|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Pwah, ik heb dat hele Tivoli alleen 1 euro betaald voor mijn jas ... nouja, ik heb 1 euro geleend van een vriend, en die heeft het betaald this user is dead |
|
quote: Dat is het... ik heb niet eens een bril... Oh jawel een zonnebril, misschien had ik die dan wel op Ik was gewoon waarschijnlijk in trance van de muziek On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Van het wisselgeld van de toilet juffrouwe kon ik precies een lighter at the end of the world en twee bittere lemmings aan de bar kopen. Een jas had ik niet bij me. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
"lighter at the end of the world" ? aansteker? lol ) this user is dead |
|
Aansteker ja, leuke woordgrap. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ja ik heb bootlegvideo opnames The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Was daar in Antwerpen!!!! Leuke zaal ook...en goed geluid @JudgeM..bedankt voor de bon |
|
quote: Helemaal mee eens het was een geslaagd optreden. "the prophecy" was ook de moeite om te ontdekken Wel vond ik het een beetje een langdradig optreden, in hun verschijnen op Graspop vorig jaar zat meer "beuk". Die indruk kwam waarschijnlijk door het feit dat ze van het nieuwe materiaal zulke nummers speelden. Toch vet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het was een heerlijk feestje, MDB was super Helmet, heel erg leuk om je eindelijk eens te zien Verder best wel veel ZM'ers gezien, Voice of Thunder, Gunman (zoals gewoonlijk ), IceQueen (ook zoals gewoonlijk ), Sharteel (was best alweer een eindje geleden), Mordheim (dat was al erg lang geleden), Judge M, Skidzoid Kitten, Midnight,... Het was een heerlijke nacht, dan derna nog in Oostende , deze nacht zal ik zeker niet snel vergeten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
The Prophecy: wat een baggerband! MDB was gewoon goed; voor het optreden tussen het publiek rondbanjeren, omkleden en spelen! Super kerels! |
|
quote: Hebbehebbehebbehebbehebbehebbe!!!! Zenial |
|
quote: Ik ook hebbehebbehebbe!!!!!!!!!!!!! |
|
The Prophecy vond ik wel iets hebben, ik wil absoluut de stylist/choreograaf van dat vrouwmens van AF 'ns spreken, en MDB was een beetje tam vond ik. Voorts heb ik als volleerde lurker heel wat mensen gezien. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Wat was er dan met After Forever?? |
|
Lelijk pakje, belachelijk overdadige gebaartjes. Ik bleef maar hopen dat het haar ooit zou lukken helikoptergewijs op te stijgen, maar helaas... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik vond dat pakje anders behoorlijk erhm, "leuk" Maar ik stond wel op een behoorlijke afstand, misschien dat dat er wat mee te maken heeft ofzo? :> In ieder geval beter dan die melige fantasy/baljurken A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Was die van After Forever daar nou of zo? Ik snap het ook niet, of deed ze iets met de support act? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: After Forever was openingsact. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Ow, meestal heeft ze toch wel leuke pakjes aan vind ik.. alleen jammer dat er altijd een paar vetrollen over haar broek hangen. Wat had ze aan dan? En die gebaren van haar zijn inderdaad nogal overdreven af en toe, vooral wanneer ze even niet hoeft te zingen. |
|
Speelde AF nog voor The Prophecy? Onze bus was uitgevallen dus toen waren we veel te laat. MDB nog wel kunnen zien. Niet dat ik zo heet wordt van AF of hun zangeres, maar had het best even mee willen pikken. Jij bent echt wel een bitch Nynke Niet weer zo gemeen tegen die aardige mevrouw die zo mooi met haar armpjes kan zwaaien he... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Nee rob, dat was in Antwerpen, in Utrecht speelde alleen The Prophecy (oid) als voorprogramma... beetje opletten hè |
|
quote: Zie je wel? Nou ook al zo gemeen tegen mij!!! Wat? The Prophecy IOD??? Nou de stoere mannen van Mortuary IOD zijn echte trendsetters zie ik wel SSSJLAYORRRRRRRR!!!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Right.... Maareh zet je msn eens aan! |
|
quote: quote: Traduhtraduhtraduhtraduhtraduhtraduh!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |