|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er zijn in Mundo en de baroeg |
|
Denk dat ik dan ook maar eens naar de goudvishal ga Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ik denk dat ik u ga vergezellen. this user is dead |
|
quote:Hoe kom je aan deze informatie eigenlijk? |
|
quote: Uit de mailer van Loud Noise Productions. |
|
Is dat hun label ofzo? Ik kan namelijk niks vinden op de sites van Behemoth, de Baroeg en de Goudvishal zelf. |
|
quote: idd, maar als er wat in de mundo te beleven valt, rijd ik zelf===>daarbij verkopen ze daar ook Palm , dus probleem opgelost. Wel benieuwd: soms is het geluid daar zo goed als perfect (voor zo'n kleine zaal), soms gaat het compleet de mist in. En een band als Behemoth heet toch wel een degelijke sound nodig denk ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee Loud Noise is een booking agency, zo is voor deze line-up de data 4-12 bijvoorbeeld nog beschikbaar om geboekt te worden (zo zegt de zelfde mailer). En ik krijg die mailer omdat ik zelf ook wel eens wat boek. En aangezien het pas in december is het niet verwonderlijk dat de sites het nog niet vermelden. Maar geloof me deze info is correct, als je daaraan twijfelde. |
|
Ik overweeg ook om er naar toe te gaan onee ff geen , is er geen cola smiley? |
|
behemoth en naglfar ik ben er bij klein stukje rollen van hier ik hoorde dat behemoth niet bij BBM komt AARGHHH |
|
Goudvis it is!!! LAM!!! |
|
Dit stuurde Ludas van Sauron mij: Er is nog niks bevestigd, dus ik kan ook nog niets zinnigs zeggen. De tour is nog niet definitief! Je zult vanzelf horen hoe t verder gaat. In ieder geval bedankt. Ludas dat jullie het maar even weten |
|
Baroeg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mocht het echt zo zijn dan ben ik er uiteraard bij in de baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik zal er zijn |
|
quote: De tour valt of staat echt bij de komst van Sauron |
|
Watteeeeuh? Naglfar in de Mundo? Dit is toch per ongeluk geen oud topic hé? |
|
Als ik kan ben ik 6 december in de Goudvishal te Arnhem |
|
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, ikke gaan!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik wil ook gaan!!!!!!!!!!!!!! maar 't is weer op ne vrijdag maar hopelijk kan er iets geregeld worden dat ik zaterdag i.p.v. vrijdag moet tappen en dan kan ik toch gaan ... Behemoth RULES !!!!!!!!!!!! Naglfar is ook keigoe!!!!! |
|
Ik ben aanwezig in de Baroeg! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Behemoth...jezus gristus aan het kunststoffen kruis genageld, daar moet ik heen!!! |
|
gaaf..ik wil Behemoth wel zien! Alleen vrees ik weer voor de gare geluidskwaliteit van de Baroeg... Don't blush when I rip you open |
|
quote:viel vorige keer erg mee. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |