|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: | 
 | |||

| 
 | 
 pharmacon   Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 Goed bezig Aernout!!  | |||||||||

| 
 | 
 he Orphanage bestaat nog!     | |||||||||

| 
 | 
 quote:dit is benefiet homo, voor irakezen nog wel   We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn.  bla bla bla  | |||||||||

| 
 | 
 Hee, dat is een leuke manier om mijn verjaardag te vieren!      I'm not being rude. You're just insignificant.  | |||||||||

| 
 | 
 huh is dit topic er nu 2 keer? hier dan maar nogeens: waarom kan er niet gewoon bij de roosje gereserveerd worden?  | |||||||||

| 
 | 
 quote: opzich wel te verwachten van hun, stelletje hippies  zal håkon leuk vinden hehe Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:waarom speelt haakon er dan als hij niet bepaald links is? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn.  bla bla bla  | |||||||||

| 
 | 
 who cares, alst vrienden van hem zijn... Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 ik vind dit eigenlijk eebn rede om m'n shirt aan te verbranden en m'n cd als kleiduif te gebruiken    haakon krijgt dit te horen, wannabe sp-er    | |||||||||

| 
 | 
 we schoppen z'n ballen zo rood als tomaten hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-08-2003 21:47] Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:wablief    | |||||||||

| 
 | 
 sp -> tomaat   Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:dan nog begrijp ik je vorige post niet, niet echt correct neerlands ofzo.  | |||||||||

| 
 | 
 geëdit   Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 misschien is hij wel christen, en heeft hij irakeze buren, "heb uw naasten lief"       | |||||||||

| 
 | 
 quote:wie? je ongestelde schoonmoeder met een vleesch haak door d'r klit?  | |||||||||

| 
 | 
 hoe kan een schoonmoeder nou een hij zijn. Of werkt dat bij jou in de familie anders       | |||||||||

| 
 | 
 quote:wie zegt dat haakon een hij is    | |||||||||

| 
 | 
 quote:  en met ballen      | |||||||||

| 
 | 
 quote:hermafroudiet    | |||||||||

| 
 | 
   ben trouwens wel benieuwd naar de huidige line-up van shadowdrol, hoewel een zangeresje in de band proppen vast geen verbetering kan zijn.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:zangeres of screameres?  | |||||||||

| 
 | 
 zangeres, gothic achtig zeg maar.   | |||||||||

| 
 | 
 quote:hh,mmmzzz ok, lijkt me niks.  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  |  Volgende pagina |  |