|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
"6 - 7 september Internationaal Viking Weekend Vikingen en Franken uit heel Europa (mannen, vrouwen en kinderen) zijn neergestreken in Archeon en laten het vroeg middeleeuwse leven zien. Wapen- en modeshows, demonstraties en een grote vikingmarkt met ambachten." www.archeon.nl Gaat weer gezellig worden. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Dat is ook de leeftijd dat vikinkjespelen leuk is. |
|
zijn val alle soorten weekends daar, allemaal best leuk lijkt me Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: is zeker weten leuk! Heb jaren bij een middeleeuwenvereniging gezeten. 2 keer per jaar feesten en aantal keren per jaar weekendjes met romeinse of vikingse dingen daar LAI LAI HEI |
|
quote: Rot weg met je zogenaamd grappig bedoelde opmerkingen. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Ik zal er ongetwijfeld zijn. |
|
quote: Ah gezellig. Weet jij toevallig of Marie ook meegaat? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ja, geloof het wel, ik had het reeds aan haar voorgesteld en ze had concrete interesse, dus ga er maar vanuit |
|
quote: Leuk! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Zeker, ik heb er al zin in |
|
quote: Gaan jullie er ook blijven slapen? Wij waarschijnlijk wel...Schijnt ook niet zo heel duur te zijn. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Kan je daar op locatie blijven slapen? Ik woon in Rotterdam, dus mocht dat niet lukken, dan slaap ik thuis, maar hoe zit het met het slapen daar? |
|
quote: Moet nu gaan...Maar je moet maar eens op de site kijken. Volgens mij in een grote zaal met stapelbedden hehehe. [nazi groet weggehaald] dit is op dit forum niet toegestaan http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-08-2003 12:57] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ha, klinkt gaaf, ik zal het een en ander uitzoeken en voorstellen, [nazi groet weggehaald] dit is op dit forum niet toegestaan http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-08-2003 14:22] |
|
mensen die denken dat ze vikingen zijn, hahaha net carnaval |
|
|
|
quote: hy wordt es wakker!!!! |
|
hmm klinkt wel cool "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
zal helaas wel weer volzitten met lui die het gaaf vinden om viking te zijn en verder geen ruk om alles geven nederlanders en vikingen, twee volken met totaal andere plekken op deze aardkloot maar goed, had een maand terug al het idee om er heen te gaan maar nu twijfel ik eraan... en wanneer komt er eens een arabieren weekend? past wel bij al die allochtone weekenden [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-08-2003 20:31] Je moeder. |
|
quote: Sorry, dat heb je soms met van die slaapverwekkende berichtjes |
|
Ik ga gewoon met een groep. |
|
damn, dan is het Velorock in oostende Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
ik wil wel maar zit dan waarschijnlijk in gent |
|
Ik ga waarschijnlijk wel heen! |
|
Ik ga daar zeker de stoere viking weer uithangen SKOL! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |