|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Dat is verdomme geen lelijk logo this user is dead |
|
Inderdaad een prachtig logo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En die verzendkosten zijn? Wieviel? |
|
quote: Binnen België: verzendingskosten: voor 1,23 euro aan postzegels. Binnen Nederland: verzendingskosten: voor 1,56 euro aan postzegels. |
|
aha tswaert steeckt terug kga straks mailen Legatius |
|
Mooi, ik ben benieuwd. Zal m'n eerste metalzine in jaren zijn. |
|
, wat is die url nu weer van die site ervan? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: merci Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ROFL, daar staan gezellighe fotoosch op zeg! Leukste nieuwe term van de laatste tijden: <-- Pret Cylinder |
|
't 'Zine klinkt wel aardig, alleen dat quasi-oud-Hollands wordt me de laatste tijd wel wat teveel zeg .. |
|
quote: Ons gebruik van het oud-Nederlands dateert al van +/- 5 jaar terug. Dat het nu teveel, te pas en te onpas gebruikt wordt, is niet ons probleem. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: De webstek is, om het wat eufemistisch uit te drukken, momenteel behoorlijk verouderd. Er wordt momenteel echter gewerkt aan een geupdate versie, die met een beetje geluk binnen een aantal weken op dezelfde URL zou moeten verschijnen. [Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 15-08-2003 14:46] |
|
Ik steur 5 pleuro + verzendkosten op. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-08-2003 16:12] |
|
quote: whahaha, tdoe mij ff terugdenken aan die nieuwjaarswensen die der zeker een jaar op stonden!! Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
Stil jij |
|
quote: mm, ok kben wel om te kopen me wa cara'tjes en een paar cigaretten Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
En met wat prentkaartjes? |
|
well, zo moogt ge der nog doorsturen... kvoel mij vereerd..., a zo ne skone foto!! Lang leve de buffalo stad!!! Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
Tswaert der duusternesse is echt een geniaal blad... goede reviews, gave interviews en interessante stukken om te lezen.. jammer dat er neit meer van zulke bladen zijn, want dit blad steekt echt met kop en schouders boven de rest uit... ik bedoel: even een quote uit het interview dat het tswaert deed met galgeras: "...trouwens, al iemand daar mijn mensenbeen gevonden heeft: ik zou het graag terug willen hebben, graaf er zelf een op!" KOOP of STERF!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gvd, ik moet nog steeds me geld verstopt opsturen. Druk druk drukkkkkkkk |
|
quote: zo mooi logo! |
|
quote: Let wel, exclusief voor conservatieve metallers. Ze mogen ook narrow-minded en lelijk zijn. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Goedzo (al ben ik niet lelijk, helaas). Nou ja, ik heb meteen maar 3 issues besteld (er waren er nog wat over), hoplaa. Ben benieuwd. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |