|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag ik daar nu echt de naam Double Diamond staan? In de zin van Heavy Metal? heavy metal is the law |
|
Inderdaad, een interview in nr. 5. "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
Hm...misschien toch eens bestellen dan (als dat nog mogelijk is) heavy metal is the law |
|
Er zijn inderdaad nog exemplaren van nr. 5 beschikbaar. "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
True en underground, maar wel met profielen die naar cu2-praktijken neigen, dat kan natuurlijk niet hè! |
|
Vertel ... "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
nick, vergeet ons der neit een paar te pasen voor al de geleverde tracks bitte! ps: patjakker had nog wat schoeisel in ommel staan wat hij aan mij wilde pasen.. ergens in de hoeve meotne nog michael jackson laarzen staan en een paar kisten.. niet wegwerpen.. ik neem ze binnekort wel mee (bij patjakker thuis of bij jou)... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Komt goed. Betreffende de aan te leveren waar heb ik de vraag gericht aan Legatius. "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
dienen Belg heeft nog niet gereageerd signature |
|
Dienen Belg zal wel reageren, maar dienen Belg leeft niet enkel en alleen op het internet Je kan me de bout hachelen! |
|
jaja... kheb em signature |
|
leeft dit nog? signature |
|
Goeie vraag, alweer jaren niks meer over/van gehoord. Je moeder. |
|
bestaat al enkele jaren niet meer... helaas! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |