![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waar het hoofd van vol zit... Don't look too far ![]() |
|
quote: Laat me raden... Pim Fortuyn was jouw held? Nu graag weer ON TOPIC! Don't look too far ![]() |
|
quote: ![]() ik kom morgen wel nuchter terug mer nuttige argumenten. ![]() |
|
quote: ik denk (en hoop) dat je niet de enigste bent die zo denkt, zal wel erg rustig worden Je moeder. ![]() |
|
quote: Op de eerste dag 30 kaarten verkocht. Sorry. En als het in de voorverkoop niet uitverkocht is, kun je, zoals ik dus al zei, kaarten aan de deur halen. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritual op 14-08-2003 0:41] Don't look too far ![]() |
|
o dat had ik dus gemist ![]() maar goed ik ben er niet bij, ga geen geld aan sloebers ver weg geven Je moeder. ![]() |
|
quote:sloeberige islamieten bedoel je dus ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ja en de volgende keer dat ik amerika binnen wil wordt ik geweigerd omdat mijn naam verbonden is aan een pro irakeze organisatie ofzo :s ![]() |
|
quote: linkse media? waar dan? VS is een en al rechtse propaganda, en Nederland is getting there. had in Engeland niet iemand zelfmoord gepleegd omwille de rechtse propaganda... maar dit is totaal niet boeiend, het gaat toch potvedorie om de bands die er komen. Al dat anti linkse gelul ![]() ![]() quote: sja daar kunnen de rolling stones niet tegen op ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-08-2003 11:15] ![]() |
|
425. Don't look too far ![]() |
|
Je kan op die datum beter naar Baroeg gaan! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hmmmmmmm 5 minuten fietsen of 2 uur treinen....moeilijk moeilijk ![]() |
|
Gegroet, heer Pim! ![]() ![]() |
|
Hey Mariƫlle, Alles kits? ![]() ![]() |
|
quote: Goeie bands, of dikke prutsbands.... moeilijk moeilijk ![]() this user is dead ![]() |
|
quote: Ja hoor, behalve dat ik vertiefd (van gisteravond ![]() ![]() En hoe is het met you? ![]() |
|
quote: Goed, bijna weekend, dus zuipen! Morgen nog naar baroeg? ![]() |
|
quote: Wat is er te doen dan? ![]() |
|
![]() superfoute disco met een hoop alcoholmisbruik. ![]() ![]() |
|
Boogie time! ![]() ![]() |
|
en nu dan weer on topic? Don't look too far ![]() |
|
het stond ook in de e-mailing van de Doornroosje. Het is een idee van Rood zag ik (dat juich ik natuurlijk toe). Maar ik blijf erbij, ik betaal alleen cash/ anoniem. Dus hoe zit het met die reserveringen? ![]() |
|
quote: Zoasl ik al zei, en zoals het op alle fora, concertdingen etc te vinden is, evenals op de site van Roosje zelf, reserveren kan via storting. Punt. Helaas, maar anders werkt het niet en lopen wij geld voor Stichting Vluchteling mis. Overige kaarten zijn aan de kassa te koop. Stuur me een e-mail!!!! Deze actie is, nogmaals, niet TEGEN de VS of zo, helemaal niet. Een van de twee organisatoren is zelfs student Amerikanistiek. Het gaat er alleen maar om dat we de ontmijning daar willen bespoedigen. Don't look too far ![]() |
|
quote: bla bla, oud nieuws. Ik vroeg dus gewoon hoeveel kaarten er al gereserveerd zijn? is dat nu zo moeilijk. en trouwens amerikanistiek studeren segt niets over je standpunt jegens de VS. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |