|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:de hele zaal verplaatst? sauron zuigt dikke bosmanpiemels...naglfar heerscht en behemoth....................neuh We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Behemoth vind ik veruit de beste band uit 't rijtje. Maar waar kan ik informatie vinden over de eventueel verplaatste tour, of een eventueel verplaatst concert? |
|
Maakt weinig uit als die tour nu verzet wordt, er is toch al veel te veel leuks te doen in december... gaan we wel later es kijken hé. |
|
quote:maakt ook niet echt uit maar ik wil gewoon weten of debaroeg ook verplaatst is. |
|
Hoe verplaats je nu de Baroeg... die staat er vast nog steeds... |
|
Correctie...17 januari... Een vriedin van me had naar de Goudvishal gemaild, en die vertelden toen dat de tour was verplaatst ofzo |
|
quote:is t nou de tour of slechts de goudvishal |
|
quote: Ik dacht de hele tour.Even navragen |
|
is het verplaatst als het zo is wil behemoth en naglfar zien |
|
Volgens het agency is deze tour voorlopig van de baan. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Misschien moeten de kindertjes blabla maar eens wachten tot dat concerten bevestigd zijn alvorens te gaan lopen zeveren over wat wel en niet doorgaat. Human, all to fuckin' human |
|
Godverdomme... |
|
Kut! Er worden wel veel concerten afgelast de laatste tijd...eerst Shining, toen Menhir en nu Behemoth weer! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
scheelt weer geld hehehe maar goed, was hier toch niet heen gegaan Je moeder. |
|
Shit! Ik wil Behemoth graag eens een keer live zien. Naja, zal dan hopelijk volgend jaar worden. |
|
is het bevestigd dan dat het niet door gaat... damn.... dit wilde ik echt vet graag zien I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Uit welke bron heb je dat dan gehaald?volgens mij is het nu gewoon in januari ongeveer |
|
Da's ook onduidelijk, want Behemoth blijft langer touren ofzo...? EDIT: *nog* langer dus. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 29-09-2003 18:06] |
|
quote:menhir? daar gaat m'n leven. |
|
quote: laten we dat maar hopen dan, dat het verplaatst is... ik meende het hier opte vangen ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hmmmz is er nu niets iets duidelijks qua datum ? en plaats |
|
nee |
|
moet nog wat downe van Sauron, maar voor Behemoth en Naglfar gaak misschien nog wel signature |
|
Tis afgelast kerel |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |