|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee niet echt. Maar dat neemt niet weg dat "Mer de Noms" wel een prachtig "rock"-plaatje was Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ow, cool, ja lijkt me wel wat, een nieuwe van hun, vorige was inderdaad erug goed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
A Perfect Circle is goed " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Goeie muziek...de gitarist zit toch inmiddels bij QOTSA? Josh nogwat ofzo? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hehe als achtergrondmuziek is het nogsteeds een beetje saai |
|
Een slap aftreksel van Tool, maar niet slecht. Touché, pussycat! |
|
cd hele tijd geleden verkocht, toch vond ik het niet slecht. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Vind A perfect circle errug goed, overigens is et lang geleden dat ik Mer de Noms heb geluisterd... owrdt weer eens tijd |
|
quote:ik heb die eerste bekende cd van hun wel es gehoord, en ik moet zeggen dat het wel sfeermuziek is, maar net te gay voor mij om beluisterd te worden... wellicht een lekker slaapdeuntje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
....en ik heb geen idee waarom ik quote net... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
omdat ik liev ben |
|
vast gaylord uber ons allen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
De voorkant van de nieuwe cd: this user is dead |
|
Voor de meer gecultiveerde cultuurbarbaren onder ons is hier een nieuw nummertje: http://www.morphedmedia.com/wa_skins/weak_and_powerless_(version_studio).mp3 [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 13-08-2003 19:36] this user is dead |
|
Hmm... A Perfect Circle.. op zich een erg goeie band. Ook een paar keer live gezien.. maar hoe vaak ik het ook hoor, ik kan er niet omheen dat het niet kan tippen aan Tool I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mjaaah, het is inderdaad een beetje "meer van Tool", maar het heeft ook wel weer wat eigens... ah gewoon relaxe muziek. this user is dead |
|
quote: Je bedoelt hun enige cd... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hmmm, dat nieuwe nummer klinkt weer geweldig. Hopelijk houden ze het deze keer een hele cd vol. Want op Mer du noms vond ik een paar enorm sterke nummers staan maar ook een paar missers. Niet slecht maar ze wisten gewoon niet echt te boeien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hun eerste album is ijzersterk.Op Werchter hebben ze een paar jaar geleden een dijk van een concert neergezet op het hoofdpodium. En ja,als je bij het beluisteren aan Tool denkt,Maynard James Keenan van Tool zingt en schrijft de teksten! Wat ik wel een beetje idioot vind,is dat hij in het dagelijks leven en bij zijn bekendere band zowat kaal is,terwijl dat hij bij optredens van A Perfect Circle een langharige pruik en mascara draagt. Waarom eigenlijk? We weten allemaal wel dat hij het is,hoor! Paz,de bassiste van A Perfect Circle,heeft eventjes bij Zwan gespeeld,naast Billy Corgan ( ex-Smashing Pumpkins). Maar ze houdt het daar nu ook al voor bekeken... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Hmm, ik vind eigenlijk niet dat het "meer van Tool" is, het enige wat het er mee gemeen heeft is Maynard en dat het "alternatief" (rotwoord) is, al hoewel minder dan Tool. Verder vind ik het toch een andere sfeer hebben. Maar ze zijn wel goed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah ja die bassiste op Werchter, tijdens dat optreden floepte een van haar borsten uit haar truitje, camera zoomde er meteen op in . Nieuwe APC, ik wacht eerst de meningen van andere mensen een beetje af voordat ik die ga luisteren. Ik ben het met XNegativeX eens dat "Mer de Noms" enkele sterke nummers heeft (vooral bij de eerste nummers op de cd, iig "Judith", wat ik ook wel een sterke tekst vind hebben, en "Magdalena" is ook goed te pruimen. Verdere titels herinner ik me zo niet), maar dat er ook heel saai werk op staat. En Tool wás cool tot "Lateralus" en Pinkpop kwamen . |
|
Lateralus is een prima album, niet zarken. this user is dead |
|
quote: Idd. Dat ene nummer waar hij op een gegeven 20 seconden lang het uitschreeuwt is . Mooie artwork ook KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat was er mis met PP optreden? *edit* Behalve de crowdsurfers? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-08-2003 19:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb ook de CD Mer de Noms. Ik vind ook dat er een aantal sterke nummers op staan( The Hollow, Magdalena, Judith). De rest gaat wel, maar er zitten ook missers tussen ja. Ik laat het maar bij deze ene cd. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |