|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
- filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud |
|
- filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - lijstjes zuigen |
|
- filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
- Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang Zenial |
|
Ik ga wel in Antwerpen kijken |
|
- Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang - Y draig goch + aanhang We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
- Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang - Y draig goch + aanhang - Jebes - Goblinjester - Schaduwgras [Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 09-08-2003 19:34] Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: idem |
|
OOOOHHH LIJSTJES!!! - Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang - Y draig goch + aanhang - Jebes - Goblinjester - Schaduwgras[/quote] - hoogstwaarschijnlijk Dwaallicht + Angela Mortis - General Skullfucker |
|
quote: En vergeet "Like Gods Of The Sun" niet! Ik ga morgen gelijk langs het postkantoor om te zien of er nog/al kaarten te koop zijn. Ik was vorig jaar een week na Graspop nog te moe om ze in Haarlem te zien. Dus nu hopelijk een herkansing. Bring The People Together |
|
Count me in!! ik ben echt aanwezig daar This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
- Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang - Y draig goch + aanhang - Jebes - Goblinjester - Schaduwgras - hoogstwaarschijnlijk Dwaallicht + Angela Mortis - General Skullfucker - ZelThoR ik wil wel zien hoe ze the forever people en return to the beautiful klaarspelen live Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
reken maar niet op the forever people en van the return of the beatiful bedoel je dat harde stuk aan het eind neem ik aan, dat spelen ze hoogstwaarschijnlijk ook niet |
|
- Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang - Y draig goch + aanhang - Jebes - Goblinjester - Schaduwgras - hoogstwaarschijnlijk Dwaallicht + Angela Mortis - General Skullfucker - ZelThoR - Wolfheart no text supplied |
|
quote: Jammer dan Ik bedoelde trouwens Return TO the Beautiful dus de versie die op the Dreadful Hours staat. Maar waar baseer je dat op? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
- Zenial - filosofem - Sater(+aanhang) (onder voorbehoud) - impaled succubus + aanhang, onder voorbehoud - Rasputin (gaan vast nog wel mensen mee ook) - Undertaker + aanhang - Y draig goch + aanhang - Jebes - Goblinjester - Schaduwgras - hoogstwaarschijnlijk Dwaallicht + Angela Mortis - General Skullfucker - ZelThoR - Wolfheart - Azazelsat & aanhang Bite my Shiny Metal Ass |
|
quote: Volgens mij hebben ze dat op de laatste concerten niet meer gespeeld. Iig niet vorige keer dat ik ze zag in Haarlem. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik weet het niet, je zou zo gelijk kunnen hebben, maar leek me met de relatieve "hardheid" van TDH wel mogelijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: the forever people spelen ze altijd zover ik weet ... het is wel METAL hoor! Nouja, die nieuwe cd is wel faggoty maar goed .. [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 16-08-2003 19:52] this user is dead |
|
quote: Gelukkig speelden ze vorige keer, en hoop ik volgende keer ook, The fever sea. Daarmee zit het wel goed qua hardheid We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hmm, Light at the end of the World ken ik geen nummers bij naam van Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik bedoelde: "Ben benieuwd welke gitarist nu de gitaarlijn van Cry of Mankind gaat spelen." Snappen jullie het nu? Ze wisselen elkaar af...ja? |
|
quote:Ik weet nog niet of ik in Utrecht of Antwerpen ga kijken.. dat hangt een beetje af van een zeker iemand die nog in Zweden zit momenteel I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ah op die fiets! Ik zie ze gelukkig niet zo vaak dat ik dat weet. Ik heb nog steeds niet besloten of ik ga... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |