. |
|
quote: Héhé, die duiven waren vast dezelfde van zondag in Gent, heb ik enkele keren mee gesmeten,... Watain was gewoon af, moet zowat het beste BM optreden zijn dat ik dit jaar zag. Secrets of the moon vond ik ook zwaar de moeite Averse Sefira was zeker niet slecht, maar t stak wat af... Deze laatste drie groepen waren er trouwens met een ferme vertraging aan begonnen, leuk, de spupport had al een uur of twee gedaan (langer zelfs) , waren ook de moeite: AguynGuerran en Iconoclasm I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
stond versteld, warempel hoorde ik in de goudvishal voor het eerst goed geluid... beter zelfs, bij secrets of the moon naderde het bijna perfectie secrets of the moon heerste de golfplaten van het dak, misschien niet de meest spetterende show maar zeker een goede! averse sefira vond ik persoonlijk wat tegenvallen, kon er weinig van maken helaas... maar goed, heb ook nog steeds geen band in de vs gevonden die ik wèl leuk vind hehe watain was goed doorbeuken geblazen, publiek werd goed gek zoals het hoort. toch ben ik nog steeds geen groot fan van watain, sommige nummers blijven wel goed hangen en de teksten en hun gedrevenheid is buitengewoon maar toch... geen idee wat het is, het doet me nog net niet genoeg. overigens wel de beste set die ik van ze gezien heb tot nu toe terwijl hun bassist in frankrijk zat en erik zelf maar de bas deed [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-10-2003 2:09] Je moeder. |
|
gezien in ljubljana, watain was gaaf Trieste gast |
|
geweldige avond inderdaad, eerste band was echt het beste dat ik in jaren heb gezien, nu weer terug naar de wc , kut kater Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Hahaha, buitengewoon smerig. Wat ik wel wat vond hebben is dat het nu op een black metal concert ook eens een keer goed naar rottend lijk stonk. |
|
Ben een beetje beurs na gister... en brak vooral . Wel een zeer geslaagde avond Alleen werd ik wakker met kaarsvet in m'n haar Geen idee meer hoe dat daar terecht kwam [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 14-10-2003 12:13] - Mutatis mutandis - |
|
quote: jij was ook wel aardig ver weg ja Je moeder. |
|
Ik vond het wel oke |
|
hahah het was een gaarf concert en een zeer brakke nacht.. geniaal.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
je was opvallend rustig ja hehe Je moeder. |
|
Ultieme brakheid Vette pech voor mijn werk.. Geniale avond, goede muziek, goede sfeer, te veel bier en stank. Wat wil je nog meer hehe Heer verwoesting was idd erg beschonken hehe dat bleek uit zijn droevige doch effectieve en uitermate grappige versierpoging op een meisje in de trein hahahaha De duiven waren inderdaad gevangen in Barcelona... Ze sliepen op een monument en lieten zich pakken, waarna de gitarist van watain de kop van beide duiven afbeet. De mannen van averse sefira hadden mooie beeldende verhalen over stuiptrekkingen en klotsend bloed hehehe |
|
secrets of the moon vind ik niet echt een live band. meer leuke muziek voor tijdens de paddo's of het in slaapvallen. Ze deden het echter erg gaaf en die cover heerschde den pan uit. averse sefira vondik een paar aardige nummers hebben maar het boeide me niet heel erg. Jammer van het schelle geluid en de gitaar. Van watain ben ik gewoon weg geen fan. My fists are him vind ik een geweldige opening hebben maar daar houd t dan ook mee op. Maar om een of andere rare reden had het optreden gister op mij een bezerkende uitwerking |
|
Nu hadden mijnheer verwoesting en ondergetekende ook al een middagje achter de rug ter bevordering van de avondvreugde, wat duidelijk het gewenste effect had... Alleen jammer dat ik dan de volgende dag de helft vergeten ben, zoals de duiven, en mezelf afvraag hoe lang ik mezelf publiekelijk heb laten mishandelen in de pit - Mutatis mutandis - |
|
[rob] Pff ik herriner me nog dat Elmar een pit wou creeëren door mij een duw te geven, met als gevolg dat ik een menselijke handbal werdt haha. Ik heb iig een enorme bult op me snars, geen idee hoe die daar is gekomen. |
|
mensen die ik herkende: -Rob -dwaallicht -mbmarduk -hgarrothwulf -karnivoor -general skullfucker -nachtraaf -trol -rudolf -demorpheus ohja, en knakworst |
|
quote: oei was jij een van de ongelukkigen... damn er werd lekker gegooit met kaarsvet.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik zat ook helemaal onder, in mn haar, in mn oog, mn broek helemaal vol |
|
Ben ik even blij dat ik dat gemist heb. Ben vertrokken toen de duiven werden "los gelaten". Heeft Watain daarna nog lang gespeeld? Op je knie en pijp voor genade! |
|
kaarsvet? duiven? Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
toen andre gedraait werd ben ik huilend naar huis gegaan Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: neuh volgens mij niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |