IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Amerika 's bemoeizucht m.b.t. nederlandse aangelegenheden Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-08-2003 11:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dit topic heb ik geopend naar aanleiding van een docu gemaakt door Zembla die ik gisterenavond op de belgische zender uitgezonden zag.

Vorig jaar is er door de Amerikaanse overheid uitlevering gevraagd voor 37 mensen van Nederlandse afkomst. Ze werden opgeroepen om voor de rechters in Amerika te verschijnen in verband met XTC handel.

Ze waren aangewezen als schuldigen door Amerikaanse criminelen die in ruil voor strafvermindering mensen aangaven als medeplichtigen. ( = het zogenaamde plea-bargaining systeem)

Toen de advocaten van de nederlanders om helderheid vroegen over de identiteit van die mensen kregen ze niets te horen (uit beschermingsoverwegingen volgens Amerika).

De mensen worden gevraagd om naar Amerika te komen voor een misdaad die ze in Nederland zijn begaan, want die criminelen schijnen ooit naar Nederland te zijn gekomen en daar xtc te hebben gehaald.

De Amerikanen redeneren als volgt: Nederland is even erg als colombia (letterlijk gezegd!!!) als het gaat om drugshandel, en omdat Amerika gewend is door landen als colombia en peru en andere zuidamerikaanse landen heen te stampen met militair geweld om drugslaboratoria te sluiten schijnen ze nu te denken dat ze overal mogen optreden met AMERIKAANSE METHODEN.

En hier komt ie: er zijn naar alle waarschijnlijkheid vele DEA (drugs enforcement agency) (undercover) in Nederland in opdracht en met toestemming van de Amerikaanse regering. Deze agenten opereren vaak op een manier die zelfs illegaal is volgens de nederlandse wet (het is in Amerika heel normaal dat politieagenten drugs kopen en handel drijven met criminelen, onder het mom van als je de kleine vissen niet gebruikt vang je de grote nooit)

Dus we hebben hier in Nederland een buitenlandse macht die vaak op ILLEGALE wijze (volgens nl-wetten) mensen oppakt en daarna vraagt of ze ook nog eens naar Amerika mogen worden!!!

En dan wordt het nog erger: De Amerikanen staan volgens een hoog congreslid volledig in hun recht, en ze willen zelfs ervoor zorgen dat Nederland zijn wetten over drugs aan gaat passen door economische drukmiddelen te gaan gebruiken. Wat willen ze doen?

Ze gaan de bewakingen verscherpen en alle mensen controleren die vanaf Nederland naar de V.S. gaan, en omdat dit enorme vertragingen verooorzaakt zullen veel bedrijven en handelsmensen NL mijden, wat ons economisch veel schade toe zou brengen.

Bovendien maakten ze nul komma nul onderscheid tussen marihuana en xtc, dat zelfde congreslid vertelde dat in zijn stadje er vroeger moorden zijn gepleegd door mensen die vaak naar nederland gingen, en hij geloofde dat zo gauw ze in contact kwamen met de verderfelijke drugscultuur in Nederland ze als beesten terugkeerden en bloederige daden begingen.

Ligt het aan mij of is dit een arrogantie die buiten iedere proporties groeit?

HET GORE LEF om ons te komen vertellen hoe wij drugs aan moeten pakken terwijl nergens ter wereld er zoveel verslaafden,drugsproblemen, verkrachtingen, seriemoorden, massa-moorden en corruptie zijn als in het land of the weak and home of the enslaved.

Mocht ons balkenellendelingetje buigen als een rietje voor de Amerikanen, simpelweg geen Amerikaanse goederen meer kopen, JSF afkappen, geen steun meer militair of politiek, laat ze maar eens voelen hoe het is aan het andere eind van de
druk te staan.

Dit kan niet door de beugel, als wij aangevallen worden door een buitenlandse macht die troepen op ons grondgebied zet, verdedigen wij ons toch ook? Laten wij als Nederlanders dit zo maar over onze kant gaan, deze gruwelijke en buiten iedere wettelijke richtlijnen bestaande drugs enforcement agency zomaar opereren op NEDERLANDS grondgebied?

"Through counter-intelligence it should be possible to pinpoint potential trouble-makers... And neutralise them"

WAKE UP!!!!




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 12:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind het bijzonder belachelijk en droevig.
Tja, en wat doet men dan?
NIET CDA STEMMEN de volgende keer.
Ik ben iig blij dat ik bewust D66 stem


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 12:05 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 11:53 schreef Phriar het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een arrogantie die buiten iedere proporties groeit?

HET GORE LEF om ons te komen vertellen hoe wij drugs aan moeten pakken terwijl nergens ter wereld er zoveel verslaafden,drugsproblemen, verkrachtingen, seriemoorden, massa-moorden en corruptie zijn als in het land of the weak and home of the enslaved.



Nee, je hebt volledig gelijk.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 12:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

En toch vind ik dat de politie in Nederland meer rechten moet krijgen qua drugsbeleid.
Ze kunnen nooit de top aanpakken. Degene die alles regelen qua drugs. Er stroomt nog steeds veel xtc via Nederland andere landen binnen.

Weet je waarom Amerika zo denkt, omdat de meeste XTC uit Nederland komt.
Er mag hier geen DEA zijn en geen economische maatregelen. Maar het drugsbeleid moet veel strenger.
Op luchthavens moet strenger worden gecontroleerd.


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2003 12:11 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Wat een drukte om een paar pilletjes...

XTC = LOVEDRUG = VREDE OP AARDE = OK!


!!! THE SIGN IS ON !!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-08-2003 12:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 12:00 schreef MBMarduk het volgende:
NIET CDA STEMMEN de volgende keer.




waarom kon jij de massa in januari niet overtuigen?

I've really tried hard you know, maar niemand luisterde

EschPeeeeee


Bruce Banner


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 12:13 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:09 schreef wladimir het volgende:
En toch vind ik dat de politie in Nederland meer rechten moet krijgen qua drugsbeleid.
Ze kunnen nooit de top aanpakken. Degene die alles regelen qua drugs. Er stroomt nog steeds veel xtc via Nederland andere landen binnen.

Weet je waarom Amerika zo denkt, omdat de meeste XTC uit Nederland komt.
Er mag hier geen DEA zijn en geen economische maatregelen. Maar het drugsbeleid moet veel strenger.
Op luchthavens moet strenger worden gecontroleerd.


Tja, ok, maar wat geeft de VS het recht om onze wetgeving te mogen aanpassen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-08-2003 12:14 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Eisen dat Nederland criminelen uitlevert, maar wel tegenhouden dat er geen Amerikanen mogen worden uitgeleverd aan het Internationale Oorlogs-Tribunaal...



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 12:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:13 schreef Chantalie het volgende:
Tja, ok, maar wat geeft de VS het recht om onze wetgeving te mogen aanpassen?
Nee, maar dan vind ik nog steeds dat het drugsbeleid moet worden aangepast. Wij kunnen als handelspartner van Amerika toch niet voor zorgen dat er heel veel drugs hun land binnenloopt.

EN HOOLIE99 DENK BETER NA VOORDAT JE WAT ZEGT

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 08-08-2003 12:17]


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2003 12:17 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Typisch Amerikanen... hun eigen land is 1 grote rokende puinhoop maar ze blijven volharden in het spelen van wereldleidertje. Dom en hypocriet volk als je het mij vraagt. En het dan ook nog raar vinden als er binnenkort weer eens wat vliegtuigjes een gebouw binnenvliegen...

Waar zijn nu al die massavernietigingswapens die de oorlog in Irak moeten rechtvaardigen???



!!! THE SIGN IS ON !!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-08-2003 12:19 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ach, ik zal er niet mee zitten, drugs is troep, hoe minder handelaars/gebruikers, hoe beter!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2003 12:19 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

HOEZO... BEN JE NIET VOOR VREDE OP AARDE DAN?


!!! THE SIGN IS ON !!!


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 08-08-2003 12:20 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

Amerikanen zijn beunhazen, en zo ook de politici in Nederland en België. Die godverse linkse ratten moeten maar eens leren beseffen dat de overheid (politie, gerecht, leger) meer geld/macht nodig heeft om criminaliteit aan te pakken, ipv al ons belastingsgeld te steken in die "tsjoeken".
Maar als je zoiets zegt wordt je al gouw als racist beschouwd.


Fuelled By The Venom Of Hatred


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-08-2003 12:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 augustus 2003 12:13 schreef Chantalie het volgende:
Tja, ok, maar wat geeft de VS het recht om onze wetgeving te mogen aanpassen?
Balkellende...


I'm not being rude. You're just insignificant.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 12:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:19 schreef Hoolie99 het volgende:
HOEZO... BEN JE NIET VOOR VREDE OP AARDE DAN?
Nee daar ben ik zeker weten niet voor.
Ik ben ook niet voor drugshandelaars die de geest van de jeugd verzieken met die stink pillen van ze.

De jeugd lui maken en verslaafd. IS DAT VREDE OP AARDE?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-08-2003 12:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 augustus 2003 12:20 schreef NJCB het volgende:
Amerikanen zijn beunhazen, en zo ook de politici in Nederland en België. Die godverse linkse ratten moeten maar eens leren beseffen dat de overheid (politie, gerecht, leger) meer geld/macht nodig heeft om criminaliteit aan te pakken,
Wat is dit nou weer voor een onzin? Amerika heeft een van de meest rechts-georienteerde regeringen momenteel... en toch hebben ze daar meer criminaliteit dan waar dan ook.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 12:22 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:19 schreef Hoolie99 het volgende:
HOEZO... BEN JE NIET VOOR VREDE OP AARDE DAN?


Jij denkt dat te bereiken met drugs?
Post of wat zinnigs in de niet-onzin topics, of post gewoon niet.

En zet je CapsLock uit.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 12:23 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:20 schreef helmet het volgende:
Balkellende...


Toch heeft een groot deel van NL op 'm gestemd. (nee, ik niet)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 08-08-2003 12:24]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2003 12:24 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

HAP-HAP-HAP... en wat is de kast weer laag vandaag...


!!! THE SIGN IS ON !!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 12:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:24 schreef Hoolie99 het volgende:
HAP-HAP-HAP... en wat is de kast weer laag vandaag...
Rot dan op als je niet serieus kan zijn.


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 08-08-2003 12:32 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

quote:
Op 8 augustus 2003 12:22 schreef helmet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin? Amerika heeft een van de meest rechts-georienteerde regeringen momenteel... en toch hebben ze daar meer criminaliteit dan waar dan ook.


Ik had het over die pipo's in België en NL


Fuelled By The Venom Of Hatred


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2003 12:34 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Guttegut wat zijn we weer serieus vandaag... het is bijna weekend dus relax... steek een blowtje op of slik een pilletje... dadelijk krijg je het nog aan je hart...


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2003 12:37 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

O ja... en drugs zijn FOEI!



!!! THE SIGN IS ON !!!


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 08-08-2003 12:37 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

quote:
Op 8 augustus 2003 12:34 schreef Hoolie99 het volgende:
Guttegut wat zijn we weer serieus vandaag... het is bijna weekend dus relax... steek een blowtje op of slik een pilletje... dadelijk krijg je het nog aan je hart...


Pakt gij nog een pilleke of 4-5, of blowt nog ne kilo, dan zijn we ook van uw gezaag af. Drugs heeft dus ook zijn voordelen, keutels zoals jou uitroeien.


Fuelled By The Venom Of Hatred


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-08-2003 12:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Juist, en kunnen we nu weer terug naar een normale discussie? Dank!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-08-2003 12:40 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Heeft nou niemand door dat hoolie's eerste opmerking sarcastisch bedoeld was?

Stelletje apen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen