|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:geld maakt wel gelukkig vergelijk ons 2 maart |
|
quote: Hallo.....ik ben nog niet zo erg dat ik voor 12 cent moet gaan zoeken in de kroeg om een cola te kunnen halen |
|
quote:hoerig [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-08-2003 20:07] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:ik kan tenminste een avondje uit voor 2 financieren |
|
ONTOPIC HOEREN Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:wannabe mod |
|
quote:ga slijme bij elfensteen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ben er wel bij heb me kaarten ook al en als The Prophecy komt kan ik eindelijk die nieuwe cd kopen van ze op Wacken niet kunnen vinden ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:wacken is ook erg gay homo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Oh, dat is ook leuk, eens een metalband in Utrecht, en ik heb genoten van MDB op Wacken vorig jaar. Wellicht ben ik hier ook bij, eens kijken hoe ze in een zaaltje zijn. |
|
quote:je moeder We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ontopic: Ik ben erbij, tis mijn favo band We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Whoa! Ik zie dit nu pas! Ik zal er zeker zijn!!! Zenial |
|
quote: en daar is opa..lekker snel as usual! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hehe ik ZM niet zo vaak meer de laatste tijd. Beetje teveel kneuzen hier Zenial |
|
quote: de eerste (tevens nieuwe) zul je bedoelen? of heb ik iets gemist |
|
quote: ze hadden toch al eerder een demo ofzo uitgebracht? de eerste was: To End All Hope (eigenlijk was er al 1 eerder, maar die is niet uitgebracht) de laatste: Ashes maar ik heb nog niets van ze, maar ik wil Ashes graag hebben het lijkt nu net of ik er veel van weet, maar het komt gewoon van de site ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ja ik dacht dat je het over CD's had. Demo's buiten beschouwing gelaten. Dat ze een demo uithadden weet ik (daar staan 3 nummers op geloof ik waarvan 2 ook op ashes you leave). Ik heb Ashes gekocht toen ze in de Baroeg speelden. [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 08-08-2003 18:57] |
|
wordt 2 november spurt naar Hof ter loo Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Net weer een CDtje gekocht van MDB. Echt super. Krijg steeds meer zin in het optreden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Yes! Kaartje binnen. Lijst maken? - filosofem |
|
- filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ga naar het optreden in Antwerpen.. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |