|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
pharmacon Je moeder. |
|
Goed bezig Aernout!! |
|
he Orphanage bestaat nog! |
|
quote:dit is benefiet homo, voor irakezen nog wel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hee, dat is een leuke manier om mijn verjaardag te vieren! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
huh is dit topic er nu 2 keer? hier dan maar nogeens: waarom kan er niet gewoon bij de roosje gereserveerd worden? |
|
quote: opzich wel te verwachten van hun, stelletje hippies zal håkon leuk vinden hehe Je moeder. |
|
quote:waarom speelt haakon er dan als hij niet bepaald links is? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
who cares, alst vrienden van hem zijn... Je moeder. |
|
ik vind dit eigenlijk eebn rede om m'n shirt aan te verbranden en m'n cd als kleiduif te gebruiken haakon krijgt dit te horen, wannabe sp-er |
|
we schoppen z'n ballen zo rood als tomaten hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-08-2003 21:47] Je moeder. |
|
quote:wablief |
|
sp -> tomaat Je moeder. |
|
quote:dan nog begrijp ik je vorige post niet, niet echt correct neerlands ofzo. |
|
geëdit Je moeder. |
|
misschien is hij wel christen, en heeft hij irakeze buren, "heb uw naasten lief" |
|
quote:wie? je ongestelde schoonmoeder met een vleesch haak door d'r klit? |
|
hoe kan een schoonmoeder nou een hij zijn. Of werkt dat bij jou in de familie anders |
|
quote:wie zegt dat haakon een hij is |
|
quote: en met ballen |
|
quote:hermafroudiet |
|
ben trouwens wel benieuwd naar de huidige line-up van shadowdrol, hoewel een zangeresje in de band proppen vast geen verbetering kan zijn. |
|
quote:zangeres of screameres? |
|
zangeres, gothic achtig zeg maar. |
|
quote:hh,mmmzzz ok, lijkt me niks. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |